Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   V75 Axevalla 18/7 (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/42659-v75-axevalla-18-7-a/)

NicklasA 2020-07-18 00:24

2.54 ggr på att Pastor Power är före Ubiquarian Face!! Tackar!!!! :cheers:

(Nu har man ju jinxat denna rätt duktigt!! Bara att sjöa på Kolgjinis häst nu då för er :whistling: )

Dahle 2020-07-18 00:47

Citat:

Ursprungligen postat av NicklasA (Inlägg 702798)
Gjort det, vet inte vad du syftar på dock? Ser fortfarande inte hur 4.40 i vinnarodds är motiverat

Bra spår och rätt så snabb ut. Det ser ut som att den sitter tidigt i spets och den var grym vid vinsten från spets, då han fick massage från en så pass bra häst som Civilon men bara stegade undan i bra stil. Nu var det länge sen, men rapporten från stallet är bra och då den är så lågt streckad är den värd o tas med. Har matchats mot tufft motstånd och gjort det helt ok. Det man får tänka på är att den blir storskrik och vi kommer ha en helt annan % på den vid V75 start.
Vid gardering, självklar streck, men att spika, njjaaa.

NicklasA 2020-07-18 00:58

Citat:

Ursprungligen postat av Dahle (Inlägg 702800)
Bra spår och rätt så snabb ut. Det ser ut som att den sitter tidigt i spets och den var grym vid vinsten från spets, då han fick massage från en så pass bra häst som Civilon men bara stegade undan i bra stil. Nu var det länge sen, men rapporten från stallet är bra och då den är så lågt streckad är den värd o tas med. Har matchats mot tufft motstånd och gjort det helt ok. Det man får tänka på är att den blir storskrik och vi kommer ha en helt annan % på den vid V75 start.
Vid gardering, självklar streck, men att spika, njjaaa.

Alltså, jag har inte hävdat att det inte är en bra häst eller att den gör ett bra lopp. Det jag reagerade på var vinnaroddset. Möjligt att den skulle kunna få spets, men jag tvivlar. Är långt ifrån säker att den ens kommer iväg felfritt. Att den dessutom bara är fyra år och går ut i silver..... Jag har haft fel förr, och säkerligen har jag det igen, men jag är uppenbarligen inte lika imponerad som ni :)

Dahle 2020-07-18 01:44

Citat:

Ursprungligen postat av NicklasA (Inlägg 702802)
Alltså, jag har inte hävdat att det inte är en bra häst eller att den gör ett bra lopp. Det jag reagerade på var vinnaroddset. Möjligt att den skulle kunna få spets, men jag tvivlar. Är långt ifrån säker att den ens kommer iväg felfritt. Att den dessutom bara är fyra år och går ut i silver..... Jag har haft fel förr, och säkerligen har jag det igen, men jag är uppenbarligen inte lika imponerad som ni :)

Jag skrev bara en kommentar med tanke på diskussion ang UF och om man garderar att den åker med.
Jag är faktiskt helt inställd på att Zidane Grif vinner loppet med de ändringar som aviseras. Så att UF skriks ut är bara passande för min del.
;)

Jajjan 2020-07-18 02:33

Citat:

Ursprungligen postat av NicklasA (Inlägg 702798)
Gjort det, vet inte vad du syftar på dock? Ser fortfarande inte hur 4.40 i vinnarodds är motiverat

Missade du det, så får väl du strunta i att strecka UF.

tornado 2020-07-18 03:07

Citat:

Ursprungligen postat av Jajjan (Inlägg 702804)

Klockren ärlig kommentar. I love it

Santorini 2020-07-18 08:42

Björnkollen finns på Goops hemsida.

Glöm inte att streck nummer 15 Whelk i avdelning 2.

NicklasA 2020-07-18 08:59

Citat:

Ursprungligen postat av Jajjan (Inlägg 702804)

Japp, och det tänker jag också

Fulsprit 2020-07-18 09:23

Citat:

Ursprungligen postat av NicklasA (Inlägg 702799)
2.54 ggr på att Pastor Power är före Ubiquarian Face!! Tackar!!!! :cheers:

(Nu har man ju jinxat denna rätt duktigt!! Bara att sjöa på Kolgjinis häst nu då för er :whistling: )

UF - stenklar i denna H2H, OM denne går felfritt, men med denna kusk, så vet man ju aldrig...

:cheers:

AmaerildeRimfrost 2020-07-18 10:34

Ni som tänker spela på Bodö i kväll vill jag ge er en nästagångare i kallblodsloppet. Dessvärre är det utanför V4 men i lopp 2 så startar Uberg Odin. Den har en jävla fart men är lite galoppbenägen. Felfri vinner den detta!

incitatus 2020-07-18 10:54

erik a

18 galopper på 65 starter i juli

27,5%

låter lite mycket, nog skall man vara under 20

Nollkollolisten 2020-07-18 11:00

65 starter i juli inte undra på den galopperar :p

V75: 7 , 12 Sweetman stabila 11 tider på 1600m , jaja startspår men än då.

Stekel 2020-07-18 11:01

Tråkigt, men det finns flera andralopp där det kan hända saker. Handsome Brad vinner på walk over, Stenströmer på hemmaplan, Jepson och framspår. Skrällhämmande distans, ihåligt lopp och ingen vill tävla första biten. Jämn häst som aldrig hoppar. 70% brukar vara för mycket men inte för den här.

NicklasA 2020-07-18 11:05

6ggr på plats på 5 Västerbo Grosbois i guldloppet känns högt, det provar jag. Har för mig att den är ganska snabb ut och från toppspår bör den väl kunna få en bra resa? Finns ett par tuffa hästar emot, men överlag en ganska dålig gulddivision i mitt tycke och han har hyfsad form :)

NAFETS 2020-07-18 11:05

Citat:

Ursprungligen postat av Nollkollolisten (Inlägg 702820)
65 starter i juli inte undra på den galopperar :p

V75: 7 , 12 Sweetman stabila 11 tider på 1600m , jaja startspår men än då.

Till 1% är det loppet stora fynd. 1 09.7 sista 800 bakom Armour As näst senast.