![]() |
Citat:
Min spik i andra till 4% var inte alls bra men det var ju en chansning... och i första hoppades jag att Herkules skulle stå till mål. Det handlar ju om att gå plus på travet, min form är som Goops ungefär just nu. Men spikarna har jag klart plus på, sen ska resten också trilla in... men jag vågar ju lämna favoriter utanför och ibland framstår jag som dåre då, ibland blir det lyckat... sämsta vinnaren nyss och där var inte favoriten med. Digital Summit är inte heller med, tack vare spik på Heavy Sound! |
Det blev en liten V5a också. Lär inte bli några miljoner direkt, men om megalampan i V5:4 bränner så kan det bli ett par hundringar till slut.
Avd 1: 1, 2, 8 (4, 5) 2: 11 Joyful Trix (2, 10) 3: 1, 2, 4, 5, 11 (10, 3) 4: 1, 2, 3, 4, 5, 7, 9 (11, 6) 5: 7, 11 (4, 1) Rättningskod: HCV ZTL SGF |
Citat:
|
Det har nämnts tidigare om Spelvärdets usla tippning.Idag sprack de direkt då spiken, 11:an i avd 1 inte levererade.
|
Citat:
|
Testar Börge Goop till 3,75 på unibet, nu vänder det väl, för h-e?!?...
|
Nu får man hoppas att Örjan tar nästa av bara farten, då blir det fart på värdet! Med en
montéhäst...:rolleyes: |
Citat:
|
Fy f-n! Örjan tar det! Helt otroligt och utvändigt lopp. Streckad!!!!
|
Citat:
|
Surt... när man var nästan var rätt på det med Run Brodde Run, som min andra spik i omgången.
Har chans på 6 femmor. |
Citat:
|
Skit. Skorycket på Rotate noterat men betalade inte för den på V5 trots det enorma spelvärdet. En riktig skitdag spelmässigt och får vara nu när man backat över 300 kr. Nya tag nästa lördag när det är finaler på Valla.
|
Citat:
Tror jag läste att du lirade Rotate, är det så, stort grattis. Slälv är jag brak-kall idag, så letar något att glädja mig åt. Allt gott. Valo |
Otroligt!
Citat:
Har 4 raka. |