![]() |
Citat:
|
Ett problem är också att de vi ser i ATG-tv/TV4 också är hästägare, festar med aktiva, en del kör väl lopp själva? Så slåss de på krogen med varandra och sådär håller det på ...
Ronden ägs väl dessutom på något sätt av förbundet som även äger ATG. Jag minns inte hur det är uppbyggt, men allt sitter ihop. |
Citat:
|
40 plats på L Amour Bonanza till 8,10 hos Svs. Varj ju toppfin första barfota senast när den bl a slog Ike Schermer. Lite flyt från spår 7 kan det bli topp 3.
|
Unoicsdue Gnafa - bästa hästen, bästa läget, bästa kusken - varför krångla till det?!
:clap: |
Vi behöver en travets Erik Niva!
:KO: |
Citat:
:cheers: |
Bertmarks blev inte lättanalyserat i år heller. Är väl det loppet som kan vinnas från spår 12 på Jägers.
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Det har inte gått så bra för Goop och Bergh hittills. Örjan igen i nästa skulle jag tro.
|
Citat:
|
Det har varit många framspår de här dagarna, inte helt oväntat, men jag testar ändå en rak DD: 8-9.
|
Örjan kan detta med stora lopp, tror han löser detta och Redén har form till 1000!
VINNARE Inlämnat: 2020-09-06, 16:42 Jägersro Lopp 11 Söndag 2020-09-06 Start: 16:59 Kostnad: 500,00 kr Vadet gäller startnummer 8 Don Fanucci Zet 1 x 500,00 kr = 500,00 kr. Totalt: 500,00 kr. |