Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   V86 Multijackpot 2 september 2020 (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/43432-v86-multijackpot-2-september-2020-a/)

Shooter 2020-09-02 11:04

Citat:

Ursprungligen postat av Grant (Inlägg 710901)
Och det är inte så bara.

Mvh Uffe :)

Nej, men man får försöka att hitta lite skrällar ändå. Ofta så blir det tvärtemot vad man tror på förhand. Du kanske har några bra drag att bjuda på idag?

Grant 2020-09-02 11:26

Kommer inte att spela något större ikväll om ens alls.
8 favoriter som verkar relativt motiverade är inte så
inspirerande. Men 4 Pre Calculated i sista kanske men
lite lotto över den avdelningen.

Tipsb 2020-09-02 12:04

Citat:

Ursprungligen postat av Grant (Inlägg 710903)
Kommer inte att spela något större ikväll om ens alls.
8 favoriter som verkar relativt motiverade är inte så
inspirerande. Men 4 Pre Calculated i sista kanske men
lite lotto över den avdelningen.

Kommer också satsa mer på lördagens öppna kupong på Jägersro (v75). Ser större potential i den. Men ska trots det bli kul att följa kvällen och se vart det landar.

Tror för starkt på spik Ecurie D och då blir det nästan som en V75 med 0,25 öre raden med ganska få hästar. Dock väldigt bra pott självklart.

Grant 2020-09-02 12:33

Favoriterna

Ska man gå in på detaljer så har vi ett 3-årigt sto i 2:a, lotto.
7:e spår i 3:e, stängt 2:a spår i 5:e, stängt spår i 7:e och
somsagt Lotto i sista så visst går det att tänka sig 6 siffrig utdelning.

Shooter 2020-09-02 12:42

Citat:

Ursprungligen postat av Grant (Inlägg 710907)
Ska man gå in på detaljer så har vi ett 3-årigt sto i 2:a, lotto.
7:e spår i 3:e, stängt 2:a spår i 5:e, stängt spår i 7:e och
somsagt Lotto i sista så visst går det att tänka sig 6 siffrig utdelning.

Man ska alltid vara lite försiktig med treåriga hästar, men jag tror motståndarna har sån respekt för Hoboken att den kommer få bestämma i ledningen. I tredje behöves några streck, femte är ett av omgångens öppnaste lopp och i sjunde så är det bara fyra hästar på bakre fållan så den kommer nog ut omgående.

hoola 2020-09-02 14:33

Jens Sjödén V86 Åby/Solvalla på Service Plays

hoola 2020-09-02 15:05

Daniel Berglund V86 Åby/Solvalla på Service Plays

Fulsprit 2020-09-02 15:41

Surt att de började svamla om en av mina stora idéer ikväll - Magnolia Boy...

:cry:

Kgrh 2020-09-02 15:48

Stefan Melanders statistik i augusti är ändå ganska uppseendeväckande. Endast Milligan's School, Ganga Bae, Digital Download och Click Bait vann lopp på 96 starter.

abborre 2020-09-02 16:29

Citat:

Ursprungligen postat av Fulsprit (Inlägg 710925)
Surt att de började svamla om en av mina stora idéer ikväll - Magnolia Boy...

:cry:

Toppform men bakspår på tillägg med Fredde B gör att % går upp högst marginellt men klart given på min lapp oxå . Sen är det bara 7 övriga lopp att lösa:)

Kgrh 2020-09-02 16:44

Citat:

Ursprungligen postat av abborre (Inlägg 710930)
Toppform men bakspår på tillägg med Fredde B gör att % går upp högst marginellt men klart given på min lapp oxå . Sen är det bara 7 övriga lopp att lösa:)

Känns mest som ett platsbud i min bok. Han har svårt att vinna och lär hamna näst sist.

Sett till spelprocent tycker jag att 6 No Limit Royalty och 8 Crash Axe ser mer intressanta ut. Den förstnämnde har hög kapacitet och har varit bra i Klass I och Klass II, slog dessutom betrodde 3 Kasper Trot över upploppet i Klass II-final för ett år sedan. Crash Axe lär laddas från springspår och kan få fin position och har gått liknande speeder som Magnolia Boy på sistone (överkant 13/900).

Men troligen spikar jag 1 Isan.

Fulsprit 2020-09-02 16:46

Citat:

Ursprungligen postat av Kgrh (Inlägg 710932)
Känns mest som ett platsbud i min bok. Han har svårt att vinna och lär hamna näst sist.

Sett till spelprocent tycker jag att 6 No Limit Royalty och 8 Crash Axe ser mer intressanta ut. Den förstnämnde har hög kapacitet och har varit bra i Klass I och Klass II, slog dessutom betrodde 3 Kasper Trot över upploppet i Klass II-final för ett år sedan. Crash Axe lär laddas från springspår och kan få fin position och har gått liknande speeder som Magnolia Boy på sistone (överkant 13/900).

Men troligen spikar jag 1 Isan.

Jag uttryckte mig slarvigt - jag garderar friskt, men spelar vinnarspel på MB, ingen spik...

:cheers:

asgaya3141 2020-09-02 16:47

Citat:

Ursprungligen postat av Shooter (Inlägg 710587)
Ecurie D torskar inte det här. Har inte haft några problem med värsta motståndarna tidigare och lär vara ute efter revansch från bra läge.

Kan hen blivit knäckt av första förlusten. 7 och 3 kan vara värt att
ta med bakom.

SistaStallskriket 2020-09-02 16:49

Min preliminära rad är klar! Kika här:

https://www.atg.se/spel/V86_2020-09-...f-058db529294b

Tror Ecurie D bara vinner! Hoppas även Berghs går felfritt i tredje och då är det spets och slut i ett lopp där många garderar brett!

Några ändringar i balans på Hoboken och plus dito på kompetenta motbud. Drömmer om galopp och skräll!

Raden känns bra som fan så jag tror det blir spännande ikväll! Finns att köpa på Sundbyholmstravets Tillsammanssida.

Missa heller inte min V6:a till Bjerke på bolagssidan som också känns kanon!

Shooter 2020-09-02 16:51

Citat:

Ursprungligen postat av asgaya3141 (Inlägg 710936)
Kan hen blivit knäckt av första förlusten. 7 och 3 kan vara värt att
ta med bakom.

Jag tror han får glida till ledningen och att ingen ens försöker bråka. Jag vill inte torska en överbetald åtta om jag kan få ihop resten.