![]() |
Jackpotten för dagen känns säkrad nu va?
Vi kanske rent av kan få till en dubbeljacke ikväll? Heja heja! :KO: |
Grym styrning av Witaspen :)
|
Det räcker för idag...
|
Citat:
Jackpotjinx delux. Och Witasp förnekar sig inte. Tredjespår igen från start. Hade väl vunnit med vilket annat lopp som helst än detta. :KO: |
Torskar såklart DD på linjen:cry:
500:- back och nya tag på Onsdag haha |
Jobbigt att vara häst när Witasp kör...
|
Starkt av Witasp att lyckas förlora med helt överlägsen häst...
|
Citat:
|
Mattias Djuse måste vara stolt över sin styrning i sista loppet... Han misslyckas med precis ALLT i loppet... :holms::idiot:
|
Gjorde i alla fall rätt när jag INTE betalade en spänn för Witasp. Sen att jag ändå lyckas dribbla bort mig är en helt annan sak. Inte ens ett platsspel på 8 i avd 6 som jag ändå var inne på som omgångens skräll. Förtjänar fan inte att plussa på spelet... Torrspel fram till Axevalla, sen får jag se över det hela.
|
Citat:
|
Citat:
|
Vill inte posta min kupong. För jag själv alltid hävdar att man inte ska göra de i efterhand därför avstår jag. Men bitter smak på dessa sju rätten. Galet flax i sista avdelningen. Men ack ack så otur i avdelning 2,5 och 6. Varför vinner favoriterna.
Min kupong hade potential för så mkt mer. O när man spelar så mkt. Så ofta som jag gör. Då måste man ta vara på sån här omgång. Jag har alltså 5 första handshästar som sitter. Hur ofta rekat man 5 av 7 vinnare på v7? De händer aldrig. Oså ska man få 2500 kronor för mödan? Skrattretande.. en skräll i lärlingsloppet t.ex. O de flyger iväg till 10-12 loppor iaf. |