![]() |
Citat:
|
Svårt. Uhrberg missade Ivory Di Qattro på sex hästar. Skamvrån är upptagen. ;)
|
Citat:
|
Citat:
VINNARE Inlämnat: 2021-03-20, 16:11 Mantorp Lopp 5 Lördag 2021-03-20 Start: 16:20 Kostnad: 30,00 kr Vadet gäller startnummer 2 Grinnebys Orion 1 x 30,00 kr = 30,00 kr. Totalt: 30,00 kr. Rättningskod: MGV QTH XMM V75 Inlämnat: 2021-03-20, 16:01 GUBBSs andelsspel Mantorp Lördag 2021-03-20 Start: 16:20 Kostnad: 5 103,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 1, 2, 4, 8, 11, 12 (5, 10) 2: 2, 3, 4, 6, 7, 9, 10, 11, 12 (8, 1) 3: 1, 5, 8 (2, 4) 4: 1, 4, 5, 6, 8, 10, 11, 13, 14 (2, 15) 5: 4 M.T.Oscar (2, 1) 6: 2 Digital Summit (4, 7) 7: 1, 3, 4, 7, 10, 12, 14 (8, 13) 6x9x3x9x1x1x7 = 10206 rader. 10206 x 1 x 0,50 kr = 5 103,00 kr. Totalt: 5 103,00 kr. Min kostnad: 5 103,00 kr x 5/21 = 1 215,00 kr Rättningskod: DMS TTG WMF |
V75
Inlämnat: 2021-03-20, 16:01 Mantorp Lördag 2021-03-20 Start: 16:20 Kostnad: 300,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 2, 4, 11, 12 (1, 8) 2: 6 Suarez (2, 8) 3: 1, 8 (2, 4) 4: 11 Joyful Trix (2, 10) 5: 1, 2, 4, 5, 11 (10, 3) 6: 2, 3, 4 (7, 5) 7: 1, 4, 7, 10, 13 (8, 12) 4x1x2x1x5x3x5 = 600 rader. 600 x 1 x 0,50 kr = 300,00 kr. Totalt: 300,00 kr. Rättningskod: GMX VTM TMM Besviken över min rad när jag ändå missa 2 lopp med 5 hästar. :( |
Citat:
Snyggt lir :cheers: |
Citat:
Tackar Rikard körde fint , trist bara på V7 då Suarez och Örjan i 4e var bra spikat också men det är lätt att va efterklok . Nya tag på lördag , har jag samma feeling för en 60 oddsare så skall jag lägga ut den innan . |
Citat:
|
Amiral (V75-7) har inte sett så fin ut i travet senast på sista långsidan på väldigt länge. Han har en kapacitet som är oerhörd och han har lungor som ingen annan häst på gården. Men vi har inte fått honom att fungera i travet och det bor något annat i honom än vad han har visat. Funkar han som senast och travar och har tagit loppet på ett bra sätt då kan han vara hur bra som helst. Men faller han tillbaka ett hack då är han Amiral igen som tidigare. Men jag hoppas att han är den nya som han är i träningen. Barfota bak, säger Redén.
|
Ursprungligen postat av AmaerildeRimfrost Visa inlägg
En liten armbåge kan det nog ha delats ut, men jag är seriös när jag säger vad folk tänker på när de garderar Heavy Sound i dag. Finns säkert någon bra anledning men de jag läst här har mest varit skrattretande... Mer patetiskt när man efter loppen sitter och slår sig på bröstet över sina hästar som självklart vann o undrar varför folk gadda. :whistling: |
Citat:
|
Citat:
Men jag är djupt intresserad av hur mycket tid du lägger på att följa mig. Tror nästan du ensam hade kunnat dra in sponsorintäkter likt en fulltidslön till mig om jag börjat streama lite igen. Jag ser inget fel i att varken lotta fram hästar eller strecka nedifrån strecklistan i lopp där jag bedömer det som att det kan sluta lite hur som helst! Jagar du miljoner vinner man inte varje vecka men det kanske du kommer lära dig efter dina 30 vinster ala 2 000 kronor. Vad gäller streckspel så kan du ha sådan oflyt att inte ens 50 år räcker för att gå plus ifall du snittar en insats på runt 1000-1500 kronor per lördag. Men sannolikhet är nog inte den vassaste kniven hos dig. Det är att titta på det som skett och tro att framtiden kommer se likadan ut. Många system i helgen åkte på Digital Summit som spik. Fanns den med på fyra hästar hos mig? Nej! Vem tror du kommer vinna miljonerna först? Jag är medveten om att ta förluster på det sätt jag spelar, men det finns ju de som aldrig lämnar en favorit utanför systemet, det finns t o m de på sidan här som aldrig har en lucka i strecklistan uppifrån! OMG! Det finns de som är rädda för att förlora - de kommer aldrig heller vinna. Lär dig förlora så kanske även du lär dig vinna! Nej, tror det är dags att packa ihop och lämna sidan helt. Den tillför endast negativ energi till mig och det finns det redan gott om på planeten. Win-win skulle jag gissa! |
Citat:
