Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   V75-Bergsåker 17 april (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/47617-v75-bergsaker-17-april/)

thepod 2021-04-17 16:19

Haha ja , men hon är nog snäll innerst inne.:p

NicklasA 2021-04-17 16:26

Citat:

Ursprungligen postat av SO (Inlägg 744029)
Det är lite svårt tro att så många spikar norrmannen. Olles invändningar borde flera ha tagit åt sig. Vilken "skräll" på V75 kan man kanske säga. Bra rens.

Alltid lätt att ”dumförklara” folk i efterhand, du hade gärna fått motivera lika bra som Olle varför det var en dålig spik INNAN loppet :)

Indianen20 2021-04-17 16:26

Citat:

Ursprungligen postat av Edde (Inlägg 744027)
Hatar folk som allmänt ska stå och lipa i tv och ofta handlar det i travet.

Helt sinnesjukt hur detta land blivit. Det ska lipas i tv, på arbetsplatser, på Ica, på vårdcentralen. Ta mig fan överallt. Det är trendigt. Fan svenskens måste ta sig kragen.
Man orkar inte längre jobba mer än några timmar per snitt och medborgare, man får inte rösta på annat S. Man ska älska HBTQ. Man får inte tjäna pengar. Man ska lipa för minsta lilla. Nä fy fan, svensken behöver gå igenom ett krig och bli lite hårda i ryggen.
Jag orkar inte med krokodiltårar i tv heller, det är bara för egen bekräftelse, precis som alla selfis i sociala medier. Bara för 20 år sedan grät ingen i tv, nu gråter de varje helg. Så jävla falskt!!!!!!!

Edde 2021-04-17 16:27

Citat:

Ursprungligen postat av Indianen20 (Inlägg 744032)
Helt sinnesjukt hur detta land blivit. Det ska lipas i tv, på arbetsplatser, på Ica, på vårdcentralen. Ta mig fan överallt. Det är trendigt. Fan svenskens måste ta sig kragen

Haha ja. Alltså jag personligen kan ha mycket känslor men skulle iaf inte stå och lipa i tv om jag var med där. Men som du säger folk lipar fan överallt det är inte konstigt att andra länder skrattar åt Sverige.

Shooter 2021-04-17 16:34

Problemet är som sagt att man behöver tre spikar på ett litet system. Det är skillnad på om man kör för ett.par tusenlappar.

Citat:

Ursprungligen postat av Shooter (Inlägg 743525)
3) Odd Herakles fick tyvärr ett betydligt bättre utgångsläge än Månlykke. Den sistnämnde har ju utvecklats till en riktigt stjärna den också. Skiljer det mycket på streckningen så kanske det är värt att dubbla, men normalt sett så vinner Odd. Just nu bara streckad till 66 % och man behöver spikar om man ska få sju rätt någon gång.


Stankarn 2021-04-17 16:36

Björn skojar upp de andra på läktaren.

:clap::claps:

Edde 2021-04-17 16:37

Citat:

Ursprungligen postat av Stankarn (Inlägg 744035)
Björn skojar upp de andra på läktaren.

:clap::claps:

Enkelt :p

SO 2021-04-17 16:41

Synd på bolaget att Axel Ruda inte hade sin bästa dag, men nu ska vi se till att femmorna får en slant också


Winner takes alls andelsspel
Bergsåker
Lördag 2021-04-17
Start: 16:20
Kostnad: 672,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 2 Axel Ruda (10, 8)
2: 2, 8 (3, 7)
3: 6, 11 (2, 9)
4: 7, 14 (3, 6)
5: 2, 3, 4, 6, 9, 10 (7, 1)
6: 1, 2, 3, 5, 7, 9, 11 (4, 6)
7: 2, 4, 5, 11 (1, 9)

1x2x2x2x6x7x4 = 1344 rader.
1

Stekel 2021-04-17 16:42

Tänk på att de som "lipar" i trav-tv ofta är såna som lagt större delen av sin vakna tid på att jobba nära de här hästarna och göra allt för att de ska prestera så bra som möjligt på banan. Det är inte jättekonstigt att bli ganska känslosam när hästen vinner på V75 då.

Unnar alla att vara så lycklig att man gråter någon gång i livet, har ni inte gjort det än så har ni något att se fram emot!

