Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2020-12-27, 18:34   #1
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 143
Sharp$: 56998
Standard

V75-Axevalla 31 dec (multijackpot)


En ruskigt svår omgång avslutar travåret när multijackpoten ska delas ut. Den uppgår dock bara till 33 mkr just nu.

V75-1

Ser vidöppet ut. Favorit blir nog Bergh med Lovely OO, men dels är det en barfotahäst och dels var stallets hästar genomusla annandagen på Solvalla.

Tullibardine Boe och Love No Pain är väl främsta motbuden men tror inte man kan vara speciellt trygg ens med tre streck.

V75-2

Detta ser inte heller lättlöst ut. Har rätt dålig koll ärligt talat. Galileo Journey trolig favorit. 3 vinster på de 4 senaste.

V75-3

Låg klass men rätt fina hästar . Även detta lopp ser närmast olösligt ut vid en första titt. Säger spontant att det står mellan far och son Untersteiner, dvs 1 och 10 men tror även detta lopp kräver bred gardering.

V75-4

Inget lopp som håller högre klass. Närmast uselt för att vara V75. Ser vidöppet ut även detta. Kan ärligt talat inte utse någon vinnare för kan inte se att någon sticker ut.

V75-5

Detta lopp innehåller hästar man har lite bättre koll på. Kan det vara så enkelt att Dark Roadster leder runt om igen. Ruskigt startsnabb men krävs att man ändrar till bike som senast på Romme. Då var den också anmäld med vanlig vagn till en början. En annan som var ruggig samma kväll var Hector Boko. Den är också snabb ut så kan bli ett rivigt lopp. Därmed kan det också krävas många streck. Il Duce Boko en bra häst. Skrik på Four Guys Dream senast. Mas Capacity måste med . Svårt lopp.

V75-6

Rätt bra lopp. Undrar om inte Zeta Kronos blir favorit på den övertygande vinsten dagen innan julafton. Gina Mearas och Indras Secret är nog värst emot .

V75-7

Dagens höjdare sportsligt. Oerhört spelvänligt lopp med bra hästar utspridda på många volter. Vagabond Bi borde väl bli favorit. Men frågan är om den inte förtjänat vintervila. Flera som kanske kan skrälla på start beroende på hur banan blir.

Ingen omgång som lockar mig till eget V75 spel. Det ser meningslöst ut att försöka lösa detta för ett 500 kr system så lägger hellre pengarna på att köps in mig på större andelsspel. Dessutom kommer tyskarna vara på hugget nu med jättesystem.

Lycka till !
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
HP (+5)
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-12-27, 20:02   #2
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Ingves upp på Karibean Dreams i första ser väldigt spännande ut! Kan kräva lite streck som sagt, men spring för 11,12 talar en del för dem.

Rikard på Pacific Kingdom i tredje ännu ett spännande kuskplus!

Zeta Kronos blir nog favorit och lyckas den hålla spets borde den bli svårslagen.

Helt ok hästar på start i avslutningen, första tillägget sitter snett på det. Korpi vinner på knockout?
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-12-27, 20:29   #3
 
Reg.datum: okt 2020
Inlägg: 5
Sharp$: 153
Standard

Denna omgången känns som en v4 innan v75 en vanlig lördag. Stor jackpot så tyskarna kommer antagligen att dega upp ordentligt med många helgraderingar.
Men för att tillföra något så tycker jag att 6 Indras Secret i V75-6 sticker ut lite. Vinst senast och loppet innan det gick hon riktigt fint men förlorade på målfotot.
Norgu är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-12-27, 21:44   #4
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 35
Sharp$: 1483
Standard

Uncle Töll lär inte förlora!
greenj är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-12-27, 23:21   #5
 
Reg.datum: jan 2016
Inlägg: 475
Sharp$: 3449
Standard

Lycka till, kommer bli jävligt bra betalt på 7rätt
virre82 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-12-27, 23:25   #6
 
Reg.datum: jul 2017
Inlägg: 5 019
Sharp$: 14783
Standard

Hemmaplan och jag satte Axevalla i somras ska plugga ordentligt för denna också! Avsluta året snyggt lr va säger ni:(

Kommer komma med info på en häst som jag känner ägaren på som är från min by
zimonzzon85 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-12-28, 12:23   #7
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 131
Sharp$: 1021
Standard

Gjort ett litet filter och pivot. Någon annan som brukar kolla på prissumma, odds?

https://www.storataget.se/?p=55

Testade på v75-1. Något som ni andra brukar filtrera på?

Med vänlig hälsning,
Cicikor är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-12-28, 14:48   #8
 
Reg.datum: aug 2019
Inlägg: 593
Sharp$: 495
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av virre82 Visa inlägg
Lycka till, kommer bli jävligt bra betalt på 7rätt


Går att spela på hos ATG.

Över 1 miljon kr för 7 rätt = 4 gånger pengarna
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
karpafan (+2)
Tipsb är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-12-28, 14:53   #9
 
Reg.datum: aug 2019
Inlägg: 593
Sharp$: 495
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Cicikor Visa inlägg
Gjort ett litet filter och pivot. Någon annan som brukar kolla på prissumma, odds?

https://www.storataget.se/?p=55

Testade på v75-1. Något som ni andra brukar filtrera på?

