![]() |
Fick 6 ggr på plats på Alfie på Bet365, också - vändningen nu, eller?
|
Garderade Åsrud Vilja på V4 med både Hönn Blesa och Alfie plus några till - synd, kunde gått att fälla denne...
:rolleyes: |
Har det hänt att det blir jackpot på både 6 & 5 rätt på GS75?
Känns ju som risk för det idag. |
Hmm, avvaktar detta om flytet återkommit - spelade Okashi Cheri på Oviken och en häst galopperade och det var min kuse. En häst som ALDRIG galopperar, såå...
|
Citat:
|
Citat:
|
Backestjärna såg ut som ett varmblod och mycket fin i provstarten, likaså nummer två - också bra på Kakksi!
:claps: |
Citat:
:cheers: |
Nu har man kollat ikapp... Segt favoriten fick ta andra trots allt... hemskt lopp med typ galopper på alla hästarna nästan, inte vad jag kallar trav.. :P Aja, får hoppas på ngn liten skräll nu iaf för att få igen pengarna ;P
Blir många som får alla rätt säkert här iaf, alltid trevligt då (om) det händer =) Kan behövas till nästa veckas jackpot på lör att man håller formen! |
Där rök man, aja... går inte att ta bort Tjomsland/Solberg nuförtiden.. vinner ju med exakt allt.....
|
Citat:
|
Citat:
|
DAGENS DUBBEL
Inlämnat: 2020-06-28, 15:51 Hagmyren Söndag 2020-06-28 Start: 16:48 Kostnad: 150,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 7 Alfa Linus 2: 2, 6, 7 3 x 50,00 kr = 150,00 kr. Totalt: 150,00 kr. Rättningskod: BWX BTP XML |
Vinnarspel på Alfa Linus i första till drygt 30 i odds och sen ett nytt vinnarspel i sista för halva vinsten! Bättre än DD som har klart lägre odds som det ser ut och de fasta oddsen ger lågt på nr 7 i förhållande!
|
W.O???
Moddson till spets och motbuden nöjda med att sitta fast på innerspår *** edit Personligen är jag nöjd med den utvecklingen då Moddson var bäst för min Challengerad:whistling: |