SO 2021-04-17 16:45

Citat:

Ursprungligen postat av NicklasA (Inlägg 744031)
Alltid lätt att ”dumförklara” folk i efterhand, du hade gärna fått motivera lika bra som Olle varför det var en dålig spik INNAN loppet :)

Det är ju DU som dumförklarar dom som spikat Herkules. Jag resonerar bara att det är lite långsökt att i en lätt omgång inte gardera norrmannen, åtminstone för utdelningens skull. Sedan kan man tillägga att lyssnade man efter förra segern och fick höra 6o meter bättre i år. Varningssignal om något!

Indianen20 2021-04-17 16:47

:idiot:
Citat:

Ursprungligen postat av Stekel (Inlägg 744038)
Tänk på att de som "lipar" i trav-tv ofta är såna som lagt större delen av sin vakna tid på att jobba nära de här hästarna och göra allt för att de ska prestera så bra som möjligt på banan. Det är inte jättekonstigt att bli ganska känslosam när hästen vinner på V75 då.

Unnar alla att vara så lycklig att man gråter någon gång i livet, har ni inte gjort det än så har ni något att se fram emot!


Det kan man göra själv hemma sen. Sker säkert sällan. Det ska lipas just dom minutrar kameran är på , hände aldrig förr. Därmed om inte människans natur har gjort oss galna så lipar dom på beställning. Det är falskt. Det är tillgjort. Precis som en del kvinnor alltid ska lipa så fort chefen kommer in i rummet. Det har ju till och med diskuterats mycket i podden trottosport. Att det blir patetiskt,!! Halvt psykiskt sjuka människor som står och gråter på beställning

Stankarn 2021-04-17 16:50

Citat:

Ursprungligen postat av makro123 (Inlägg 743920)
Brukar slänga in 300-kronor på V75.
Min tillfälliga rad.

1. 2-3-5-6-10 Många fina hästar
2. 2-3-5-8 En möjlig ledare, en bästa häst och några uppstickare.
3. 6-11 ODD är jävligt fint men Månlykke är ta mig fan bättre än farsan.
4. 7 Goop har bra form och hästen är på G. Tror det är hans bästa chans.
5. 2-3-4-5-9 Cash i ledning och 3-4-5 följer med, och 9 med häng på resten.
6. 1-3-4 Om Rebell håller ledningen och Cab inte bara vinner, så håller Kaptah farten.
7. 2 När ledarna somnar på upploppet så hänger VEM kvar!

Ungefär i den stilen. Vette fan.

Ser bra ut!

NicklasA 2021-04-17 16:54

Citat:

Ursprungligen postat av SO (Inlägg 744039)
Det är ju DU som dumförklarar dom som spikat Herkules. Jag resonerar bara att det är lite långsökt att i en lätt omgång inte gardera norrmannen, åtminstone för utdelningens skull. Sedan kan man tillägga att lyssnade man efter förra segern och fick höra 6o meter bättre i år. Varningssignal om något!

Haha! :lol: Hur gör jag det? Har inte någonstans haft någon åsikt ang. ev spik på någon häst.

Stankarn 2021-04-17 16:56

Tja, hon var bara bäst, liksom....

Stekel 2021-04-17 16:56

Citat:

Ursprungligen postat av Indianen20 (Inlägg 744040)
:idiot:


Det kan man göra själv hemma sen. Sker säkert sällan. Det ska lipas just dom minutrar kameran är på , hände aldrig förr. Därmed om inte människans natur har gjort oss galna så lipar dom på beställning. Det är falskt. Det är tillgjort. Precis som en del kvinnor alltid ska lipa så fort chefen kommer in i rummet. Det har ju till och med diskuterats mycket i podden trottosport. Att det blir patetiskt,!! Halvt psykiskt sjuka människor som står och gråter på beställning

Jag är ganska cynisk som person, troligtvis klart över medel. Men om du tror att alla som gråter i tv eller i andra sammanhang som regel gör det "på beställning" då leder du nog den ligan i väldigt stor stil. Det är nästan så jag börjar undra om du sitter och driver med oss.



Powered by vBulletin & vBadvanced CMPS
Design, Logos, etc Copyright © Sharps.se, 2010-2011. All Rights Reserved