Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2021-03-29, 17:27   #1
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5203
Standard

V75 Halmstad 3 april


V75 påskafton på Halmstads snabba bana och en öppen och rolig omgång. Är det nån omgång i påskhelgen man ska läsa på inför så är det den här.

V75:1
Otroligt spelvärt, svårt att hitta en mordvinnare på förhand. Behövs nog 5-6 streck för att man ska känna sig hemma.

V75:2
Lite lågklassigt men fullt godkänt startfält. Om man inte spikar favoriten får man nog kladda på lite. Förvånar mig inte om nån från den inre startspåren kan hålla upp piken.

V75:3
Spets och slut?

V75:4
Här tror jag att jag hittat min stänkare för dagen. Över 20 ggr degen och kanske inte mer än 3-4%? Önsketänka får man väl?

V75:5
Även här relativt öppet. Är det så enkelt att nåt ekipage med de inre spåren hittar till spets?

V75:6
Alltid lika roligt att ge sig på DD-1, ett bra drag här så sitter man bra på det för att få lite av DD-potten. Jag hittar ingenting nu men tänk på att det är hela ekipaget som räknas.

V75:7
Är man med så här långt vill man väl ta med några? Jag tror att jag landar i 4-5 streck, kanske nåt till om ekonomin klarar det.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
viking90 (+7)

Senast redigerad av Stankarn den 2021-03-29 klockan 17:31.
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-01, 15:46   #2
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 156
Sharp$: 57014
Standard

Är din spets och slut häst (måste rimligen vara 1 Fabolous Ixi eller 2 Rado S.W) verkligen så bra att den kan hålla undan för Farlander Am?
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-02, 17:16   #3
 
Reg.datum: jul 2018
Ort: Halland
Inlägg: 6 458
Sharp$: 17412
Standard

Snackisen gick tungt idag på Färjestad med bara 2 rätt, första och sista avdelningen.
Imorgon är det dags för Halmstad så sitter ni inne med några fina drag tveka inte att posta här så jagar vi 7:an! (igen...som förra Lördagen.) Provisionen går oavkortat till Cancerfonden!

https://www.atg.se/pressbyrankarlsta...021-04-03_18_5
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Gotland (+7)
viking90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-02, 18:28   #4
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 394
Sharp$: 4762
Standard

Personligen är jag barnsligt förtjust i General Bianco, vet inte varför det blivit så men gillar den kusen skarpt. Nedstruken till spår 5 är ju inte direkt någon nackdel, är han månne både spetshästen och bästa hästen? För mig är han en spik trots årsdebuten.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
viking90 (+5)
Bullo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-02, 19:05   #5
 
Reg.datum: sep 2020
Inlägg: 151
Sharp$: 659
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Bullo Visa inlägg
Personligen är jag barnsligt förtjust i General Bianco, vet inte varför det blivit så men gillar den kusen skarpt. Nedstruken till spår 5 är ju inte direkt någon nackdel, är han månne både spetshästen och bästa hästen? För mig är han en spik trots årsdebuten.
Gillar också den otroligt startsnabbe Generaal Bianco, men det finns en hel del emot ändå.

3 Adde S.H kan öppna hyggligt och lär få en resa i främre träffen. 1%? Den bara måste med till den procenten.
4. Tycoon Conway Hall kan också öppna hyggligt och vinner väldigt ofta.
7 Stoletheshow är en av mina absoluta favorithästar och kan öppna ruggigt bra. Otur med spåret, men är samtidigt nedstruken till bricka 6.

Vem spetsar av dessa? Ingen aning. Riktigt jävla rökigt lopp.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
viking90 (+5)
Slark är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-02, 19:16   #6
 
Reg.datum: sep 2020
Inlägg: 151
Sharp$: 659
Standard

Några andra spontana kommentarer på startlistorna:

Avd 1 - Räcker det att strecka de fyra mest betrodda? 1, 3, 7, 9.
Avd 2 - Kul drag i 4 Sobel Nils (ruskigt snabb ut).
Avd 3 - Tokspik på 15 Farlander Am (totalt överlägsen i detta gäng).
Avd 4 - Ruskigt garderingslopp. 7 Suarez är nog bästa hästen, men på tok för mycket streckad. 3 Claw, 6 Scorpion's Madness, 9 Shapes och 10 Nairajah är för lågt streckade. 2 Twigs Got U och 11 Awesome Kronos ska inte glömmas bort.
Avd 5 - 5 Zlatan Knick är ett ruskigt kul spikförslag till dryga 25%. Galet distansgynnad och snabb ut. Spontant är det bara 2 Kick The Dust Ås eller galopp emot.
Avd 6 - Ruggigt speldrag i 3 Adde S.H ruskigt underspelad. 1%?
Avd 7 - Garderingslopp. 4, 5, 6, 8, 12 ska med. 14 Eight Hour bästa hästen?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
viking90 (+7)
Slark är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-02, 22:34   #7
 
Reg.datum: okt 2016
Inlägg: 1 077
Sharp$: 93
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Slark Visa inlägg
Gillar också den otroligt startsnabbe Generaal Bianco, men det finns en hel del emot ändå.

3 Adde S.H kan öppna hyggligt och lär få en resa i främre träffen. 1%? Den bara måste med till den procenten.
4. Tycoon Conway Hall kan också öppna hyggligt och vinner väldigt ofta.
7 Stoletheshow är en av mina absoluta favorithästar och kan öppna ruggigt bra. Otur med spåret, men är samtidigt nedstruken till bricka 6.

Vem spetsar av dessa? Ingen aning. Riktigt jävla rökigt lopp.
Troligtvis ingen av dessa. Eldorado B borde spetsa utan problem...

Edit: Ska väl tillägga att jag ej vet om han kommer att köras i spets. Kan vara så att han vill släppa till Flemmings...

Senast redigerad av travanalys den 2021-04-02 klockan 22:37.
travanalys är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-03, 06:10   #8
 
Reg.datum: jul 2011
Inlägg: 2 549
Sharp$: 5341
Standard

Visste man att Björn Goop skulle ta spets från springen så är Unite Brodde en rolig chansspik.Ivilket fall lär han köra framåt direkt och få överta.
__________________
Som ofta bäst när det gäller.
Spiken64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-03, 08:52   #9
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 4 673
Sharp$: 12822
Standard

Äggstra V75 i härliga Unterland

Favorit omgång ? Det trodde jag igår oxå så det är säkrast att knipa igen ägg o sill luckan.

V75 1) 3 Darah Bibo har läget och lopp i kroppen. Duger gott i detta gäng.
9 Appaloosa är en tuff märr som alltid går hela vägen. Falsig är lite Flemming Jensen light som kusk. Gillar att ligga lågt första varvet och köra till slut. Det gillar hästen oxå. Sådan herre sådan hund.

V75 2) 6 Global Bergkamp. Perfekt inmatchad av Perssons Pack. Hästen har tagits försiktigt och här tror jag vi har en klassklättrare.

V75 3) 15 Farlander Am har många att runda i årsdebuten. 66% känns inte rätt med dubbla tillägg och snabba sommarbanor. Ok ganska behagligt motstånd och hästen är stenhård i skallen.

V75 4) 2 Twigs Got U. Kom bort senast men kan ta revansch idag och ge Berghans segerstaplare en match.
7 Suarez är väl befogad favorit men många av segrarna tagna i enkla gäng och fått ganska snabba pengar på kontot.
12 Awesome Kronos är kanske bortlottad men hästen är bra för klassen och härdad på rikstoton.

V75 5) 2 Kick The Dust Ås hoppade i årsdebuten men detta är härlig travare som står bra inne i klassen. En guldhäst om bitarna faller på plats.
5 Zlatan Knick är grymt distansgynnad. Spets och slut känns ganska troligt.

V75 6) Ganska jämnt och klurigt snabblopp. 1-4-6-7 känns som måste streck. Speedy Face debuterar för rutinerade Paale mannen. Superintressant.

V75 7) Mycket lurigt stolopp som avslutning. 14 Eight Hour är mitt måstestreck trots läget. Hästen var grym i årsdebuten.

Psst en stänkarvarning. V75 4) 6 Scorpions Madness 2%. Toppform och skrällduglig.

Tja nu har jag rabblat betrodda hästar som bör bevakas i min värld. Stänkarna får ni hitta själva.
Glad Påsk alla travtokar.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
viking90 (+7), viking90 (+7)

Senast redigerad av Efterhandaren den 2021-04-03 klockan 11:45.
Efterhandaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-03, 08:52   #10
 
Reg.datum: jul 2018
Ort: Halland
Inlägg: 6 458
Sharp$: 17412
Standard

Björn Goop fick stryka två hästar igår på Färjestad pga. Halsinfektion, han har ett gäng till start på Halmstad idag och Romme imorgon. Har det dykt upp på två hästar så är det ju inte konstigt om det sprider sig till flera, förhoppningsvis ser dom det innan start om det skulle vara någon mer smittad.
viking90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-03, 09:00   #11
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 394
Sharp$: 4762
Standard

Avd 2 är ju svår om man inte spikar och blundar. Får en känsla av att nr 8 Happy Few kommer göra ett bra lopp, bara den kommer vettigt till från spåret så kanske den kan vara med och strida om segern, första barfota gör det lite extra intressant. Den kommer med på mitt system då 3% är i underkant tycker jag, lirar den på plats också.
Bullo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-03, 09:14   #12
Banned
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 3 017
Sharp$: 5157
Standard

Samma tanke!


Citat:
Ursprungligen postat av Bullo Visa inlägg
Avd 2 är ju svår om man inte spikar och blundar. Får en känsla av att nr 8 Happy Few kommer göra ett bra lopp, bara den kommer vettigt till från spåret så kanske den kan vara med och strida om segern, första barfota gör det lite extra intressant. Den kommer med på mitt system då 3% är i underkant tycker jag, lirar den på plats också.
Kan vinna!
valo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-03, 10:22   #13
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Bullo Visa inlägg
Avd 2 är ju svår om man inte spikar och blundar. Får en känsla av att nr 8 Happy Few kommer göra ett bra lopp, bara den kommer vettigt till från spåret så kanske den kan vara med och strida om segern, första barfota gör det lite extra intressant. Den kommer med på mitt system då 3% är i underkant tycker jag, lirar den på plats också.
Blundar och spikar Kevin på mitt lilla nöjessystem, hoppas den håller upp och trillar undan. Lägger så oerhört mycket hellre garderingsstreck mot Farlander än i mer jämnstreckade lopp. Zlatan den andra spets och slut-spiken.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-03, 10:41   #14
 
trance_errors avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Ort: Stockholm
Inlägg: 6 295
Sharp$: 1093
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Blundar och spikar Kevin på mitt lilla nöjessystem, hoppas den håller upp och trillar undan. Lägger så oerhört mycket hellre garderingsstreck mot Farlander än i mer jämnstreckade lopp. Zlatan den andra spets och slut-spiken.
Tror också på Zlatan idag
trance_error är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-03, 10:44   #15
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 756
Sharp$: 37638
Standard

Jag kör reducerat idag med spikar på Galant Sisu i första och Farlander AM. Sedan måste 1/2 av Suarez och Stoletheshow vinna.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td