![]() |
Så jäkla rolig att PHOENIX PHOTO vann! Bästa hästen i loppet utifrån förutsättningarna enligt mina bedömningar (eftersom de andra duktiga hade tillägg). Men trodde den kanske behövde lopp i kroppen.
Rolig att min favoritkusk fick vinna. Gillar Jorma för han kör alla sortens hästar; superkända, mindre kända och okända ganska chanslösa. Alla ger han en chans utifrån hästarnas förutsättningar, det gillar jag. Min dyra V5:a gick åt helvete, men det går nya lopp |
Citat:
|
Citat:
Kontio lekte med packet. Snygg kontring på långa upploppet. 235 ggr var helt ok. Gott slut på spelåret. |
"Gamle" Kontio var dagens man och vann två lopp på V75. Pra joppat!
|
Systemet plussade iom en 5:a, men samtidigt så enerverande att inte räcka hela vägen. Med spik på Ready Throphy hade 6 rätt varit klart och om Perssons 0,44% orkat stå emot sista metern hade återbäringen räddat ett i övrigt bedrövligt spel-år.
Gott Nytt År allihopa! |
OM André Eklund hade kört smartare hade han haft en bra chans att vinna med 11 Queen of Trixs i 6:e. Fjärde invändigt och kom inte loss att spurta förrän målet närmade sig. Gick fortast av alla då och blev 3:a. Den hästen har ordentlig speed och är en given nästgångare. Var lite upplagt idag när favoriter galopperade bort sig. Nästan 12000 ggr på trippeln i loppet. Nya tag!
|
Som vanligt
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Jag tackar nog för mig på denna sida trots flera duktiga tipsters men några surmuppar. |
Citat:
|
Låt personer vinna 10.000 på en dubbel utan att redovisa What is the fucking problem.Sluta läs ge ingen kommentar BLÄDDRA VIDARE.
|
Och här på Sharps så börjar vi det nya året som det gamla slutade?
|
Citat:
|
Tyvärr är nivån på forumet oftast ganska låg tack vare en del och det lockar ju inte fler hit. Travforumet på Sharps inleder i uppförsbacke 2021.
|