Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   V86 Jägersro/Solvalla 16/9 (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/43743-v86-jaegersro-solvalla-16-9-a/)

Shooter 2020-09-16 21:55

Citat:

Ursprungligen postat av Shooter (Inlägg 713145)
Dåså, Hevin Boko nu!

:claps: Fyra sexor som tröstpris. Snart sitter den.

ScandalPlay 2020-09-16 21:58

Citat:

Ursprungligen postat av mikaels (Inlägg 713146)
Denna gång gjorde dock Jeppe "rätt", men sant att han inte alltid gör det;)...

Vad var det han gjorde han rätt?

tvablaa 2020-09-16 22:30

När jag för en gångs skull är rätt på det så missade jag posta. Så ni får hålla till godo med en efterhandare. Kändes bra till en början med tre sjuor men förstod nu att det var punktering på favoriten i första.
2,6,10
4,6,7
6 Coumba
1,2,3,4,5,6,7,12,15
6,11
2 Emmet Downs
2 Hevin Boko

Plus ett vinnarspel på Cargo Door som satt fint

tvablaa 2020-09-16 22:34

Roligt att vi hade samma drag i Cargo Door. Tyvärr åkte jag i första.

Citat:

Ursprungligen postat av fweewea (Inlägg 713129)
Det är nästan sjukt hur rätt jag är på det. Synd med 4 Cab Lane och utgången på 6 Vae Victis Club, men också det faktum att 1 Redneck Woodland blev pressad hela vägen.

fweewea 2020-09-16 22:45

Citat:

Ursprungligen postat av tvablaa (Inlägg 713154)
Roligt att vi hade samma drag i Cargo Door. Tyvärr åkte jag i första.

Hade jag gått på spik på 4 Cab Lane som jag var inne på hela veckan och istället lagt utgången på 4 Rackham så hade jag satt 8 av 8. Ruskigt oturligt val i slutändan, men det är alltid lätt att vara efterklok när man sitter på facit.

Citat:

Ursprungligen postat av Fweewea
Avdelning 2:
6 Vae Victis Club (75%) är troligtvis rätt favorit, men det är ändå en favorit som kan förlora från spår 6. 4 Cab Lane och 7 Volnik Du Kras är tuffast emot. Om 4 Cab Lane hittar till spets så kan han nog vinna därifrån. Känns som en favorit man vill fälla, men det beror på om man har råd eller inte.

Avdelning 5:
Öppen avdelning. Är lite inne på att spika 1 Redneck Woodland (6%). Hyfsat snabb ut och det kanske kan bli spets och slut här. 4 Rackham känns överspelad, trots form och bra spår. Han kanske kan vinna från dödens, men jag är långt ifrån säker på det. 5 Il Duce Boko och 6 Velegance kan få fina resor. 8 Aslan D.K är oerhört bortglömd. 1% just nu.

Nåväl. Ett par sexor blev det till slut och jag gick plus för dagen.

tvablaa 2020-09-16 23:15

Du är ju där och nosar och den sitter snart igen. Jag grämer mig ju lite att jag målade på med nio streck i fjärde när favoriten vann. Hade dessutom spik på Cargo Door in in det sista innan jag dubblade med Mr Marvelous. Om inte om fanns..

Citat:

Ursprungligen postat av fweewea (Inlägg 713156)
Hade jag gått på spik på 4 Cab Lane som jag var inne på hela veckan och istället lagt utgången på 4 Rackham så hade jag satt 8 av 8. Ruskigt oturligt val i slutändan, men det är alltid lätt att vara efterklok när man sitter på facit.

Nåväl. Ett par sexor blev det till slut och jag gick plus för dagen.

mikaels 2020-09-17 09:25

Citat:

Ursprungligen postat av ScandalPlay (Inlägg 713148)
Vad var det han gjorde han rätt?

När Steen visar att han vill köra i ledningen, så är det nog bäst att krypa ner och hoppas på att det blir lucka någon gång, alternativet hade troligtvis varit dödens på en häst som Jeppe vet är bra...