![]() |
V5
12 1 1.4.7.10 3.5 6.10.12 |
Hade med den men synd inte Global Black Money fick luckan. Tar vi nästa gång.
|
Det är ju fan. Hade 100 kr på Global Benefit och hade ju pisdvunnit utan alla tryckare den fick under loppet.
|
Lugnt och stabilt, Örjan. Global Benefit utan chans från spets.
|
Citat:
|
Det var bra att det inte blev en favorit i det loppet.
|
Härligt dom körde där, bra kört av Erik också... Eller inte,
Klart man inte ska låta nån få bestämma för mkt men fram i omgångar och köra, så får den lilla mannen loppet. Jag gillar inte när sämre djur vinner pga att ännu sämre kuskar gör idiotiska beslut bara för att förstöra. |
Nu skall det köras - i helt fel tidpunkt!!! Svenska kuskar är ett värdelöst kompissälle!!! Om det vore andra kuskar som suttit i dessa positioner så hade det aldrig körts som det nu gjorde. Förbannade idioter!!!
|
Citat:
|
Den där Örjan. Oavsett läge och motstånd ger han hästarna med tur och skicklighet en perfekt resa och vinner retfullt enkelt när alla kört klart. Ok kör ju alltid bra hästar men sitter bara och åker med. Man ser nästan aldrig att han driver hästarna. Grym kusk som bara levererar.
|
Nu har jag spikat Halo Am. Vi får se om jag överlever eller ryker :p
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Omgångens kuskplus nu på Digital Lucky, men frågan är om hästen räcker? Gått med oryckta tussar men hade kanske behövts ett skoryck också? Det ska enligt betaltjänstintervju komma först om den går till final.
Avstår spel på den dock. Ingen riktigt spelidé i detta lopp. |
Konstig 9:ans, Halom Am,tunga hänger utanför munnen, måst vara nåt fel. kan den verkligen vinna?
|
Den var jättefin och en bra spik.
|
Citat:
|
Citat:
|
Skön spik
|
Citat:
|
Skulle vara kul om GANYBOY vann V75-7.
|
Citat:
Själv trodde jag det var någon sorts utrustningsfel:lol: |
Undrar om sjuan orkar upp i en tusenlapp idag. Ser väl inte vidöppet ut direkt i de tre sista loppen. Är väl i avslutningen möjligtvis det skulle kunna smälla till om inte Moni Viking är i ordning direkt.
|
Citat:
|
Citat:
Jag tar ALLTID med hans hästar om de är i ny regi hos han. Spelade inte i fredag men trodde direkt att Gareth Boko skulle vinna det loppet, vilket han gjorde. |
Dags för dagens första tvillingspel, schas med favoriten!
TVILLING Hästar 1, 2, 5, 8 Utgångshästar 6 Mandela Zon Rättningskod: JNG VHK JGQ |
Blev inte barfota runt om på Mandela Zon . Sen ändring. Då vinner säkert Nurmos storfavorit om det inte blir vingel. Men den blir riktigt intressant först när den längre fram ska ut i de större fyraårsloppen och då sannolikt tävla barfota.
|
Ojojoj - Moni Viking såg kanonfin ut i värmningen!!! Kommer krossa dem idag!!!
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Knölig värmning på favoriten Moni Viking. Tur att jag tog bort den. He,he.
|
Förstår inte varför Reven Dejavur är så bortglömd - Westholm har stallet i absolut toppform och denna hästen är inget undantag... Rysare...
|
Citat:
Citat:
|
Hmm, mäktig uppsyn på Chiru! Måste bara ha bra chans även från dödens - men det är klart, kommer bli släppt till ledningen i detta skitland. För en gång skull förstår jag dock detta. Denna kuse är grym och kommer gå långt, skadefri!
|