![]() |
Dagens Gnäll 8/8
Blä blä blä blä blä blä blä blä blä blä blä blä blä blä blä blä blä blä blä blä blä blä blä blä blä blä blä blä blä blä blä blä blä blä blä blä blä blä blä blä blä blä blä blä blä blä blä blä blä blä blä blä blä blä blä blä blä blä blä blä blä blä blä blä blä blä
Slå er trötta i denna tråd så kanske man vågar sig in i diskussionstrådarna. Själv brukar jag undvika Sharps om jag verkligen tänker spela, det tar för mycket energi att delta och bli attackerad i en tråd. |
Jag kör mitt race och så får klubben för inbördes beundran köra sitt. Jag gillar travforum när de fungerar, men det går lite i vågor sånt där. Jag har dragit ner en hel del på att skriva mina idéer, men gör det ändå emellanåt även om ingen bryr sig. Jag är även på ett annat forum dit jag fick en privat inbjudan och där är det seriöst utan påhopp och småbarnslarv.
|
Citat:
https://www.youtube.com/watch?v=Ut-vVsweh3s "barn är larviga" Off topic: Jag har några spelidéer längre fram i augusti, återkommer om de går in i för det avsedd tråd. :cheers: . |
Citat:
|
Citat:
|
|
Tillsammans funkar inte redan igår började det. Okänt tekniskt fel står det. Funkar det för er andra?
|
Citat:
|
Citat:
Ojdå, något gick fel! Tyvärr gick något fel när vi försökte ladda in detta lagets sida. Vänligen försök igen senare. |
Citat:
|
Följer lite med andelsspelare. Köper aldrig. Ser att många har bara sålt en andel när dom lägger ut. Kan vara hög/låg andel spelar ingen roll. Litar dom så lite på sig själv?
|