![]() |
Citat:
|
Citat:
|
Mina ögon drar sig till Gone with the wine. Bra kusk, bra tränare, bra smygläge, första starten med pisk. Men det kan hända värre grejer i det loppet, lurigt värre.
Zeta Kronos sund och bra spik att luta sig emot imorrn. Senast trodde jag på vingel, nu ser det rätt klart ut med spets och då är det nog inte svårare än att han får fuska lite igen och sen spänsta ifrån ganska ohotad. Sista är jäkla klurigt att räkna på, men tror Berglund är tokfel ute med Zenzero iallafall. Står ju helt toksnett inne i loppet. Conrads Janne kanske mest streckintressant i loppet men jag tror man sitter bra med 6,11,12 |
Fick samma tanke när jag läste Berglund, Zenzero måste få tufft. Tror isf mer på Timo Lane som han har som andrarank.
Är också inne på Zeta som spets men har respekt för starka 6 och 7. Citat:
|
Uncle Töll tror jag inte förlorar. Så sex lopp att lösa:p Ge mig 1 spik till:drunk:
|
Uncle gillar man inte som favorit, att Eklundh inte lät övertygad om att köra järnet ger fördel Oskar. Om det inte var det redan innan, svårt nypa spets sida vid sida och speciellt när kusken invändigt är vassare.
Någon mer än jag som har problem att få upp travronden spel på mobilen förresten (android)? |
Citat:
|
Citat:
|
*** fel post ***
|
Citat:
Jämförde vad de hade för spelprocent vid spelstopp och hur ofta de vann. Spelkvot 1,18 Om hästarna tillsammans var spelade till 10 000 % så vann de till 11 800 %. Rätt bra utfall. Dock hade han enligt snittet (+-0) på de hästar som han kallar utgångshästar samt prisvärda. Han är även rätt bra på att se vilka hästar som är överspelade. Dessa är över tid spelade på betydligt mer procent än de vinner. |
Citat:
Edit: Pratar om spikarna då, det andra kan han säkert hålla. |
Citat:
|
Citat:
@Melander Jag gillar Berglund också såklart, otroligt kunnig - men UT lär väl stiga i % gissar jag, den vill jag nog fälla jag med. |
Citat:
Snälla, sök dig någon annan stans eller lägg ner dina ständiga försök att racka ner på alla andra som skriver någonting här. OK?? :KO: |
Har haft noll tid att läsa på. Tråkigt men det får bli en andel istället och hoppas på det bästa.
Sen är det ju galopp på nyårsdagen. |
11 Tullibardine Boe är klar!!
Tränar kanon, alltid skor, oöm för underlag och bara är klar. |
Björnkollen var ju intressant att lyssna på denna gång. En hyfsat påläst Goop pratar i nästan en kvart.
Han spikar sin egen Zeta Kronos i avd 6. Intressant. Ska vara mycket bättre nu än när den fick stryk näst senast av Vikens Fingerprint. Vikens Fingerprint är betaltjänsternas vinnare. Frågan ärvom dom eller Goop har rätt. Jag tror mest på Goops och hade nog spikat den. |
Citat:
|
Nån som vet hur vädret/banan blir?
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Ingen nederbörd att vänta så banan bör bli ok.
Tar tillbaka om mest spelvärda i sista loppet, det är nog Waikiki på 0%. Brukar lägga iväg rätt bra i volt och sitter bra till för att hitta tredje-fjärde inner. Ryggar hela vägen senast och blir det samma här i drygt två varv så kan den nog explodera rätt ordentligt. Liknande som på Färjestad förra året när han fick en sån resa i liknande lopp. Kan nog spricka upp här under sista halvvarvet. |
Blir nog(som vanligt) inget system imorgon, men tror att den som håller sin hjärna kall och går på "grundideer", kan bli lyckosam...den som hittar sju, kommer att bli rikligt belönad oavsett, alltså måste man inte gå på "önskedrömmar"...;)...
|
Citat:
|
V75
Inlämnat: 2020-12-30, 22:56 Axevalla Torsdag 2020-12-31 Start: 15:00 Kostnad: 180,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 2, 7, 9, 10, 11, 12 (15, 1) 2: 14 Leon Zon (5, 10) 3: 1, 2, 5, 6, 8, 12 (10, 3) 4: 5, 6, 7, 10, 12 (1, 2) 5: 4 Hector Boko (2, 1) 6: 7 Vikens Fingerprint (1, 6) 7: 9, 11 (12, 2) 6x1x6x5x1x1x2 = 360 rader. 360 x 1 x 0,50 kr = 180,00 kr. Totalt: 180,00 kr. Rättningskod: :omfg: |
Daniel B är kung av trav finns ingen på detta forum som kan mäta sig med honom. Vad är problemet........det är vad jag tycker
|
Gone with the wind har aldrig startat i voltstart, men hade spår 1 i sitt kvallopp och om någon är intresserad finns videon här:
https://dnt-tv.solidtango.com/video/...ocale=sv#t=608 10:08 in eller klicka på löp 24. |
Citat:
Du har gjort detta allt för länge nu och jag har upprepade gånger bett dig sluta. Dina inlägg här handlar enkom om andra medlemmars duglighet och (enligt dig) inkompetens. Det är inte OK. Så jag ber dig ytterligare en gång att sluta med det beteendet eller lämna sidan. Du skapar endast tråkig stämning och det måste upphöra. OK?? :KO: |
Citat:
Jag spikar Dark Roadster - spets och blommor! Sen väger jag mellan Zeolit, Ready Throphy och Grainfield Aiden som andraspik/utgång. |
Citat:
|
Citat:
när det är jackpot på V75 är väl så nära 1.00 det går att komma, trots att de bara bidrar med en fraktion av en promille till spelpotten. Vi har sett det så många gånger förr och med stor sannolikhet får vi en repris i morgon. ATGs filbegränsningar är lika lätta att kringå som för en fluga att flyga in genom en öppen dörr Gissa varför ATGs säkerhetschefer skriver på tystnadsavtal? |
Känns som att Berghs stallform är under isen.. Jag chansar bort alla hans starthästar för att på så vis åtminstone spara in på några streck i en otroligt streck krävande omgång:sweatdrop:
|
Jag har inte bestämt mig för om det blir reducerat eller matematiskt men summan jag tänkt spela för är 1800:- Jag är lite rädd för att reducera bort mig mellan B och C hästar. Alternativet med matematiskt betyder att jag måste gå kortare framförallt i avd 1 och 7. Likväl hamnar reduceringen på i bästa fall runt 70%
Två spikar har jag iallafall i nuläget bestämt mig för.. Avd 5. 1 Dark Roadster +Håller ut övriga med lätthet i starten. Imponerat med jänkarvagnen i lite billigare lopp men sett riktigt bra ut. Bra vinst procent i ledningen. -Sprungit in minst i loppet (skiljer dock bara ca 100k) och har ganska "låg" poäng pga relativt billiga lopp. Om en het 4 Hector Boko hamnar utvändigt och trycker på. Avd 6. 7 Vikens Fingerprint +Står grymt bra pengamässigt inne. Får fin rygg/ryggar som 2a/3e utvändigt om jag läst loppet rätt. Går starkt ute i 3e spår på upploppet. -Om 1 Zeta Kronos håller ut övriga och får bestämma i lustempo första 1000m. |
Citat:
|
Citat:
Varför? För att de flesta har fattat hur skicklig han är. Jag skulle hellre stå över helt och hållet än att gå på hans idéer i alltför många avdelningar på V75 eller V86. |
Jari Åkerfeldt som sitter i atg live har två till start en är klar enligt han.
|
Citat:
|