Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   V75 Färjestad 22/1 (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/51632-v75-faerjestad-22-1-a/)

Fulsprit 2022-01-22 17:11

Citat:

Ursprungligen postat av mackpeter (Inlägg 775494)
Det är inte lätt att va´ödmjuk, när man är både vackrast och bäst
på att bedöma målfoto och häst.....:cheers:

Hehe, i sanning, frände! Känner mig inte alls träffad...:rolleyes:
:cheers:

Fulsprit 2022-01-22 17:14

Citat:

Ursprungligen postat av Shooter (Inlägg 775482)
Har en femling med enbart platser och en med vinnare där 3-5 hästar ska in.

4 Kimi di Quattro

12 Quarcia

6 Disco Volante

4 Global Classified

12 Maestro Crowe

Håller tummar och tår...! Jobba!!!

:cheers:

Difsteve 2022-01-22 17:16

Citat:

Ursprungligen postat av Shooter (Inlägg 775482)
Har en femling med enbart platser och en med vinnare där 3-5 hästar ska in.

4 Kimi di Quattro

12 Quarcia

6 Disco Volante

4 Global Classified

12 Maestro Crowe

Varför bara plats. Bättre betalt som vinnare! :D

Staketkusken 2022-01-22 17:18

Seriöst nu, nu får det fan vara slut på gråtande skötare i tv. V75 omsätter cirka 100 miljoner varje vecka ... Vet inte hur jag ska uttrycka mig, det är klart det är mycket känslor inblandade och det är inget fel men måste det ALLTID synas i tv? Vafan, vi vet att hästarna betyder mycket för skötarna, vi har sett det nu i flera år och när en skötare gråter fan alla i tv inklusive fjanten Per Skoglund.

Inte är det en massa gråtinslag när en fotbollsspelare i Newcastle är tillbaka från en känning liksom.

mackpeter 2022-01-22 17:19

Det är väl Stimmet, asgaya, ms, haxx samt Jiwa och jag med två kuponger, som är kvar efter tre avdelningar:thumbup:

Shooter 2022-01-22 17:19

Citat:

Ursprungligen postat av Difsteve (Inlägg 775502)
Varför bara plats. Bättre betalt som vinnare! :D

Som jag skrev så har jag en med 3-5 vinnare också. :) V75:an är också med än så länge. 2/3 spikar inne. Vinner Lome Storm så behöver jag en A-häst till och har garderat ordentligt i övrigt.

svava51 2022-01-22 17:26

Instämmer! Kanske kan Per Skoglund bli näste BingoLotto-programledare.

Hansin 2022-01-22 17:30

Citat:

Ursprungligen postat av Staketkusken (Inlägg 775503)
Seriöst nu, nu får det fan vara slut på gråtande skötare i tv. V75 omsätter cirka 100 miljoner varje vecka ... Vet inte hur jag ska uttrycka mig, det är klart det är mycket känslor inblandade och det är inget fel men måste det ALLTID synas i tv? Vafan, vi vet att hästarna betyder mycket för skötarna, vi har sett det nu i flera år och när en skötare gråter fan alla i tv inklusive fjanten Per Skoglund.

Inte är det en massa gråtinslag när en fotbollsspelare i Newcastle är tillbaka från en känning liksom.

Jag väntar bara på att de vid frågor om hästens betydelse att de skulle svara med "vad tror du pucko"

Shooter 2022-01-22 17:34

Lome Storm är verkligen inte lättkörd. Man kunde ge sig fan på att Bergh skulle vinna med sin egen.

Staketkusken 2022-01-22 17:37

Undrar hur mycket Bergh spelar på sig själv? Till Ronden sa någon försteman att Buska Blyg haft dåliga träningsförhållanden i Göteborgstrakten och att hästen är ojämn. Lät inte uppåt. I fredagens spel-tv gav väl Bergh sedan klart på Lome Storm ...

Skulle vara kul om sådant här togs upp i tv men man äter väl inte sin egen arm, eller nåt.

hoola 2022-01-22 17:39

Citat:

Ursprungligen postat av Staketkusken (Inlägg 775503)

Då är jag inte ensam om att ogilla Per Skoglunds "behaviors".

Gotland 2022-01-22 17:40

Citat:

Ursprungligen postat av Staketkusken (Inlägg 775509)
Undrar hur mycket Bergh spelar på sig själv? Till Ronden sa någon försteman att Buska Blyg haft dåliga träningsförhållanden i Göteborgstrakten och att hästen är ojämn. Lät inte uppåt. I fredagens spel-tv gav väl Bergh sedan klart på Lome Storm ...

Skulle vara kul om sådant här togs upp i tv men man äter väl inte sin egen arm, eller nåt.

Man kan ALDRIG lita på Berg.

:KO:

Fulsprit 2022-01-22 17:40

Borde vart diskning, men fega som vanligt! Han flyttar ut kusen utvändigt...

ScandalPlay 2022-01-22 17:40

Citat:

Ursprungligen postat av hoola (Inlägg 775510)
Då är jag inte ensam om att ogilla Per Skoglunds "behaviors".

Har aldrig gillat honom!

Staketkusken 2022-01-22 17:43

Citat:

Ursprungligen postat av Gotland (Inlägg 775511)
Man kan ALDRIG lita på Berg.

:KO:

Det är så jäkla äckligt, men i nästan vilken annan sport skulle det ha belysts i till exempel tv eller i någon instans.