Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2022-08-08, 17:57   #1
 
ExtremtRiks avatar
 
Reg.datum: dec 2013
Inlägg: 2 245
Sharp$: 2984
Standard

Dagens Gnäll 8/8


Blä blä blä blä blä blä blä blä blä blä blä blä blä blä blä blä blä blä blä blä blä blä blä blä blä blä blä blä blä blä blä blä blä blä blä blä blä blä blä blä blä blä blä blä blä blä blä blä blä blä blä blä blä blä blä blä blä blä blä blä blä blä blä blä blä blä

Slå er trötta i denna tråd så kanske man vågar sig in i diskussionstrådarna. Själv brukar jag undvika Sharps om jag verkligen tänker spela, det tar för mycket energi att delta och bli attackerad i en tråd.
ExtremtRik är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-08-08, 18:20   #2
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 765
Sharp$: 37649
Standard

Jag kör mitt race och så får klubben för inbördes beundran köra sitt. Jag gillar travforum när de fungerar, men det går lite i vågor sånt där. Jag har dragit ner en hel del på att skriva mina idéer, men gör det ändå emellanåt även om ingen bryr sig. Jag är även på ett annat forum dit jag fick en privat inbjudan och där är det seriöst utan påhopp och småbarnslarv.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
ExtremtRik (+10), ExtremtRik (+101), abstruse (+1)
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-08-08, 18:57   #3
 
ExtremtRiks avatar
 
Reg.datum: dec 2013
Inlägg: 2 245
Sharp$: 2984
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Jag kör mitt race och så får klubben för inbördes beundran köra sitt. Jag gillar travforum när de fungerar, men det går lite i vågor sånt där. Jag har dragit ner en hel del på att skriva mina idéer, men gör det ändå emellanåt även om ingen bryr sig. Jag är även på ett annat forum dit jag fick en privat inbjudan och där är det seriöst utan påhopp och småbarnslarv.
Apropå barn:
https://www.youtube.com/watch?v=Ut-vVsweh3s
"barn är larviga"

Off topic:
Jag har några spelidéer längre fram i augusti, återkommer om de går in i för det avsedd tråd.
.

Senast redigerad av ExtremtRik den 2022-08-08 klockan 20:03.
ExtremtRik är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-08-09, 14:51   #4
 
korpos avatar
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 1 147
Sharp$: 5719
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Jag kör mitt race och så får klubben för inbördes beundran köra sitt. Jag gillar travforum när de fungerar, men det går lite i vågor sånt där. Jag har dragit ner en hel del på att skriva mina idéer, men gör det ändå emellanåt även om ingen bryr sig. Jag är även på ett annat forum dit jag fick en privat inbjudan och där är det seriöst utan påhopp och småbarnslarv.
Vad är det för forum? Stängd?
korpo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-08-09, 16:47   #5
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 765
Sharp$: 37649
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av korpo Visa inlägg
Vad är det för forum? Stängd?
Det har i alla fall en stängd del. Vad jag vet så tar de bara in folk som de bjuder in. De vill nog inte se samma utveckling som med Travcafét, Travpunkten etc. Det är märkligt att en del söker sig till forumen för att sabba dem och när seriösa travspelare går vidare till ett nytt forum så överger de det gamla de också för att fortsätta på nästa. Vi har ju några som har gått från TP till Sharps till exempel efter att det sunkades ner.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-08-11, 15:16   #6
 
korpos avatar
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 1 147
Sharp$: 5719
Standard

https://www.youtube.com/watch?v=9Qm3V2XEFeQ
Krukan?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
tototorsten (+1)
korpo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-08-19, 10:05   #7
 
korpos avatar
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 1 147
Sharp$: 5719
Standard

Tillsammans funkar inte redan igår började det. Okänt tekniskt fel står det. Funkar det för er andra?
korpo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-08-19, 11:27   #8
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 4 674
Sharp$: 2392
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av korpo Visa inlägg
Tillsammans funkar inte redan igår började det. Okänt tekniskt fel står det. Funkar det för er andra?
Inga problem alls för mig.
__________________
Spelälskande gringubbe som hellre klagar en gång för mycket än gång för lite!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
korpo (+1)
Strappa71 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-08-19, 12:18   #9
 
korpos avatar
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 1 147
Sharp$: 5719
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Strappa71 Visa inlägg
Inga problem alls för mig.
Ringde Atg. Inget fel hos dem. Får försöka lösa det. Så här står det nu när man loggat in.
Ojdå, något gick fel!
Tyvärr gick något fel när vi försökte ladda in detta lagets sida. Vänligen försök igen senare.
korpo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-08-19, 12:37   #10
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 105
Sharp$: 3857
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av korpo Visa inlägg
Ringde Atg. Inget fel hos dem. Får försöka lösa det. Så här står det nu när man loggat in.
Ojdå, något gick fel!
Tyvärr gick något fel när vi försökte ladda in detta lagets sida. Vänligen försök igen senare.
Jag har nåt liknande ibland men det brukar funka om man uppdaterar sidan.
Bonbon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-08-23, 13:55   #11
 
korpos avatar
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 1 147
Sharp$: 5719
Standard

Följer lite med andelsspelare. Köper aldrig. Ser att många har bara sålt en andel när dom lägger ut. Kan vara hög/låg andel spelar ingen roll. Litar dom så lite på sig själv?
korpo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td