![]() |
Citat:
Citat:
|
Noterar att det nu varit urartade V75-trådar två veckor i rad. Personangrepp, spam och ointressanta kommentarer om huruvida man är duktig spelare eller ej. Tror att det tyvärr gör att färre användare som är intresserade av seriös diskussion vill dela med sig av tips här. Hur resonerar moderatorerna?
|
Citat:
|
Det är en balansgång att börja strypa i, vad vi i bästa fall kan kalla, diskussioner mellan två användare.
Samtidigt vill vi ha högt i tak här inne. Vi brukar i första hand vädja till inblandade att hålla en god ton. Rena personangrepp brukar vi beivra. I ovanstående fall så är det en ganska animerad ton, men än så länge är det ju inom "lagens råmärken". |
Citat:
Moderatorerna eller ledningen har i alla fall sparkat den ene kombattanten som tidigare kallade sig "Super Moderator" och nu har endast Skaegget den titeln. Det jobbiga är att den som fick sparken inte fattat, att han/hon bör lämna forumet även om han/hon skrev det för en stund sedan. |
DAGENS DUBBEL
Inlämnat: 2021-03-21, 16:39 Örebro Söndag 2021-03-21 Start: 16:48 Kostnad: 200,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 3, 8 2: 2 Mellby Ivy 2 x 100,00 kr = 200,00 kr. Totalt: 200,00 kr. Rättningskod: LFZ RTB NMV |
Citat:
|
Det är svårt för oss att vara här 24-7, och bevaka allt som händer.
Jag vill dock påpeka att det är fullt möjligt för varje medlem att höra av sig till den det berör och be denne att tagga ned eller "lägga av för h-e". F.ö. ska Örjan ut med Phoenix Photo mot 3 (tre) Kolgijnis i Bronsfinalen nästa lördag :evilgrin39: |
Spelar ingen roll vad den möter, jag och spelkamraten tog i hand på att spika oavsett spår och motstånd i finalen!
|
Citat:
Ursprungligen postat av AmaerildeRimfrost: Och till skillnad från dig så skiter jag faktiskt fullständigt i dig, dina vinster och ditt liv i övrigt! Framgick inte det ber jag om ursäkt. Citat: Ursprungligen postat av AmaerildeRimfrost: Men jag är djupt intresserad av hur mycket tid du lägger på att följa mig. Tror nästan du ensam hade kunnat dra in sponsorintäkter likt en fulltidslön till mig om jag börjat streama lite igen. Hmm.. :whistling: |
Citat:
Lyfter även upp möjligheten att anmäla inlägg. Det gör det lättare för oss att se allt som händer över hela forumet. Använd gärna den när det behövs! :KO: |
Citat:
Inte för att vara den eller att jag misstror dig, men varför behöver du din gamla laptop för att påvisa gamla vinster - det är ju inte Bitcoins vi pratar om. Alla vinster finns ju på ditt ATG-konto, eller spelar du från något annat land och från andra plattformar. Keep up the good work! :cheers: |
Citat:
|
Citat:
Men det är ju inte fallet här. Min uppfattning är att du är en av de som levererat flera riktigt härliga vinnare på förhand vid ett flertal tillfällen bara under de senaste månaderna. Något åtminstone jag (och många med mig) uppskattar! Så fortsätt med det och strunta i att jaga de där gamla kvittona. :hattenav: |
Citat:
|