Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2020-09-01, 13:30   #1
 
Reg.datum: okt 2012
Inlägg: 175
Sharp$: 159
Standard

Vi Tippa


Har någon koll på Vi Tippa?

Är tidningen nerlagd?

"You must stop looking for winners, and start looking for value".
Heuer är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-09-01, 13:36   #2
 
Reg.datum: aug 2019
Inlägg: 593
Sharp$: 495
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Heuer Visa inlägg
Har någon koll på Vi Tippa?

Är tidningen nerlagd?

"You must stop looking for winners, and start looking for value".

Tror inte den är nedlagd. Såg något travtips från den här om dagen så den bör fortfarande finnas.

Dock bör man notera att de har ganska dåliga stats på deras tips i jämförelse med andra medier.
Tipsb är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-09-01, 14:03   #3
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 4 672
Sharp$: 2385
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Tipsb Visa inlägg
Tror inte den är nedlagd. Såg något travtips från den här om dagen så den bör fortfarande finnas.

Dock bör man notera att de har ganska dåliga stats på deras tips i jämförelse med andra medier.
Och framförallt sämsta upplägget för prenumeranter som inte bor i någon av de största städerna.

Hårdnackat håller de fast vid att leverera med posten ( PostNord! ) och det innebär i praktiken att man ( utanför de större städerna ) aldrig får tidningen på onsdagar utan oftast på torsdagar och ibland även fredagar. En knapp handfull ggr under mitt årsabonnemang har tidningen kommit på måndagen efter att tidningen gått ut.

Som prenumerant får man tillgång till e-tidningsvarianten men det duger inte för mig. Den här tidningen vill jag kludda i ...

De hävdar att de inte har råd att skicka tidningen med "morgontidningsutdelning". För egen del gillar jag tidningen trots att tipsen i sig är långt under medel och skulle t o m kunna betala några kr extra per nummer bara jag fick tidningen i tid, dvs onsdag morgon.

V75-Guiden kommer varje onsdag morgon helt utan krångel. Svårare än så behöver det inte vara ...
__________________
Spelälskande gringubbe som hellre klagar en gång för mycket än gång för lite!
Strappa71 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-09-02, 09:56   #4
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 1 081
Sharp$: 3304
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Strappa71 Visa inlägg
Och framförallt sämsta upplägget för prenumeranter som inte bor i någon av de största städerna.

Hårdnackat håller de fast vid att leverera med posten ( PostNord! ) och det innebär i praktiken att man ( utanför de större städerna ) aldrig får tidningen på onsdagar utan oftast på torsdagar och ibland även fredagar. En knapp handfull ggr under mitt årsabonnemang har tidningen kommit på måndagen efter att tidningen gått ut.

Som prenumerant får man tillgång till e-tidningsvarianten men det duger inte för mig. Den här tidningen vill jag kludda i ...

De hävdar att de inte har råd att skicka tidningen med "morgontidningsutdelning". För egen del gillar jag tidningen trots att tipsen i sig är långt under medel och skulle t o m kunna betala några kr extra per nummer bara jag fick tidningen i tid, dvs onsdag morgon.

V75-Guiden kommer varje onsdag morgon helt utan krångel. Svårare än så behöver det inte vara ...
PostNord laggar även här är i Stockholm, blaskan kommer torsdag, fredag och ibland inte alls. När PostNord prioriterade ung män från förorten som sommarbrevbärarvikarier fick man leta efter sin post i pappersinsamlingen,
då de unga vikarierande brevbärna använde sig av lokala underleverantörer
till att dela ut posten, som rationaliserade postutrningen till att tömda hela postskörden i pappersinsamlingen.

Så idag är jag tacksam att få någon post över-huvud-taget, även om räkningarna
ibland ramlar ner i lådan 2 dagar före förfallodagen.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Tipsb (+5)
Jajjan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-09-08, 17:34   #5
 
Reg.datum: okt 2012
Inlägg: 175
Sharp$: 159
Standard

Vi tippa nr 32


Citat:
Ursprungligen postat av Heuer Visa inlägg
Har någon koll på Vi Tippa?

Är tidningen nerlagd?

"You must stop looking for winners, and start looking for value".
Nytt nummer i kväll.
Heuer är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-09-08, 22:39   #6
 
Reg.datum: jan 2012
Ort: Norrland
Inlägg: 589
Sharp$: 9847
Standard

Strappa71: Skumt att dom leverar med postnord till prenumeranterna och MTD till ombuden. Brukar alltid komma rätt dag till ombuden (eller ja jag kan inte tala för andra ombud men vi har inte upplevt några problem iaf) trots att man håller till mitt ute i ingenstans i de mörka skogarna.
boozty är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-09-08, 22:44   #7
 
Melanders avatar
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 1 180
Sharp$: 4685
Standard

Det enda vi kan konstatera är att VI Tippa har usla tippare inte många rätt där.
Melander är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-09-09, 03:37   #8
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 4 672
Sharp$: 2385
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av boozty Visa inlägg
Strappa71: Skumt att dom leverar med postnord till prenumeranterna och MTD till ombuden. Brukar alltid komma rätt dag till ombuden (eller ja jag kan inte tala för andra ombud men vi har inte upplevt några problem iaf) trots att man håller till mitt ute i ingenstans i de mörka skogarna.
Det stämmer bra.

Och när jag har skällt på dem om det hela skyller de på kostnaden. Det är billigare för dem att skicka till enskilda prenumeranter med PostNord.

Tidningen finns att köpa redan på onsdagar på Konsum en promenad bort. Men jag fick den på torsdag eller fredag i brevlådan.
__________________
Spelälskande gringubbe som hellre klagar en gång för mycket än gång för lite!
Strappa71 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td