![]() |
Lövgren får ta revansch direkt i nästa.
|
Citat:
|
Citat:
|
Ska inte Imagine Boko kunna skrälla här?
|
Citat:
|
Jägershästarna levererar. Jäklar vilken grym kontring av Bravo Sabotage efter att ha öppnat snabbt och sedan lunkat i dödens. Ola S har skött vinter träningen.
|
Citat:
|
Oj vilken start Adrian fick! Nu vinner Ganyboy LÄTT!
|
Dahlén, 2% är precis ALLTID för lite!
|
Citat:
|
Där samarbetade de rejält för att knäcka Under Amour. Ibland tävlas det inte alls och ibland ska alla vara med. Omöjligt att lista ut hur de ska ha det.
|
Har Imagine Boko kommit i mål än?
|
Jaja, ska man spricka så ska de väl vara på en 2%. Tyson trivs ju på långdistans men var inte särskilt tidigt vid gardering heller.
|
Slänger in en rak DD: 10-7 och kopplar ner.
|
Sista hästen jag plockade bort av ekonomiska skäl, som "tur" är missade jag favoriten Bravo Sabotage då jag spikade Valeria Wareco som bara var skitdålig!
|
Första gången jag tar med Rotate och dessutom en spik sjävklart kommer en 2%are och vinner.. nu kan det bara bli 5
|
Härligt med tävling och inte favoriten får bestämma i kallbloddtempo fram till upploppet
|
Citat:
Lähdekorpi fick väl mig sig lite kronor... Svårt att räkna på att Hanna Lähdekorpi och Per Lennartsson I SAMMA LOPP ska upp o sätta lite tempo det är väl annars två kuskar som man lägger in i gruppen "defensivare kuskar". Men som sagt uppfriskande denna gången föll det inte till min favör. |
Citat:
|
Citat:
|
Jag tror Farlander blåser till dom. Dags för en bakspårs vinnare.
|
:offtopic:
Varje Lördag när Hultman ska behöva uttala massa konstiga hästars namn tänker jag på följande klipp....:lol: Jag är inget språkgeni heller så hade säkert blivit en del skratt när jag skulle rabbla upp namn. https://www.youtube.com/watch?v=3a8ZW63bHwc |
Obegripligt släpp...
|
VARFÖR kör inte Adrian till??? Otroligt dåligt påläst!
|
Liverpool har flyt....... :drunk:
|
Citat:
:innocent: |
Joakim Lövgren borde fan få körförbud.
|
Citat:
|
7 streck och favoriten vinner patetiskt
|
Citat:
|
Citat:
|
Vafan tävlas det inte i alla lopp för? Få köras till spets från bakspår och sen fisa runt i ett par varv! En fin häst, absolut, men inget demon :gun_bandana:
|
Citat:
|
Travtränare har sin första prioritet till hästägare och hästen inte till DIG.
|
Citat:
|
Få se nu hur unters ska lösa vinst här? Jag har min andra spik på oxidizer.
|
Citat:
Hahahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahah hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahhahah ahahhahahahahahahahahahahahahahahahahhahaahahahaha hhahahahahahahahahahahahhahah!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ! Tack, för årets skratt, mer sådant!!! Detta var inget skämt heller, eller?! Åh, herregud, tårarna sprutar!!! :cheers::cry::lol::thumbup::ful: |
Nu vinner väl ändå Oxi?
Om inte röda armadan kör i team vilket det finns risk för... Nåväl, jag tar Oxi på DD och går på skräll i andra. 10 - 5,8 Låg insats! :KO: |
Citat:
GLÖM ALDRIG NÅGONSIN BORT DET!! |
Citat:
Och du måste väl erkänna att bästa hästen vann ? |