Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   Vi Tippa (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/43525-vi-tippa/)

Heuer 2020-09-01 14:30

Vi Tippa

Har någon koll på Vi Tippa?

Är tidningen nerlagd?

"You must stop looking for winners, and start looking for value".

Tipsb 2020-09-01 14:36

Citat:

Ursprungligen postat av Heuer (Inlägg 710815)

Är tidningen nerlagd?

Tror inte den är nedlagd. Såg något travtips från den här om dagen så den bör fortfarande finnas.

Dock bör man notera att de har ganska dåliga stats på deras tips i jämförelse med andra medier.

Strappa71 2020-09-01 15:03

Citat:

Ursprungligen postat av Tipsb (Inlägg 710816)
Tror inte den är nedlagd. Såg något travtips från den här om dagen så den bör fortfarande finnas.

Dock bör man notera att de har ganska dåliga stats på deras tips i jämförelse med andra medier.

Och framförallt sämsta upplägget för prenumeranter som inte bor i någon av de största städerna.

Hårdnackat håller de fast vid att leverera med posten ( PostNord! ) och det innebär i praktiken att man ( utanför de större städerna ) aldrig får tidningen på onsdagar utan oftast på torsdagar och ibland även fredagar. En knapp handfull ggr under mitt årsabonnemang har tidningen kommit på måndagen efter att tidningen gått ut.

Som prenumerant får man tillgång till e-tidningsvarianten men det duger inte för mig. Den här tidningen vill jag kludda i ...

De hävdar att de inte har råd att skicka tidningen med "morgontidningsutdelning". För egen del gillar jag tidningen trots att tipsen i sig är långt under medel och skulle t o m kunna betala några kr extra per nummer bara jag fick tidningen i tid, dvs onsdag morgon.

V75-Guiden kommer varje onsdag morgon helt utan krångel. Svårare än så behöver det inte vara ...

Jajjan 2020-09-02 10:56

Citat:

Ursprungligen postat av Strappa71 (Inlägg 710821)
Och framförallt sämsta upplägget för prenumeranter som inte bor i någon av de största städerna.

Hårdnackat håller de fast vid att leverera med posten ( PostNord! ) och det innebär i praktiken att man ( utanför de större städerna ) aldrig får tidningen på onsdagar utan oftast på torsdagar och ibland även fredagar. En knapp handfull ggr under mitt årsabonnemang har tidningen kommit på måndagen efter att tidningen gått ut.

Som prenumerant får man tillgång till e-tidningsvarianten men det duger inte för mig. Den här tidningen vill jag kludda i ...

De hävdar att de inte har råd att skicka tidningen med "morgontidningsutdelning". För egen del gillar jag tidningen trots att tipsen i sig är långt under medel och skulle t o m kunna betala några kr extra per nummer bara jag fick tidningen i tid, dvs onsdag morgon.

V75-Guiden kommer varje onsdag morgon helt utan krångel. Svårare än så behöver det inte vara ...

PostNord laggar även här är i Stockholm, blaskan kommer torsdag, fredag och ibland inte alls. När PostNord prioriterade ung män från förorten som sommarbrevbärarvikarier fick man leta efter sin post i pappersinsamlingen,
då de unga vikarierande brevbärna använde sig av lokala underleverantörer
till att dela ut posten, som rationaliserade postutrningen till att tömda hela postskörden i pappersinsamlingen.

Så idag är jag tacksam att få någon post över-huvud-taget, även om räkningarna
ibland ramlar ner i lådan 2 dagar före förfallodagen.

Heuer 2020-09-08 18:34

Vi tippa nr 32

Citat:

Ursprungligen postat av Heuer (Inlägg 710815)

Är tidningen nerlagd?

Nytt nummer i kväll.

boozty 2020-09-08 23:39

Strappa71: Skumt att dom leverar med postnord till prenumeranterna och MTD till ombuden. Brukar alltid komma rätt dag till ombuden (eller ja jag kan inte tala för andra ombud men vi har inte upplevt några problem iaf) trots att man håller till mitt ute i ingenstans i de mörka skogarna.

Melander 2020-09-08 23:44

Det enda vi kan konstatera är att VI Tippa har usla tippare inte många rätt där.

Strappa71 2020-09-09 04:37

Citat:

Ursprungligen postat av boozty (Inlägg 712081)
Strappa71: Skumt att dom leverar med postnord till prenumeranterna och MTD till ombuden. Brukar alltid komma rätt dag till ombuden (eller ja jag kan inte tala för andra ombud men vi har inte upplevt några problem iaf) trots att man håller till mitt ute i ingenstans i de mörka skogarna.

Det stämmer bra.

Och när jag har skällt på dem om det hela skyller de på kostnaden. Det är billigare för dem att skicka till enskilda prenumeranter med PostNord.

Tidningen finns att köpa redan på onsdagar på Konsum en promenad bort. Men jag fick den på torsdag eller fredag i brevlådan.