Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2020-08-26, 21:11   #1
 
Reg.datum: aug 2019
Inlägg: 593
Sharp$: 495
Standard

V86 Multijackpot 2 september 2020


Tänkte starta en tråd för V86 multijackpotten som äger rum nästa onsdag 2 september.

Är den på väg att floppa helt? Enbart 4 miljoner kr extra i potten än så länge. En normal jackpotomgång på V86 innehåller ca 7,5 miljoner kr extra.

Nu är den första av V86 under veckan med extremt få hästar avverkad. Inga extrapengar trots att ATG säkert desperat hade tänkt sätta ihop en omgång med få hästar och stora favoriter i ett försök att få jackpot på sexorna.

Vad tror ni potten landar på? Mer än en normal omgång?
Tipsb är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-08-29, 20:48   #2
 
Reg.datum: aug 2019
Inlägg: 593
Sharp$: 495
Standard

Ser ut som det blir en del pengar trots allt. Nu är det i alla fall en OK jackpotomgång. Finns även potential till mer pengar från måndagen och tisdagen.

Hur ser ni på startlistan?
Tror ni det blir en lättlöst omgång eller en svårlöst omgång?
Tipsb är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-08-29, 21:14   #3
 
Melanders avatar
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 1 180
Sharp$: 4685
Standard

Fakta:några milli procent vinner stora pengar både här på andra Sajter.Varför vilket jag hör 1000 gr nu är det stora pengar på gång.Ett Tips:Var glad över varje vinst.Att just DU ska vinna är ett Lottospel OM du inte är loaded.
Melander är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-08-29, 22:07   #4
 
Reg.datum: aug 2019
Inlägg: 593
Sharp$: 495
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Melander Visa inlägg
Fakta:några milli procent vinner stora pengar både här på andra Sajter.Varför vilket jag hör 1000 gr nu är det stora pengar på gång.Ett Tips:Var glad över varje vinst.Att just DU ska vinna är ett Lottospel OM du inte är loaded.
Jag ser delvis annorlunda på det hela. Jag är inte intresserad av att vinna 1000 kr på V75 eller V86 om jag prickar alla rätt. Jag skippar gärna den utdelningen helt.

Jag lämnar alltid in radkombinationer som (om de mot all förmodan skulle gå in) kan ge stora summor tillbaka. Inte för att jag tror att sannolikheten att jag ska dra in miljoner på V75/V86 är så himla stor, utan för att det ger mig större nöje att spela (och drömma) om de stora pengarna.

Miljonutdelningar sker ca 20-30 % på V75/V86. Sen gäller det att pricka rätt kombination av alla miljontals existerande kombinationer!

Så, nej jag är inte glad om jag vinner några tusenlappar på alla rätt på V75/V86. Jag lämnar inte ens in den typen av radkombinationer då jag anser att det är lite som att kasta pengar i ett svart hål utan potentiell långsiktig uppsida och utan att det ger mig någon större spänning att spela dessa rader.

Sen är det troligtvis så att jag förmodligen inte kommer ta hem alla rätt med miljonutdelning under hela mitt liv eftersom sannolikheten i sig är liten och eftersom jag spelar med ganska små system mest för nöjes skull.

Men jag håller med dig om att det är lite som ett lottospel (även om man delvis kan inverka i trav). Och självklart vill man att potten ska vara så hög som möjligt även i ett lottospel. Dels för att det blir roligare att drömma ju större potten är och eftersom om det osannolika skulle ske att man faktiskt vann då vill man ju ha så stor vinst som möjligt.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Ace (+5)

Senast redigerad av Tipsb den 2020-08-30 klockan 00:04.
Tipsb är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-08-30, 00:01   #5
 
Kgrhs avatar
 
Reg.datum: maj 2020
Inlägg: 198
Sharp$: 366
Standard

Har aldrig spelat V86 tidigare, men ska testa den här gången. Hoppas att marknaden är trött efter alla tidigare omgångar och dagens V75-jackpotomgång och läser på dåligt

Själv får jag läsa på rejält då jag inte har någon vidare koll på de flesta hästarna. Tyvärr var det ganska många tre- och fyraåringslopp och lopp med mindre antal hästar, men även några roliga upplägg med tillägg.
Kgrh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-08-30, 00:07   #6
 
Reg.datum: aug 2019
Inlägg: 593
Sharp$: 495
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Kgrh Visa inlägg
Har aldrig spelat V86 tidigare, men ska testa den här gången. Hoppas att marknaden är trött efter alla tidigare omgångar och dagens V75-jackpotomgång och läser på dåligt

Själv får jag läsa på rejält då jag inte har någon vidare koll på de flesta hästarna. Tyvärr var det ganska många tre- och fyraåringslopp och lopp med mindre antal hästar, men även några roliga upplägg med tillägg.

