Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   V75-Mantorp 5 juni (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/48399-v75-mantorp-5-juni/)

travanalys 2021-06-05 17:06

Citat:

Ursprungligen postat av Fulsprit (Inlägg 750328)
Dra åt helvete din förbannade idiotamöba!

:gun_bandana::idiot::holms::rant::ful:

Ta inte åt dig! Den insatsen Edens boy gjorde räcker till klar seger de allra, allra flesta gångerna. 12,5 från dödens över 2640 i lägsta klassen, har man en häst som klarar det så är det nog svårt att hitta en bättre vinnare, på förhand. Sedan finns det alltid de som vet mycket bättre efter att loppen har körts, och tyvärr är detta forum mer av den sorten nu för tiden. Och kanske framför allt hur loppen borde ha körts. Själv lägger jag all min tid före loppen och sedan får det gå som det går. Går det fel är det alltid på grund av egna dåliga analyser...

Nobleflash 2021-06-05 17:10

En spik inne...

Får se om man kan jobba in fyra 6:or.

Efterhandaren 2021-06-05 17:11

Citat:

Ursprungligen postat av Fulsprit (Inlägg 750315)
Varför släpper Uffe och varför i helvete kör inte Stefan Persson till???!!!

Hm Stefans häst var ju iskall och slutade oplacerad. Detta är hästar inte racerbilar !
Däremot hade väl Vien Ici krafter kvar i rygg på favoriten och kunde kanske kört emot Sato med facit i hand.

mikaels 2021-06-05 17:12

Tack för infon jAnman, hade rejält med topp2(tyvärr) och plats, gick ihop sig definitivt, men snacka om krafter kvar...

shjuve9le 2021-06-05 17:13

Citat:

Ursprungligen postat av Edde (Inlägg 750336)
Okej det var ju moget fan detta forum spårar ur nu dags och stämpla ut och hålla sig till travcash Facebook istället

Hahah körde bara samma som du,
Det var inte en vettig styrning.

Deklarerat på förhand att man inte släpper med stole the show. Ändå ska han fram och idiot köra.

Inte mer än rätt att han blev näst sist.

ScandalPlay 2021-06-05 17:13

Citat:

Ursprungligen postat av shjuve9le (Inlägg 750334)
Ulf Eriksson din jävla sneknullade mongoloid.....

Bra kört.

Jag håller med om vartenda ord - inkl. invektiven!
Det är inte ofta man ser nåt så jävla obegåvat...Vad fan trodde han?

shjuve9le 2021-06-05 17:14

Citat:

Ursprungligen postat av Efterhandaren (Inlägg 750337)
Hm Stefans häst var ju iskall och slutade oplacerad. Detta är hästar inte racerbilar !
Däremot hade väl Vien Ici krafter kvar i rygg på favoriten och kunde kanske kört emot Sato med facit i hand.

Sato var sjuk eller nått annat problem.

Dundrade på sist på en kass bana, 1.12.5 borde han kunnat om allt varit schysst

viking90 2021-06-05 17:15

Är det sommarvädret som har bidragit att promillehalten i forumet ökat och skällsordet likaså?

Edde 2021-06-05 17:17

Citat:

Ursprungligen postat av shjuve9le (Inlägg 750340)
Hahah körde bara samma som du,
Det var inte en vettig styrning.

Deklarerat på förhand att man inte släpper med stole the show. Ändå ska han fram och idiot köra.

Inte mer än rätt att han blev näst sist.

Vart har jag sagt ord som ”mongoloid hora osv”

Fulsprit 2021-06-05 17:17

Citat:

Ursprungligen postat av Efterhandaren (Inlägg 750337)

Ja, men inte fasiken var Totti Face kall när jag skrev det efter ca 500 körda?! :evilgrin39:

EFTER loppet är det lättare att analysera, det kan jag hålla med om... Ja, och om kuskarna inte vågar ta emot en halvtaskig favorit som harvat i tredjespår i över 700 meter - ja, varför skall vi då kalla V75 för travets Elitserie och TÄVLINGAR???

Slark 2021-06-05 17:18

Vad i helvete sysslade Ulf Eriksson med? Bland det absolut värsta jag sett.

Fulsprit 2021-06-05 17:19

Citat:

Ursprungligen postat av viking90 (Inlägg 750343)
Är det sommarvädret som har bidragit att promillehalten i forumet ökat och skällsordet likaså?

Inte här i alla fall - nykter för en gång skull... Kan bli förbannad ändå!

:innocent:

Efterhandaren 2021-06-05 17:21

Citat:

Ursprungligen postat av shjuve9le (Inlägg 750342)
Sato var sjuk eller nått annat problem.

Dundrade på sist på en kass bana, 1.12.5 borde han kunnat om allt varit schysst

Nej nej hästar blir aldrig sjuka, kuskarna som kör som idioter när det går dåligt enligt övervägande delen av forumet.

Nobleflash 2021-06-05 17:21

De tävlar idag åtminstone...

Men det är väl också skillnad på tävling och huvudlösa styrningar. Det kan man väl medge.

Fulsprit 2021-06-05 17:23

Citat:

Ursprungligen postat av Nobleflash (Inlägg 750349)
De tävlar idag åtminstone...

Men det är väl också skillnad på tävling och huvudlösa styrningar. Det kan man väl medge.

Ja, det är det och i vissa lopp tävlar man inte alls...

:cheers: