Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   V64 Solvalla - 30 juni 2020 (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/42390-v64-solvalla-30-juni-2020-a/)

Efterhandaren 2020-06-30 16:40

Citat:

Ursprungligen postat av viking90 (Inlägg 699106)
Jag håller med er som redan nämnt Jareth Boko, det loppen den gjorde senast borde räcka långt i det här gänget! Hästen galopperade tidigt från startvolten och hamnade bakom 40m tilläggs hästarna så som t.ex. Mack Dragan & Dragster MEN var före dessa i mål ändå!

Ja i min värld är Jareth lite vinna eller försvinna. Voltstarten är nog ett aber men lyckas Kajan med denna bedrift blir det åka av. Loppet känns både ihåligt och öppet. Ganska låg klass och många 4 åringar på tuffa 3 varv.

Basse 2020-06-30 17:47

avd3:

3 Groupie Doll
tycker jag står väldigt bra inne i loppet.

för två starter sedan på valla lekte man hem loppet när man gick i Jänkarbike ffg.
Super Sarah, Greta Sisu och Residental thrust var favoriter i det loppet.

Senast var man kort slagen av Antara Bi och Alaska Kronos som tjänat klart mer än hästarna Groupie Doll möter idag.

Helt klart är att Groupie Doll utvecklats kraftigt på slutet. Jänkarbike på och Örjan i sulkyn på Solvallaovalen - låter som rätta furutsättningar ikväll.

Dessutom kan ju favoriten 2 American Hill var borta direkt? galopp i 5/11 starter är inte det man vill se hos en 47% favorit.

Är rätt säker på att Groupie Doll kan utmana Favoriten även om den går felfritt.
Örjan är rätt vass på rygglopp också - för Lugauer gasar väl hela vägen?

Dahle 2020-06-30 18:29

Citat:

Ursprungligen postat av valo (Inlägg 699062)
Westholm startar Knifetown Lover, nykomling i stallet. ..."inte gått några vassare jobb"...
"tar detta som en test i första hand". Distans; 3140 m! Om det vore en fotbollsspelare skulle han ju sitta på bänken och komma in en kvart kvar. Hur ska man tänka här?
Bra häst annars?

Distansgynnad, streckad till 10%. Hoppas JW mörkar angående form och upplägg, kör fram o krossar dessa. På kapacitet, en av de bästa i loppet.
Jag chansar o spikar. Det får bära eller brista.
:cheers:

Fulsprit 2020-06-30 18:41

Hur kan en regns kur ställa till banan såpass mycket så att det bildas pooler i banan? På en landsortsbana och som enkom användes på sommaren, skulle jag kunna förstå - men inte landets nationalarena, som därtill nyligen är omlagd. När skall folket vakna och inse att Sverige är ett bananland på så många nivåer...?!

:clap:

Fulsprit 2020-06-30 18:43

Forcement är ett styrkefenomen och har övekapacitet för den klass den är i nu - spelade denna när den vann och även sist, men då kom galoppen som alltid ligger på lur!

Fulsprit 2020-06-30 18:44

Felfritt - nu blir det lätt vinst - vänta och se!!!

Fulsprit 2020-06-30 18:47

Hmm, klen och besviken!

Fulsprit 2020-06-30 18:57

Intressant att se Hell Bent For Am nu - tänk att äga denna kuse. Tror inte det skulle vara bra för varken psyke eller magsår... Skulle hela tiden gå och oroa mig.

:D

Stekel 2020-06-30 19:05

Selcal, spår 5, Melanderkuse med första bike. 75/9,50ggr, 1% :claps:

Basse 2020-06-30 19:05

Citat:

Ursprungligen postat av Fulsprit (Inlägg 699130)
Intressant att se Hell Bent For Am nu - tänk att äga denna kuse. Tror inte det skulle vara bra för varken psyke eller magsår... Skulle hela tiden gå och oroa mig.

:D

Som för vilken Ägare som helst med häst i träning hos Kolgjinis då? :innocent::lol:

De kanske äger de flesta själva dock?

Fulsprit 2020-06-30 19:06

Citat:

Ursprungligen postat av Basse (Inlägg 699132)
Som för vilken Ägare som helst med häst i träning hos Kolgjinis då? :innocent::lol:

De kanske äger de flesta själva dock?

Då har vi förklaringen till deras psyken och dåliga magar, samt alla galopper då - de överför detta till kusarna, hehe!

Fulsprit 2020-06-30 19:09

Hahahahahahahhaa, Örjan förnedrar Jörgen S. till att tro att han skulle ha chans att vinna när han bara sitter och tittar utåt, sista biten. Jörgen satt och jobbade såsom att han skulle vinna, hehe!!!

Stekel 2020-06-30 19:12

Gäller nog att hoppa på spaggen nu istället för sen när den redan visat vad bra den är. Litar på Nurmos och Arizona Dream!

Fulsprit 2020-06-30 19:13

Citat:

Ursprungligen postat av Stekel (Inlägg 699131)
Selcal, spår 5, Melanderkuse med första bike. 75/9,50ggr, 1% :claps:

Det är taget... Tror mest på You Coluld Be Mine - tror ÖK kan få en överdjävligt bra kväll, IGEN!!!

Fulsprit 2020-06-30 19:17

Citat:

Ursprungligen postat av Stekel (Inlägg 699137)
Gäller nog att hoppa på spaggen nu istället för sen när den redan visat vad bra den är. Litar på Nurmos och Arizona Dream!

Jo, men en Italienare (även om den är efter Love You) så undrar jag över distansen och förmågan över denna. De är ofta heta dessa italienare och inte tränade för slika distanser, även om de springer pälsen av sig...

Peter Highness min vinnare här. Bra senast, toppform, fint smygläge, BRO och trivs på distansen. Hyfsad kusk!