![]() |
Daniel fick en extra kick av att slå Örjan, kan jag tänka mig
|
Fick det helt kört i halsen så inte ens Redén kunde misslyckas! Härligt att äntligen få betalt på hästjäveln! Gäller att hänga i, det blir högre odds för varje gång de torskar.
|
"Daniel" brukar ha bra facit då han själv sitter upp", säger clownen i studion - 6% före denna start i vinstprocent - inte så där djäkla bra, eller???
Ja, jag är sur, men inte bitter... :D |
Citat:
- inte den jag själv kör i alla fall! :lol: |
Efterhandare jag vet...men kan behöva lite hjälp med att jobba in spiken :rolleyes:
V4 Inlämnat: 2020-06-30, 19:56 Solvalla Tisdag 2020-06-30 Start: 20:14 Kostnad: 50,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 2 American Hill (3, 1) 2: 3, 7, 8, 13, 14 (6, 11) 3: 5, 6, 7, 10, 11 (3, 2) 4: 7 Gardner Shaw (4, 8) 1x5x5x1 = 25 rader. 25 x 1 x 2,00 kr = 50,00 kr. Totalt: 50,00 kr. Rättningskod: KRP MTZ ZXB |
Varning för Slippery Runway!
|
Den körde du bort Christoffer
|
Go weeeeest!!!
|
Tror nog Storskrällen 6 Stonecapes Superb vunnit med lite tidigare lucka?
Bra insats i alla fall av 32 oddsaren |
Citat:
3 av dem vann, slumpen? :lol: |
Ännu en domarskandal på Lycksele - hur i helvete kan dom diska där???!!!
|
Citat:
|
Citat:
:ful: |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Det som blir så förbannat sjukt är att inte nog med att det i perioder är omöjligt att hitta vinnare, så skall man efteråt vara uppriktigt rädd för domartabbar Men det är som vanligt med oss svenskar, vi knyter näven i byxfickorna och går vidare, högröda i ansiktet och 5 år äldre... :cheers::smoke: |
Citat:
Hehe, ja det gör det - i morgon, lovar du det?! :innocent: :cheers: |
Kan inte några fler gå in så fort loppet från Lycksele ligger uppe och kolla reprisen om det var trängning, eller inte?
:p |
Citat:
|
Snart har du dubbla degen på Leeds vinst mot Luton och där har du vändningen på oflytet.
|
Citat:
|
Citat:
Hade inte spelat men jag vill ändå påvisa vilka nollor och amatörer som sitter och bestämmer över miljarder, varje år runt om på landets banor... Dessutom ställs inga frågor!!! :cheers: |
Citat:
|
|
Jag tänker nu öppna en tråd där vi samlar ALLA tveksamma och uppenbara domartabbar - kan vara allt från att starten skulle blåsas av (skedde även detta idag) till diskningar, eller vad ni vill!
|
Citat:
75% Bollinnehav 25% 23 Målchanser 3 9 Skott på mål 2 9 Skott utanför mål 1 5 Blockerade skott 0 15 Hörnor 1 1 Offsides 1 1 Målvaktsräddningar 8 9 Regelbrott 10 0 Gula kort 5 531 Passningar totalt 178 14 Tackles 15 141 Anfall 64 72 Farliga anfall 27 Överlägsna ändå bara 1-1 |
Inte helt lättdömt ändå, så jag skulle inte kalla det en skandal. Nyckelfrågan är ju hur mycket hästen blir störd. Den ser ju ganska obrydd ut men kanske hade varit modigare över upploppet om den inte sprungit i vagn på den andre. Ser ut att vara kontakt i förstaläget. Den tappar lite sista biten in mot mål, men det är ju för att kusken slutar köra där.
Dock, de ska ju ha grundfilosofin hellre fria än fälla. Och då borde de nog fria här. |
Citat:
Jo, en katastrof och visar på att det beror på enskilda domares benägenhet att döma efter eget huvud och inte regelboken. Den kusen han går ut mot behöver inte flytta sig en centimeter och störs inte alls, det kan du bara inte se. Ja, han tappar fart och det gjorde han redan innan incidenten. Han tar heller inget efter denna "störning" och då även kusken (med den diskade) går ned i andraspår igen, för att sedan ännu en gång går ut och förbi så påvisar detta enkom att han vunnit hur loppet i slutskeendet skulle körts. Att den som avses bli störd skulle ha varit "modigare" är väl inget de kan lägga in i ekvationen? Detta skall vara så lätt dömt så det inte är sant! Och som slutkläm skall de då hellre fria än fälla, så blir det än mer horribelt! Fy, fan! (och inte dig jag nu är förbannad på) :thumbdown: |