Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2020-06-27, 23:47   #1
 
mr_stylezs avatar
 
Reg.datum: nov 2011
Ort: Lund
Inlägg: 2 672
Sharp$: 5198
Standard

GS 75 Hagmyren Söndag


Startar en tidig tråd om söndagens omgång

Intressant med bara kallblodslopp! Ser ut att vara flera svårvälta favoriter men det kan säkert smälla rejält i en del lopp! Gäller bara att spika rätt som vanligt hehe.

Korta tankar och min spontana nattliga grundrad efter att ha kollat 30 min bara :

1 : Nr 5, superform, bör kunna rekordsänka, bästa spåret, bästa kallblodskusken.. mycket talar för denna.. Många garderar nog här för att överleva första loppet och inte åka ut direkt men jag tror nog jag spikar här så länge procenten håller sig på rimlig nivå (allt under 40% känns ok)

2: Superfavorit som gjort 1 (!!!) lopp. Var grym då men herregud.. 1 lopp inför västen, flera volter, voltstart oerfarna kallbod.. det skriker ju 3-5 omstarter här och galopp på favoriten.. här måste man bara gardera om det ska bli någon utdelning.. !
Klart man kan spika en sån här i en svårare omgång med få spikförslag, men denna omgången finns det ju 3-4 andra bra spikar och då är det given gardering här. 1 5 6 10 11 12 hittade jag som garderingsbud men här får man nog läsa på mer

3: SPik nr 5. Inte mycket att orda om. Totalt överlägsen dessa hästarna, vann förra gången i montedebuten, bästa ryttarinnan som är jätteuppåt på hästen... denna jättefavven är det bara att svälja.

4: En till jättefavorit som blir otroligt svårvält.... tyvärr! Hittar inte mycket mot den.. bästa kusken i superform med har den.. den är väl 3-4 sek bättre än de flesta här häst mot häst... spik!

5: Jämnare lopp, äntligen! 5an är favorit med ngn procent, ska så vara från toppspår och bra kusk. Hittar 2 bra motbud till ok procent, 3 och 11!
Tror mindre på ganska hårt streckade 1 och 2, dem chansar jag nog bort här.

6: 6 Moddson favorit, förståeligt, så som den gått i årets starter... hittar ändå några motbud i 1,3 och 7 som jag gärna tar med!
4an är obegripligt nog klar andrahandare här i nuläget, varit usel i 2 raka starter, får börja visa form innan den streckas, bort!

7:Här har fem st hästar alla strecken nästan och jag tycker 4 av dem utgör ett stabilt om än tråkigt lås som avslutning.
Jag steker nog Bw Prinsen helt, trots spår 5 och Kihlström... den var riktigt dålig i årsdebuten, måste vara otroligt förbättrad för att räcka här och det tror jag inte den är så snabbt. Bort!
3 7 8 10 ska räcka här, bara att hoppas den minst streckade vinner.

Så, sovdags. Nya friska tag imorn (senare idag)
__________________
Kuskar som inte försöker vinna, kanske inte bör vara kuskar.....
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Dahle (+7), AmaerildeRimfrost (+7), Fulsprit (+5), znipstern (+5), asgaya3141 (+5), Basse (+5)
mr_stylez är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-28, 09:38   #2
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

För eller emot att spela enbart för 7 rätt?

__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-28, 09:46   #3
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Hehe, JOP har hela 25 kusar till start i dagens tävlingar och ett självklart rekord...

https://www.atg.se/nyheter/200625-in...med-ett-streck
__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-28, 09:50   #4
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

https://www.rikstoto.no/Nyheter-og-t...d-bra-objekter
__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-28, 10:36   #5
 
mr_stylezs avatar
 
Reg.datum: nov 2011
Ort: Lund
Inlägg: 2 672
Sharp$: 5198
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fulsprit Visa inlägg
För eller emot att spela enbart för 7 rätt?

Jag kör personligen iaf bara för 7 rätt idag då jag är ganska säker på att det blir jackpot på 5orna och kanske 6orna med.

Dessutom med låg insats då jag tror mer på nästa söndag, bättre satsa hårdare då=)
__________________
Kuskar som inte försöker vinna, kanske inte bör vara kuskar.....
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+5)
mr_stylez är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-28, 10:37   #6
 
mr_stylezs avatar
 
Reg.datum: nov 2011
Ort: Lund
Inlägg: 2 672
Sharp$: 5198
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fulsprit Visa inlägg
Hehe, JOP har hela 25 kusar till start i dagens tävlingar och ett självklart rekord...

https://www.atg.se/nyheter/200625-in...med-ett-streck

Galet =) Han skulle behöva lite bättre konkurrens!

