![]() |
Citat:
|
Daniel Berglund V75 Mantorp på Service Plays
|
Visst ser Brons och Guld loppen vidöppna ut på förhand ?
Avd 1. Frågan är vilka som går iväg felfritt och utan tappstart på framvolten ? 1-3-5 kanske. 7 Nja. 2-4-6 knappast. 11 Bourdeux kan vara chansspiken. Avd 3. Här känns det som helgardering i min värld ! Vem är chanslös ? Ok 1-2-4-8-9 är väl måste streck men 3-10-11 är inte borta. 5-6-7-12 tja större under har hänt. Hm att spika 11 Bourdeux och 4 Short In Cash kanske är lösningen. |
Jens Sjödén V75 Mantorp på Service Plays
|
No offence men det där är en "sanning" som ofta uttrycks både om spel och om aktiemarknaden. Men den saknar ju logik. Mycket bättre är väl att ha självinsikt och inse sina egna begränsningar. En sådan som Berglund jobbar väl med travtips på heltid och det vore ju rätt konstigt om han då inte gör det bättre än gemene man. En sådan lyssnar jag gärna på precis som det finns en del personer jag har stort förtroende för när det gäller aktiemarknaden.
Med det sagt så måste en ju naturligtvis själv stå för sina spel och det finns ju inget som hindrar att en går sina egna vägar i viss omfattning. Och du skriver jag faktiskt själv tidigare i tråden att det inte haglat vinster för dig?:) Lycka till! Citat:
|
Citat:
|
"Förstå poängen innan du börjar svabbla med din dynga."
Ett roligt uttryck i en rå gangsterfilm kanske. Men det hör väl inte hemma här på Sharps där vi diskuterar veckans V75a i godan ro? Kan vi inte hålla en god och trevlig ton? Skäms! |
Citat:
Starta ett tillsammansbolag vettja ! :rolleyes: |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Vad menar du är poängen? Det är liksom inte helt solklart. Gillar emellertid ordet svabbla, det var nytt för mig.
Citat:
|
Livet är en fest.
” på fredagskvällen bubblar det blodet man är .......... inte så sugen på travtips utan meningslöst käbbel ” Håll me om de folk o fä. |
Citat:
|
Citat:
Men bråka ni, jag lägger mig och läser. Gonatt! |