Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   V86 Jägersro/Solvalla 21/10 (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/44266-v86-jaegersro-solvalla-21-10-a/)

SistaStallskriket 2020-10-21 21:59

Fan vet om inte Usain Henna vinner om den inte blir störd med kort galopp vid den smutsiga upptagningen....

mackpeter 2020-10-21 22:00

Jag spelade till slut denna och klarade därmed dagen

TRIO
Inlämnat: 2020-10-21, 21:47
Solvalla Lopp 10
Onsdag 2020-10-21
Start: 21:51
Kostnad: 240,00 kr
Vadet gäller startnummer

Plac.
1:a: 1, 3, 4
2:a: 1, 3, 4
3:a: 1, 3, 4

6 x 40,00 kr = 240,00 kr.
Totalt: 240,00 kr.
Rättningskod: RJQ MTH TFZ

mrgump 2020-10-21 22:04

Citat:

Ursprungligen postat av ScandalPlay (Inlägg 717494)
Menar du att bara för att han ändå kör in massa pengar och är en av de främsta bland kuskarna så får han inte kritiseras när han kör dåligt eller åtminstone sämre?
Är han oantastlig?

Nej det menar jag inte.. men att påpeka att Nybrink/Tillman ursäktar honom blir ju bara larvigt..Och din kommentar om att han inte skulle bry sig om andra än Reden samt att han inte bryr sig om det är mindre pengar att köra om blir ju bara ännu mer löjligt.... Ta en förlust .. det gjorde Real Madrid ;)

znipstern 2020-10-21 22:36

Citat:

Ursprungligen postat av SistaStallskriket (Inlägg 717500)
Fan vet om inte Usain Henna vinner om den inte blir störd med kort galopp vid den smutsiga upptagningen....

Jag är inte säker på att Usain har den gnistan. Längre.

Stekel 2020-10-21 22:40

Citat:

Ursprungligen postat av mrgump (Inlägg 717504)
Nej det menar jag inte.. men att påpeka att Nybrink/Tillman ursäktar honom blir ju bara larvigt..Och din kommentar om att han inte skulle bry sig om andra än Reden samt att han inte bryr sig om det är mindre pengar att köra om blir ju bara ännu mer löjligt.... Ta en förlust .. det gjorde Real Madrid ;)

Nåja att han bryr sig mindre om att köra för vinst ibland kan väl knappast ha undgått någon. Han vet att det är ett riktigt dåligt spel att parkera rygg ledaren med Hunt Am t ex. Kör för kommande lopp där, inget snack. Till och med ett dåligt spel för andraplatsen också. Nu fick han faktiskt lucka men det var allt redigt långsökt att det skulle bli en.

mrgump 2020-10-21 22:47

Citat:

Ursprungligen postat av Stekel (Inlägg 717508)
Nåja att han bryr sig mindre om att köra för vinst ibland kan väl knappast ha undgått någon. Han vet att det är ett riktigt dåligt spel att parkera rygg ledaren med Hunt Am t ex. Kör för kommande lopp där, inget snack. Till och med ett dåligt spel för andraplatsen också. Nu fick han faktiskt lucka men det var allt redigt långsökt att det skulle bli en.

Må så vara.. men det är ju förmodligen ett beslut som Nurmos tagit. Att han skulle spara på hästen.. Och det är nog oftast så att beslutet tas av ägare/tränare. Sen kan han med göra fel... det säger jag inget om.. men att han tillhör världseliten är väl ett faktum??

Stekel 2020-10-21 23:13

Citat:

Ursprungligen postat av mrgump (Inlägg 717509)
Må så vara.. men det är ju förmodligen ett beslut som Nurmos tagit. Att han skulle spara på hästen.. Och det är nog oftast så att beslutet tas av ägare/tränare. Sen kan han med göra fel... det säger jag inget om.. men att han tillhör världseliten är väl ett faktum??

Kan vara körorder såklart, kör för vinst men tänk på framtiden/ta inte dödens. Att Örjan är tokbra lär ingen säga emot. Men det är ju i teorin regelvidrigt att köra sådär, körorder eller ej.

Melander 2020-10-21 23:19

Citat:

Ursprungligen postat av Stekel (Inlägg 717508)

Har du suttit i jollen någongång? Om inte KNIP

Grant 2020-10-22 00:52

Citat:

Ursprungligen postat av Melander (Inlägg 717511)

Egentligen kan ju bara dom som heter Örjan ha rätt att kritisera ÖK.
Det blir lite som inom fotboll, där springer runt en svartklädd Nisse
som bara blåser visselpipa och förstör.

Mvh

Strappa71 2020-10-22 01:22

Citat:

Jag frågar mig samma sak fast och tänker likadant om svaret ( fast omvänt ) när aktiva bekymrar sig om vilka lopp som är med på vilken spelform.

Det kan inte finnas någon annan sport där de aktiva bekymrar sig lika mycket om vad spelarna pysslar med som svenskt trav.

( Eller så är det kanske så att det GÅR att ha egna åsikter om saker utan att man nödvändigtvis har personlig erfarenhet. )

Gotland 2020-10-22 01:31

Citat:

Varför då? Får man bara ha en åsikt om något under förutsättning att man själv utövar det man tycker till om?

Vilken nivå av utövande krävs? Jag spelade både fotboll och hockey som liten. Räcker det för att få tycka något om Allsvenskan eller SHL?

Var går gränsen?

Måste man spelat minst i division ett? Eller räcker det med division fem? Kan korplagsspelare ha en åsikt eller ska de också hålla sig borta från åsikter om fotboll?

Vad gäller?

:KO:

monimaker1 2020-10-22 14:11

Citat:

Ursprungligen postat av Gotland (Inlägg 717517)
Varför då? Får man bara ha en åsikt om något under förutsättning att man själv utövar det man tycker till om?

Vilken nivå av utövande krävs? Jag spelade både fotboll och hockey som liten. Räcker det för att få tycka något om Allsvenskan eller SHL?

Var går gränsen?

Måste man spelat minst i division ett? Eller räcker det med division fem? Kan korplagsspelare ha en åsikt eller ska de också hålla sig borta från åsikter om fotboll?

Vad gäller?

:KO:

Ponnytrav och div3 :KO: