Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   V75 Halmstad 3 april (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/47404-v75-halmstad-3-april/)

Fulsprit 2021-04-03 16:03

Citat:

Ursprungligen postat av ScandalPlay (Inlägg 742351)
Varför de tre frågetecknen?

För att understryka att jag är ytterst irriterad!!!

Stankarn 2021-04-03 16:03

Citat:

Ursprungligen postat av Stankarn (Inlägg 742311)

5 Quite Special blir mitt motbud mot lampan.

Inte ensam om att hitta den där men det är alltid skönt att få in en tusenlapp eller två ibland...både vinnare och tvilling satt!

MTD DHF KZS

JTB KHF CZW

Khiarshoor 2021-04-03 16:04

Fast folk som klagade på kuskinsatsen för att han inte släppte måste ju ta en rejäl dumstrut på så här i efterhand.. Jag är själv ev an dem som förespråkar att högoddsare aka släppa. Men här var de ju solklart, hästen var bra från ledningen och höll storstilat..

Helt rätt o inte släppa.

Noterade även att sist gång, för en väldans längesen gick farlander am i volt, blev galopp då också..

Surt som fan att man inte läste på loppet något och bara spikade.

Sen vinner ju Farlander utan galoppen, kan vem som helst se. Helt annan klass jämfört med övriga i fältet idag

Frasse77 2021-04-03 16:06

A. Schillström mer sådana kuskar som tror på sin häst oberoende av oddstavlan. Bra gjort av Goop att ej köra som en idiot när han ej fick ledningen. Hade han tryckt på hade nog han fått den, men så här ska travsport vara....!

Slark 2021-04-03 16:07

Om man tror på sin häst och allting känns bra så ska man givetvis aldrig släppa ledningen. Är man startsnabb men lite vek i spets så kan man ju släppa om någon ställer frågan. Favorit eller singelprocentare spelar ingen roll.

Det är ju otroligt trist när de bästa kuskarna släpps till ledningen bara för att de heter Örjan, Björn och Robert. Svinkul när någon vågar svara ledningen även emot någon av de största namnen.

Stankarn 2021-04-03 16:08

Citat:

Ursprungligen postat av olle (Inlägg 741999)
Är din spets och slut häst (måste rimligen vara 1 Fabolous Ixi eller 2 Rado S.W) verkligen så bra att den kan hålla undan för Farlander Am?

Ja, var inte så långt borta. Men tur att jag ändrade mig till Hanna Lähdekorpi till slut.

Edde 2021-04-03 16:13

Citat:

Ursprungligen postat av Slark (Inlägg 742373)
Om man tror på sin häst och allting känns bra så ska man givetvis aldrig släppa ledningen. Är man startsnabb men lite vek i spets så kan man ju släppa om någon ställer frågan. Favorit eller singelprocentare spelar ingen roll.

Det är ju otroligt trist när de bästa kuskarna släpps till ledningen bara för att de heter Örjan, Björn och Robert. Svinkul när någon vågar svara ledningen även emot någon av de största namnen.

Ja jag håller med. Har man bra spår i volt t.ex och märker att det blir omstart osv och man märker att sin häst vill hålla ledningen ja då ska man ge det en chans och inte släppa om kusken heter Goop,Örjan osv som du säger.

Fulsprit 2021-04-03 16:14

Citat:

Ursprungligen postat av Stankarn (Inlägg 742374)
Ja, var inte så långt borta. Men tur att jag ändrade mig till Hanna Lähdekorpi till slut.

Haha, försök inte! Inte fasiken trodde du att Fabolous Ixi skulle ha chansen att leda från start till mål?! Antingen menade du att Goopen skulle ta spets eller Lähdekorpi...

:rolleyes:

Slark 2021-04-03 16:20

Scorpions Madness. :clap:

viking90 2021-04-03 16:20

Helvete det som började så jävla bra idag. :sad:

travanalys 2021-04-03 16:21

Borta på v75 men 11ggr på platsen på Ståhlebohs betalar nog hela helgens spel. :)

Bullo 2021-04-03 16:21

Tackar Travanalys för det fina platsspelet:thumbup::clap:

Nobleflash 2021-04-03 16:22

Den hade jag med, varnade till och med för...

Synd med Farlander Am i förra.

Men det är några lopp kvar också ändå.

Slark 2021-04-03 16:22

Citat:

Ursprungligen postat av viking90 (Inlägg 742378)
Helvete det som började så jävla bra idag. :sad:

Vi jobbar in 6 rätt på andelsspelet bara. :popcorn:

Fulsprit 2021-04-03 16:23

Härligt, Bosse! Ser ni nu alla - två lopp i rad där kuskarna vågar tro och det funkade nästan i båda loppen!!! Härliga gubbar - mer sådant!!!

:claps: