Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   V75 Jägersro 25 augusti 2020 Uttagningslopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/43379-v75-jaegersro-25-augusti-2020-uttagningslopp/)

olle 2020-08-25 21:44

Man hade nästan hoppats att Tabasco CD skulle ta sig till final. Nu är det ett lopp kvar men som vanligt när de största unghästloppen körs.

Åby 3 finalister
Halmstad 3
Solvalla 2
Jägersro 2

Hade ju varit kul med någon derbyfinalist från Norrland eller från någon mindre tränare. Wilhelm Paal får väl kanske dock kallas en sådan.

mr_stylez 2020-08-25 21:46

Citat:

Ursprungligen postat av Basse (Inlägg 709762)
Mådde nästan dåligt för din skull på upploppet när det såg ut som att
Förstareservsförbannelsen skulle slå till igen.

Men Hail Mary satt nosen först!!

The Curse is broken:D

In med kantboll i sista nu:thumbup:

Haha jag tror på det först då jag sett att nr 7 inte vinner sista... ;) Då ska jag pusta ut :p
Heja 1an nu :) rygg ledaren?

mr_stylez 2020-08-25 21:51

Sjukt trist vinnare.... 1an kunde gått ut i rygg på 2an men nejdå... bättre låsa fast sig... suck. Skillnad på kusk o kusk.... blev inte mycket till vinst det där till slut.. Aja 7 rätt är 7 rätt iaf :)

Edit: gutt han brände finalplata på sin fegtaktik, härligt 11an slog av han om andraplatsen!! (Jag är inte bitter.. ) :p

olle 2020-08-25 21:55

Citat:

Ursprungligen postat av olle (Inlägg 709768)
Man hade nästan hoppats att Tabasco CD skulle ta sig till final. Nu är det ett lopp kvar men som vanligt när de största unghästloppen körs.

Åby 3 finalister
Halmstad 3
Solvalla 2
Jägersro 2

Hade ju varit kul med någon derbyfinalist från Norrland eller från någon mindre tränare. Wilhelm Paal får väl kanske dock kallas en sådan.

Slutade med ytterligare 2 solvallatränade hästar till final.

Vilken härlig travkväll det blev men nu dags för bingen . Väckarklockan ringer kl 5. Härligt trav igen på lördag. Då ska jag nog också spela lite. Var ju sporten som var det roliga i kväll.

Gotland 2020-08-25 21:55

Snyggt lirat Stylez!

Värd ett bättre öde även om sjuan sitter!

:hattenav:

:KO:

Dahle 2020-08-25 21:56

Då fick vi lite extra pengar tills lördagens jackpotomgång
:thumbup:

drn85 2020-08-25 21:57

Citat:

Ursprungligen postat av mr_stylez (Inlägg 709770)
Sjukt trist vinnare.... 1an kunde gått ut i rygg på 2an men nejdå... bättre låsa fast sig... suck. Skillnad på kusk o kusk.... blev inte mycket till vinst det där till slut.. Aja 7 rätt är 7 rätt iaf :)

Edit: gutt han brände finalplata på sin fegtaktik, härligt 11an slog av han om andraplatsen!! (Jag är inte bitter.. ) :p

Grattis! Mycket fin kupong som förtjänade mer slantar! :cheers: :claps:

hakan11241 2020-08-25 22:02

Citat:

Vi får väl hoppas på att Bergh sätter upp Ove A på något ekipage så det blir lite färg på loppet. Tror han skulle passa på Hail Mary hoho

Efterhandaren 2020-08-25 22:02

Citat:

Åby 3 finalister
Halmstad 3
Solvalla 2
Jägersro 2

Och 4 st avkommor till avelsgiganten Googoo Gaagaa i Derbyfinalen.

KalleKlut 2020-08-25 22:16

Citat:

Åby 3 finalister
Halmstad 3
Solvalla 2
Jägersro 2

Kan ju ha att göra med uppställningen från resp bana..

Jägers 21
Valla 13
Åby 8
Halmstad 8
Romme 5
Gävle 1
Färjestad 2
Kalmar 2
Eskilstuna 2
Mantorp 1
Vaggeryd 1
Årjäng 1
Örebro 2

Med det i åtanke så sticker Halmstad ut positivt och Jägers negativt.