Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   V75-Jägersro 16 jan (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/46179-v75-jaegersro-16-jan/)

Stankarn 2021-01-15 16:27

Citat:

Ursprungligen postat av BettingBroder (Inlägg 731903)
SV spikar 4 Ornello (V75-4).
Har dom någon inside info att Björn släpper ledningen tro?

Berglund:

Har Björn nåt att välja på?

Nobleflash 2021-01-15 16:31

Gareth Boko är en bra häst och blir kanske favorit tillslut imorgon, men att den bara vinner vet jag inte.

Shooter 2021-01-15 16:38

Citat:

Ursprungligen postat av Nobleflash (Inlägg 731905)
Gareth Boko är en bra häst och blir kanske favorit tillslut imorgon, men att den bara vinner vet jag inte.

Det finns inga klaringar i morgon.

Nobleflash 2021-01-15 17:00

Citat:

Ursprungligen postat av Shooter (Inlägg 731906)
Det finns inga klaringar i morgon.

Verkligen inte, men känns som att Gareth Boko blir en spik många kommer landa på. Det behöver verkligen inte vara fel. Men manglar Pacific Face på i dödens kan det bli tufft att stå emot om någon kommer bakifrån som fått en fin resa.

tvablaa 2021-01-15 20:33

Det är ju rätt intressant hur alla går på samma hästar. Flera hetshästar vad det verkar:
Avd 1: Kennedy - spikas av Peter Andersson och spelas av Travnet
Avd 3: Gareth Boko - spelas av travnet och förstarank av både Berglund och Sjödén. Peter spikar dock Nadal.
Avd 4: Ornello - spikas av spelvärde, spelas av travnet och förstahäst hos Berglund
Avd 7: mkt skrik på Oxidizer, säkert beroende på tränarens positiva ord. Bravo Santana också högt rankad på många håll.

Stankarn 2021-01-15 20:57

Citat:

Ursprungligen postat av Nobleflash (Inlägg 731907)
Verkligen inte, men känns som att Gareth Boko blir en spik många kommer landa på. Det behöver verkligen inte vara fel. Men manglar Pacific Face på i dödens kan det bli tufft att stå emot om någon kommer bakifrån som fått en fin resa.

Du skojar förstås?

Tre spikar där två är mer eller mindre stenklara.

Men vettefan vad man gör i Guld. Bättre hästar än Nadal Broline har tröttnat i dödens över 2640. Alltså, riktiga storisar.


Vill nån påstå att Nadalen är gynnad av lång distans? Elitloppsfinalisten?

Stankarn 2021-01-15 21:02

För en gångs skull överens med skägget.

Varför är surkarten Oxidizer favorit i sista avdelningen?

Helt obegripligt. Men be my guest. Tar gärna emot inlägg för.

BroderH 2021-01-15 21:24

Citat:

Ursprungligen postat av Stankarn (Inlägg 731947)
Du skojar förstås?

Tre spikar där två är mer eller mindre stenklara.

Men vettefan vad man gör i Guld. Bättre hästar än Nadal Broline har tröttnat i dödens över 2640. Alltså, riktiga storisar.


Vill nån påstå att Nadalen är gynnad av lång distans? Elitloppsfinalisten?

Pacific Face är klart bästa stayern. Dock tveksamt att han vinner från dödens med dojor. Blir det tempo vinner Nadal då han är bästa hästen. Ser endast ett scenario där GB vinner och det är att han får vara ifred i ledningen, vilket känns osannolikt.

Skaegget 2021-01-15 22:08

2640 är inte stayer-distans. Det är medel +
3140 är stayer-distans.

Iaf i mina ögon.

eveton 2021-01-15 22:42

Var så nära att få in Fantasia Sisu på nyårsaftonen. Kan inte stå över den imorgon!

I 4:e är jag förmodligen ute och cyklar baklänges, men Chablis D.K. under 10% måste ju vara ett fynd!?!

Gareth Boko har inte långt kvar till toppform och den kanske sitter redan imorgon?

Ska villigt erkänna att jag inte pluggat mer än den tid det tagit att ögna igenom startlistorna och har inte läst en rad "experttips".

Kgrh 2021-01-16 00:58

Nadal Broline fortfarande omgångens näst största favorit såhär kvällen före. Det lär ändras under morgondagen.

Kocken14 2021-01-16 07:36

Vi kör tre rackarrökare förra veckans favoritparad är redan glömd.

Avd 1 i en jämnstreckad silverdivision så är det väl dags för...

5 Franklin Face 4% som start efter start har krafter i behåll och i finalen på Solvalla så vart det bara tröga ryggar framför... startar alltid på V75, hemmabana,
Femtespåret är inte optimalt men kommer han iväg så är han tillräckligt bra för att vinna detta silverförsök. Streckas tidigt.

Avd 4 Firar segern med en flaska...

8 Chablis D. K 6% en långskuffare som är rikast i fältet tjänat nästan dubbelt så mycket som 14 på samma volt. 4 av 5 segrar 2020 över lång distans.
Kom igen Juuleman det här vinner du. Är nästan spiksugen på denna..

Avd 7 Sitter samma drag en gång till...

12 MT Oscar 4%!!!! Hur är det möjligt.. ett lopp där första varvet kommer gå fort, ser jag framför mig att längst ut i banan kommer MT Oscar och springer dubbelt så snabbt som de andra.

Lycka till

BroderH 2021-01-16 07:54

Citat:

Ursprungligen postat av Kocken14 (Inlägg 731964)
Vi kör tre rackarrökare förra veckans favoritparad är redan glömd.

Avd 1 i en jämnstreckad silverdivision så är det väl dags för...

5 Franklin Face 4% som start efter start har krafter i behåll och i finalen på Solvalla så vart det bara tröga ryggar framför... startar alltid på V75, hemmabana,
Femtespåret är inte optimalt men kommer han iväg så är han tillräckligt bra för att vinna detta silverförsök. Streckas tidigt.

Avd 4 Firar segern med en flaska...

8 Chablis D. K 6% en långskuffare som är rikast i fältet tjänat nästan dubbelt så mycket som 14 på samma volt. 4 av 5 segrar 2020 över lång distans.
Kom igen Juuleman det här vinner du. Är nästan spiksugen på denna..

Avd 7 Sitter samma drag en gång till...

12 MT Oscar 4%!!!! Hur är det möjligt.. ett lopp där första varvet kommer gå fort, ser jag framför mig att längst ut i banan kommer MT Oscar och springer dubbelt så snabbt som de andra.

Lycka till

Franklin Face är sjukt understreckad! Dock är väl galopp eller tappstart troligt och då blir det tufft. Men skulle han få bra position kan han skrälla.

Nobleflash 2021-01-16 07:57

Första avdelningen är svår.

Man kan koppla bra grepp på omgången genom att gå kort, men man kan också åka även om man tar 4-5 streck.

Voltstart gör det ju än mer chansartat.

tvablaa 2021-01-16 08:27

Håller med. Det är lockande att spika för att koppla grepp. Men samtidigt har jag lovat mig själv att aldrig mer spika Kolgjini eller Lugauer. Kanske landar i utgång på Kennedy till slut.

Citat:

Ursprungligen postat av Nobleflash (Inlägg 731966)
Första avdelningen är svår.

Man kan koppla bra grepp på omgången genom att gå kort, men man kan också åka även om man tar 4-5 streck.

Voltstart gör det ju än mer chansartat.




Powered by vBulletin & vBadvanced CMPS
Design, Logos, etc Copyright © Sharps.se, 2010-2011. All Rights Reserved