Med vänlig hälsning,

Count av odds? Är det antal lopp? I så fall verkar det inte stämma.. Eller vad är det?
Tipsb är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-12-28, 15:18   #10
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 131
Sharp$: 1021
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Tipsb Visa inlägg
Count av odds? Är det antal lopp? I så fall verkar det inte stämma.. Eller vad är det?
Inser att jag måste lägga med filtret. Men de plockar bara 2020. Prissummor över 70. Ska undersöka hur jag låset filtret.
Cicikor är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-12-28, 15:26   #11
 
Ojes66s avatar
 
Reg.datum: okt 2012
Inlägg: 145
Sharp$: 2061
Standard

Har häst till start. Berättar närmare torsdag om han vinner eller ej! :-)
Ojes66 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-12-28, 17:28   #12
 
Reg.datum: jun 2020
Inlägg: 2 397
Sharp$: 5751
Standard

Edit: fel tråd.
Nobleflash är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-12-28, 18:29   #13
 
Reg.datum: feb 2014
Inlägg: 1 242
Sharp$: 2091
Standard

Hade lovat mig själv att inte lägga en enda krona till på omgångar med utländska hästar där man saknar lopp att titta på och uppgifter om loppen (tempo, jag vet inte hur man klockar hästarna).

Detta efter att i lördags nästan missat att ta med vinnaren i v75-7 som jag inte blev bländad av över siffrorna på papperet.

I denna omgång verkar i alla fall de flesta utländska hästar ha starter i Sverige nyligen och den som aldrig startat här har aldrig vunnit på 12 starter (Nr 1 i V75-4) och borde vara riskfritt att hoppa över denna gång...hoppas jag....

För övrig borde man få veta om hästen går med tunga järnskor eller lätta aluminiumskor. Kali Smart lättades t.ex. från tunga järnskor till lätta aluminiumskor och vann. Tränaren garanterade vinst på hästen och den ändringen gör ju tydligen mycket, då tycker jag det är en lika viktig uppgift som om hästen ska gå i vanlig vagn eller järnkarvagn.

Senast redigerad av shasha den 2020-12-28 klockan 18:32.
shasha är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-12-28, 18:51   #14
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 143
Sharp$: 56998
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av shasha Visa inlägg
Hade lovat mig själv att inte lägga en enda krona till på omgångar med utländska hästar där man saknar lopp att titta på och uppgifter om loppen (tempo, jag vet inte hur man klockar hästarna).

Detta efter att i lördags nästan missat att ta med vinnaren i v75-7 som jag inte blev bländad av över siffrorna på papperet.

I denna omgång verkar i alla fall de flesta utländska hästar ha starter i Sverige nyligen och den som aldrig startat här har aldrig vunnit på 12 starter (Nr 1 i V75-4) och borde vara riskfritt att hoppa över denna gång...hoppas jag....

För övrig borde man få veta om hästen går med tunga järnskor eller lätta aluminiumskor. Kali Smart lättades t.ex. från tunga järnskor till lätta aluminiumskor och vann. Tränaren garanterade vinst på hästen och den ändringen gör ju tydligen mycket, då tycker jag det är en lika viktig uppgift som om hästen ska gå i vanlig vagn eller järnkarvagn.
Begriper inte dom som säger att det är skönt med barfotaförbudet dec-feb med motiveringen att då behöver man inte tänka på vad som sitter eller inte sitter på hovarna. Är nästan tvärtom men utan att spelarna får info. Om en häst ska gå med lätta aluminiumskor eller rejält broddat är en enorm skillnad men i skoinfon står det bara skor runt om. Det är ju mycket större skillnad än lätta aluminiumskor vs barfota. På sommaren vet man att dom inte kör broddat (åtminstone nästan aldrig) och då är det mycket enklare att se vad hästarna ska ha på hovarna än på vintern.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-12-28, 19:16   #15
 
Reg.datum: feb 2014
Inlägg: 1 242
Sharp$: 2091
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Begriper inte dom som säger att det är skönt med barfotaförbudet dec-feb med motiveringen att då behöver man inte tänka på vad som sitter eller inte sitter på hovarna. Är nästan tvärtom men utan att spelarna får info. Om en häst ska gå med lätta aluminiumskor eller rejält broddat är en enorm skillnad men i skoinfon står det bara skor runt om. Det är ju mycket större skillnad än lätta aluminiumskor vs barfota. På sommaren vet man att dom inte kör broddat (åtminstone nästan aldrig) och då är det mycket enklare att se vad hästarna ska ha på hovarna än på vintern.

Exakt! precis så känner jag. Tror det var Thomas Uhrberg som skrev i sin blogg att han tycker det är konstig att inte spelarna kräver att få veta vilken typ av skor hästen ska tävla i.

Tycker det är en så viktig information att den borde vara med vid anmälan och tillgänglig för alla spelare; inte bara för dem goda kontakter hos tränarna.
shasha är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td