![]() |
Citat:
|
Citat:
|
Usch vad dåliga de betrodda var?
|
Herregud...
|
Låt mig få in 3an!! 0%....
|
Citat:
Och ändå fanns det INGEN som kunde bjuda motstånd... |
Sur om 8 happy vinner(inne på att dubbla med denna)
Skall man missa=under 1% tacksamt.. |
8 vann väll?
yes 8 vann :) |
....Kameraplaceringen=fördel inv..
|
Yeees 8:an
|
Äntligen flyt med målfoto
|
Pjuuh! Flyt med målfoto känns aldrig som man har det! Bra start spik i första och Happy Few 6% med på 4 hästar...Men det är alldeles för många lopp kvar :cry: :D
Många som plussade för Happy Few här inne idag dessutom först ut var nog Bullo att framhäva den! :hattenav: |
Och jag blundade och chansade på spik på happy Few... såja...
|
Samma här, GÖTT att Lövgren tog det!
|
Citat:
|
Äsch. Ska man falla på en galopperande spik hade det gärna fått vara en 0,5-procentare som vann istället. Men kul att många här inne är kvar i alla fall.
|
Spik Farlander nu
|
Enbart fem gånger sa Matteus "Joakim" i intervjun - överflödigt, nja...???!!!
|
Galopp för omgångens största favorit....tur att det blev omstart...
|
Galopp i starten... ajajaj
|
Citat:
Man ser ju när Peter bestämmer sig för att gå mot spets precis när han passerar Goop så "hoppar" han till rätta i vagnen och lägger sig raklång de gör han ju inte för att hästen är stekhet. |
Citat:
|
Håkan E Johansson....är född 1948. Har han verkligen på rikstoton att göra?
|
Andelssystemet jag var med på sket sig i andra trots 5 hästar men med på mitt eget.
Raketen lever också. Men It's Time är utan seger från bakspår i karriären upptäckte jag. RAKET Inlämnat: 2021-04-03, 09:27 Halmstad Lördag 2021-04-03 Start: 15:22 Kostnad: 64,00 kr Vadet gäller startnummer Lopp 6: Vinnare 8 Happy Few 9: Vinnare 11 It's Time 10: Vinnare 11 Kick Off Classic 3 x 20,00 kr = 60,00 kr. Totalt: 60,00 kr. Rättningskod: MSL MDC HNS |
Bra plads spel på A SECRET WORD i nyt regi idag MUMS :thumbup:
|
V5
Inlämnat: 2021-04-03, 15:54 Halmstad Lördag 2021-04-03 Start: 15:45 Kostnad: 144,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 9, 15 (5, 8) 2: 2, 3, 7, 9 (12, 10) 3: 2, 5 (6, 4) 4: 2, 6, 7 (4, 9) 5: 4, 9, 14 (5, 6) 2x4x2x3x3 = 144 rader. 144 x 1 x 1,00 kr = 144,00 kr. Totalt: 144,00 kr. Rättningskod: CPG MHH HZZ |
Suck.
|
Anders Schillström får sin tv-tid.... :rant::no::idiot:
|
En hundraoddsare som vägrar att släppa! Hur tänker man då?
Men bättre än man trodde. |
Men...va fan gör Lähdekorpi....!!?!
Puh! |
Farlander Am vinner det där loppet alla dagar i veckan utan galoppen.
|
Vad gjorde dåren Magnus R Johansson varför körde han hela loppet i andra spår?
Många knepiga kuskprestationer men Hanna Lähdekorpi hade ruskig tur men det behövs ju... |
Surt med galoppen.
|
Att man aldrig lär sig i volt.....
|
Härligt A. Schillström - här tävlas det med en 100-oddsare, som även nästa höll! Så skall det se ut!!! Svarade självaste BG, också, som bara flinade, hehe! Kul!
|
Citat:
|
Citat:
MTD DHF KZS JTB KHF CZW |
Fast folk som klagade på kuskinsatsen för att han inte släppte måste ju ta en rejäl dumstrut på så här i efterhand.. Jag är själv ev an dem som förespråkar att högoddsare aka släppa. Men här var de ju solklart, hästen var bra från ledningen och höll storstilat..
Helt rätt o inte släppa. Noterade även att sist gång, för en väldans längesen gick farlander am i volt, blev galopp då också.. Surt som fan att man inte läste på loppet något och bara spikade. Sen vinner ju Farlander utan galoppen, kan vem som helst se. Helt annan klass jämfört med övriga i fältet idag |
A. Schillström mer sådana kuskar som tror på sin häst oberoende av oddstavlan. Bra gjort av Goop att ej köra som en idiot när han ej fick ledningen. Hade han tryckt på hade nog han fått den, men så här ska travsport vara....!
|
Om man tror på sin häst och allting känns bra så ska man givetvis aldrig släppa ledningen. Är man startsnabb men lite vek i spets så kan man ju släppa om någon ställer frågan. Favorit eller singelprocentare spelar ingen roll.
Det är ju otroligt trist när de bästa kuskarna släpps till ledningen bara för att de heter Örjan, Björn och Robert. Svinkul när någon vågar svara ledningen även emot någon av de största namnen. |