Såg han utnämnde 4an avd 6 Järvsö Elling till näst bästa chansen för dagen... den tänkte jag dizza, men får tänka om där då kanske.. dumt o bränna på den då man ändå streckar på i det loppet... får bli 1 3 4 6 7!
__________________
Kuskar som inte försöker vinna, kanske inte bör vara kuskar.....
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+5)
mr_stylez är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-28, 11:00   #7
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mr_stylez Visa inlägg
Startar en tidig tråd om söndagens omgång

Intressant med bara kallblodslopp! Ser ut att vara flera svårvälta favoriter men det kan säkert smälla rejält i en del lopp! Gäller bara att spika rätt som vanligt hehe.

Korta tankar och min spontana nattliga grundrad efter att ha kollat 30 min bara :

1 : Nr 5, superform, bör kunna rekordsänka, bästa spåret, bästa kallblodskusken.. mycket talar för denna.. Många garderar nog här för att överleva första loppet och inte åka ut direkt men jag tror nog jag spikar här så länge procenten håller sig på rimlig nivå (allt under 40% känns ok)

2: Superfavorit som gjort 1 (!!!) lopp. Var grym då men herregud.. 1 lopp inför västen, flera volter, voltstart oerfarna kallbod.. det skriker ju 3-5 omstarter här och galopp på favoriten.. här måste man bara gardera om det ska bli någon utdelning.. !
Klart man kan spika en sån här i en svårare omgång med få spikförslag, men denna omgången finns det ju 3-4 andra bra spikar och då är det given gardering här. 1 5 6 10 11 12 hittade jag som garderingsbud men här får man nog läsa på mer

3: SPik nr 5. Inte mycket att orda om. Totalt överlägsen dessa hästarna, vann förra gången i montedebuten, bästa ryttarinnan som är jätteuppåt på hästen... denna jättefavven är det bara att svälja.

4: En till jättefavorit som blir otroligt svårvält.... tyvärr! Hittar inte mycket mot den.. bästa kusken i superform med har den.. den är väl 3-4 sek bättre än de flesta här häst mot häst... spik!

5: Jämnare lopp, äntligen! 5an är favorit med ngn procent, ska så vara från toppspår och bra kusk. Hittar 2 bra motbud till ok procent, 3 och 11!
Tror mindre på ganska hårt streckade 1 och 2, dem chansar jag nog bort här.

6: 6 Moddson favorit, förståeligt, så som den gått i årets starter... hittar ändå några motbud i 1,3 och 7 som jag gärna tar med!
4an är obegripligt nog klar andrahandare här i nuläget, varit usel i 2 raka starter, får börja visa form innan den streckas, bort!

7:Här har fem st hästar alla strecken nästan och jag tycker 4 av dem utgör ett stabilt om än tråkigt lås som avslutning.
Jag steker nog Bw Prinsen helt, trots spår 5 och Kihlström... den var riktigt dålig i årsdebuten, måste vara otroligt förbättrad för att räcka här och det tror jag inte den är så snabbt. Bort!
3 7 8 10 ska räcka här, bara att hoppas den minst streckade vinner.

Så, sovdags. Nya friska tag imorn (senare idag)

Kanske har du rätt, bra genomgång, förresten, men tänk på att Järvsö Elling står 40 meter bättre till nu och har spår innanför favoriten. Möjligtvis räcker det inte ändå, men farlig att nonchalera - JOP har säkerligen slipat lite extra på alla sina kusar till denna helg...



EDIT: Skrev detta innan jag såg att du plockar med JE ändå...
__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!

Senast redigerad av Fulsprit den 2020-06-28 klockan 11:04.
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-28, 11:03   #8
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mr_stylez Visa inlägg
Jag kör personligen iaf bara för 7 rätt idag då jag är ganska säker på att det blir jackpot på 5orna och kanske 6orna med.

Dessutom med låg insats då jag tror mer på nästa söndag, bättre satsa hårdare då=)
Jovisst, är det så - tänkte inte på det men när du säger det så är det väl självklart då jag också tror på relativt lätt rad (garderar dock några av storisarna) och jackpott till nästa helg. Ja, låg insats får det bli!

__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
mr_stylez (+5)
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-28, 11:25   #9
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Ja de där två stora är ganska klara idag, och då är det V7 som gäller. Kan nog vara en del som går på multibong, tror jag går på skrällkrav istället. Minst 1 max 2 stänkare.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-28, 11:40   #10
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fulsprit Visa inlägg
För eller emot att spela enbart för 7 rätt?

Kan vara läge att spela för sju rätt bara om man gör mindre system och har mest favoriter. Finns ju tre extrema favoriter som har bra chans att vinna allihopa.

Generellt alltid GS75 dock men undantag möjligen i dag!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+1), mr_stylez (+5)
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-28, 12:20   #11
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Tittade närmare på LQ Widde nu och gillar ju verkligen inte att lita på en så orutinerad häst. Men den är ju ingen unghäst och verkar hygglig i travet och inte speciellt stökig. En del talar väl för att han kan köra ett lopp i ledningen precis som i debuten, då ska ingen vara mogen att klå honom på tiderna han kan göra.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
AmaerildeRimfrost (+10)
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-28, 12:27   #12
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Tittade närmare på LQ Widde nu och gillar ju verkligen inte att lita på en så orutinerad häst. Men den är ju ingen unghäst och verkar hygglig i travet och inte speciellt stökig. En del talar väl för att han kan köra ett lopp i ledningen precis som i debuten, då ska ingen vara mogen att klå honom på tiderna han kan göra.

Nej, felfri är denne överlägsen men jag garderar på dennes orutin och fjärdespåret kan då förhoppnigsfullt fälla denne. Vinner även LQ så är det ingen idé att spela V7 - ger ju ingenting trots kanske 2-3 lågprocentare...

Men, som sagt - felfritt slår de INTE denne!

__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-28, 12:29   #13
Banned
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 3 017
Sharp$: 5157
Standard

Raket


Har inte kollat så mycket men fastnade för t.ex. Osens Prinsessa som har läget och bra kunnande också. Justus N.A. är nog bättre än raden och kan överraska. Men jag spelar på chans, ung. som vanligt alltså... Sista vinner Örjan!

Lycka till!

RAKET
Inlämnat: 2020-06-28, 13:14
Hagmyren
Söndag 2020-06-28
Start: 15:00
Kostnad: 45,00 kr
Vadet gäller startnummer

Ha, ha - märker att jag förväxlat Osen Prinsessa och Osen Expressa. Får gå ändå...

Lopp
4: Vinnare 9 Justus N.A.
7: Vinnare 1 Osen Expressa
10: Vinnare 6 B.W.Prinsen

3 x 15,00 kr = 45,00 kr.
Totalt: 45,00 kr.
Rättningskod: DRV KTN THD

PS Trippel också.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+1)

Senast redigerad av valo den 2020-06-28 klockan 12:33. Anledning: extra
valo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-28, 13:11   #14
Rob
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 946
Sharp$: 3081
Standard

Endast för att ha lite skin in the game..

GRAND SLAM 75
Inlämnat: 2020-06-28, 14:10
GS7 - endast vinst vid 7 rätt
Hagmyren
Söndag 2020-06-28
Start: 15:00
Kostnad: 60,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 5 Häsen Räsern (1, 10)
2: 4 L.Q.Widde (6, 14)
3: 5 Smedheim Solan (4, 3)
4: 6 Åsrud Vilja (1, 7)
5: 2, 5, 11 (4, 1)
6: 3, 4 (6, 1)
7: 3 S.T.C.C.Faksen (8, 7)

1x1x1x1x3x2x1 = 6 rader.
6 x 10 x 1,00 kr = 60,00 kr.
Totalt: 60,00 kr.
Rättningskod: JXP HTX SKC
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Basse (+7)
Rob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-28, 13:19   #15
 
Reg.datum: mar 2012
Ort: stockholm
Inlägg: 15 403
Sharp$: 30288
Standard

GS 75:5

2 Järvsömajlis, 11 Kaksi och favoriten 5 Tigerlilje möttes sist.

Järvsömajlis spetsade enkelt från spår 3 och borde vara favorit på att nå spets igen.
Vek sig dock över upploppet och släppte förbi sig både Kaksi och Tigerlilje.

5 Tigerlilje var speedigare än Kaksi och växlade ner denne sista biten. Tror inte Kaksi var direkt tom i mål utan torskade den duellen för att man var men med Stark/entaktad typ.

Idag kommer 11 Kaksi ut med Jänkarbike,Bfro ffg och Örjan i stället för Jan-Olof Johansson.
Tre rejäla plusfaktorer som borde kunna ge grym effekt!

Ett lås på 5,11 känns jäkligt starkt.

Men jag rankar 11 före 5 på de kraftiga utrustnings & kuskändringarna.

Man har sett hästar rekordsänka ett par sekunder med bara 1 eller 2 av dessa ändringar.
Tränare Mikael Björklund går all in till dagens start.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+5), Ace (+5)

Senast redigerad av Basse den 2020-06-28 klockan 13:41.
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td