Brukar ofta kunna skrälla en del på V86. Jag föredrar V86 före V75. Du kommer nog gilla V86. Sen kostar ju raderna 0,25 kr istället för 0,50 kr så du kan plocka ut fler hästar. Dock ett lopp till man ska täcka.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Kgrh (+5)
Tipsb är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-08-30, 17:08   #7
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Nästan 14mkr extra i potten nu, och närmaste dagarna blir det förhoppningsvis mer. Dags att börja plugga! Har bara kollat ett par nyckellopp än så länge och jag kommer nog inte göra något försök att fälla varken Hoboken Am eller Ecurie D här. Hoboken ser alldeles fantastiskt fin ut på alla sätt! Kan nog vara en kandidat för kriterievinst det där. Tacksamt nog har de lagt in en del lågklasslopp och volt för att det ska bli bra utdelning i den här omgången.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-08-30, 18:23   #8
 
wowsuchevs avatar
 
Reg.datum: jun 2015
Inlägg: 65
Sharp$: 1204
Standard

Är inte 14 miljoner ganska lite med tanke på att detta har hypeats upp i flera månader?
wowsuchev är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-08-30, 19:05   #9
 
Reg.datum: aug 2019
Inlägg: 593
Sharp$: 495
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av wowsuchev Visa inlägg
Är inte 14 miljoner ganska lite med tanke på att detta har hypeats upp i flera månader?

Jo, det är inte otroligt stor pott. Just nu en normalstor superjackpotomgång. Men kan bli mer om det blir jackpot under måndagen och tisdagen. Anledningen till det är att det knappt blivit jackpot alls på V86 sedan i vår.

Senast redigerad av Tipsb den 2020-08-30 klockan 19:09.
Tipsb är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-08-30, 22:34   #10
 
Reg.datum: aug 2019
Inlägg: 593
Sharp$: 495
Standard

Tänkbar spik är väl Ecurie D?

Lite få hästar i loppen. Synd. Med Ecurie D känns det väl nästan som en V75 med 0,25 kr raden?
Tipsb är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-08-31, 09:49   #11
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 716
Sharp$: 37583
Standard

Ecurie D torskar inte det här. Har inte haft några problem med värsta motståndarna tidigare och lär vara ute efter revansch från bra läge.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-08-31, 16:06   #12
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 4 652
Sharp$: 12763
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Ecurie D torskar inte det här. Har inte haft några problem med värsta motståndarna tidigare och lär vara ute efter revansch från bra läge.
Motståndet är ju oförskämt behagligt. Fjärdeplatsen i Åbergs var ju helt ok. Inte enkelt för en 4 åring att slå hårda elithästar i sin tolfte start.
Hamnar väl på 90%.
Efterhandaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-09-01, 21:42   #13
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 3 859
Sharp$: 3910
Standard

ECURIE D vinner 7 lopp kvar att lösa...Solvallas V86-lopp såg begränsade ut där tror jag inte att det smäller däremot om det ska bli några pengar ska man nog fokusera på loppen från Åby där tror jag att det kan komma en balja i minst ett lopp

Tråkigt om det blir som loppen måndag - tisdag då har jag stått över V86 men imorrn kliver jag in i handlingarna igen...Har redan gjort en ram innan alla betaltjänster kommer med allehanda infallsvinklar och ideer och överraskande nog var ramen på 5760 rader...och det var verkligen överkomligt...men det är lååångt till spelstopp ännu

Ca 24 miljoner extra med reservation att jag räknat fel

Senast redigerad av joppe59 den 2020-09-01 klockan 22:23.
joppe59 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-09-02, 09:41   #14
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 716
Sharp$: 37583
Standard

Snacka om att det luktar favoritomgång igen. Idag gäller bara åtta rätt.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-09-02, 10:01   #15
 
Grants avatar
 
Reg.datum: okt 2012
Ort: Slättelynga
Inlägg: 2 442
Sharp$: 6099
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Snacka om att det luktar favoritomgång igen. Idag gäller bara åtta rätt.
Och det är inte så bara.

Mvh Uffe
__________________
"Why "ATGtillsammans" is a model for future lottery games"
Grant är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td