Jag har postat många vinster här tidigare, den största på över en kvarts mille och tycker inte jag har något att bevisa. Jag lovar dock att posta mina tio största vinster så fort jag får tillgång till min gamla laptop. Men jag förstår att måste försöka lyfta fokus från dina egna tillkortakommanden och försöka projicera dessa på andra, hur skulle du annars kunna fortsätta sälja andelar? Problemet jag har med dig är att du är helt talanglös, spelar bort andras pengar (det närmar sig i stormfart 6-siffrigt av sharpsmedlemmarnas pengar som du torskat), och hela tiden försöker påskina hur duktig du är. Som att du vore påläst och har koll på detta. För mig är du som en telefonförsäljare som säljer skräp när du gör reklam för dina andelar. Hur läser du på egentligen? Har du någon gång gått in och kikat på minst fem starter på samtliga startande i ett lopp i lopparkivet? PS. Jag är bara 81000 plus sedan jag började spela igen i höstas, tycker inte jag har haft det verkliga flytet när det verkligen gällt stora pengar men när det flytet väl infinner sig så brukar det dra iväg snabbt på plussidan. Så att säga att jag bara spelar för att vinna 2000 är ytterligare en lögn från dig. http://www.bilddump.se/bilder/202103...08.140.172.png |
Citat:
Senast nu var väl i går som de flesta var överens om att var det någon i första V75 som inte kunde vinna var det ju nr 2... men tydligen var den inte chanslös efter att de gått i mål! |
Citat:
|
Citat:
Citat:
|
Noterar att det nu varit urartade V75-trådar två veckor i rad. Personangrepp, spam och ointressanta kommentarer om huruvida man är duktig spelare eller ej. Tror att det tyvärr gör att färre användare som är intresserade av seriös diskussion vill dela med sig av tips här. Hur resonerar moderatorerna?
|
Citat:
|
Det är en balansgång att börja strypa i, vad vi i bästa fall kan kalla, diskussioner mellan två användare.
Samtidigt vill vi ha högt i tak här inne. Vi brukar i första hand vädja till inblandade att hålla en god ton. Rena personangrepp brukar vi beivra. I ovanstående fall så är det en ganska animerad ton, men än så länge är det ju inom "lagens råmärken". |
Citat:
Moderatorerna eller ledningen har i alla fall sparkat den ene kombattanten som tidigare kallade sig "Super Moderator" och nu har endast Skaegget den titeln. Det jobbiga är att den som fick sparken inte fattat, att han/hon bör lämna forumet även om han/hon skrev det för en stund sedan. |
DAGENS DUBBEL
Inlämnat: 2021-03-21, 16:39 Örebro Söndag 2021-03-21 Start: 16:48 Kostnad: 200,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 3, 8 2: 2 Mellby Ivy 2 x 100,00 kr = 200,00 kr. Totalt: 200,00 kr. Rättningskod: LFZ RTB NMV |
Citat:
|
Det är svårt för oss att vara här 24-7, och bevaka allt som händer.
Jag vill dock påpeka att det är fullt möjligt för varje medlem att höra av sig till den det berör och be denne att tagga ned eller "lägga av för h-e". F.ö. ska Örjan ut med Phoenix Photo mot 3 (tre) Kolgijnis i Bronsfinalen nästa lördag :evilgrin39: |
Spelar ingen roll vad den möter, jag och spelkamraten tog i hand på att spika oavsett spår och motstånd i finalen!
|
Citat:
Ursprungligen postat av AmaerildeRimfrost: Och till skillnad från dig så skiter jag faktiskt fullständigt i dig, dina vinster och ditt liv i övrigt! Framgick inte det ber jag om ursäkt. Citat: Ursprungligen postat av AmaerildeRimfrost: Men jag är djupt intresserad av hur mycket tid du lägger på att följa mig. Tror nästan du ensam hade kunnat dra in sponsorintäkter likt en fulltidslön till mig om jag börjat streama lite igen. Hmm.. :whistling: |
Citat:
Lyfter även upp möjligheten att anmäla inlägg. Det gör det lättare för oss att se allt som händer över hela forumet. Använd gärna den när det behövs! :KO: |
Citat:
Inte för att vara den eller att jag misstror dig, men varför behöver du din gamla laptop för att påvisa gamla vinster - det är ju inte Bitcoins vi pratar om. Alla vinster finns ju på ditt ATG-konto, eller spelar du från något annat land och från andra plattformar. Keep up the good work! :cheers: |
Citat:
|
Citat:
Men det är ju inte fallet här. Min uppfattning är att du är en av de som levererat flera riktigt härliga vinnare på förhand vid ett flertal tillfällen bara under de senaste månaderna. Något åtminstone jag (och många med mig) uppskattar! Så fortsätt med det och strunta i att jaga de där gamla kvittona. :hattenav: |
Citat:
|
Citat:
Vad jag menar med att jag gärna spelar skrällar som har chans att vinna är att bara för att två olika hästar har samma streckprocent innebär det inte att de har samma chans att vinna. Jag letar skrällar som är bra mycket bättre än sin spelprocent istället för de som är sämre än sin spelprocent. Förstår inte ens hur det kan bli en diskussion kring detta, trodde det var en självklarhet för de flesta... |
Hej då!
|
Citat:
:KO: |
Citat:
|