![]() |
Citat:
7) 194.991 pix 11)45.192 pix Lycka till S.S.S :clap: |
DD: 11-7.
|
Citat:
|
Skräll DD 12 mot 4-12
|
Citat:
|
Charliebrown are back in business. Jäklar va fin han var. Klassklättrare XL.
|
DD
4,11 4,6,7,11 |
Stefan Persson...
Från spår 7 satsar han på att ta sig ner till innerspåret. Räknade kanske med att ALLA andra skulle galoppera så småningom... " Han går lika bra bakifrån och borde hamna i en hygglig position då han kan lägga iväg bra från start. Inga ändringar, säger Ola Samuelsson." Ja, hur hygglig var den positionen? |
Jag gick emot tidningarnas garderingslopp idag, men det skulle man inte ha gjort. V75-2 och V75-4 var ju de naturliga skrällloppen.
|
Nu jobbar vi 12 för fullträff för Stallis!
HEJA HEJA!! :KO: |
Citat:
Citat:
|
1 SANDSJÖNS ENZO *
2 AMORNERO ROC STRUKEN 3 A GOOD POINT * 4 TOTO BAROSSO 113 411 KR 5 ALL STAR * 6 ZORRO WIND 54 071 KR 7 HIPSTER AM 121 627 KR 8 GALANTIS * 9 BORUPS TORNADO * 10 MONFALCONE * 11 FURIES RAIN * 12 BILLY IDOL JET * |
Se upp för Ohlsson...
|
Otroligt värde på denna rad.......
|
Citat:
|
Grattis SistaStallskriket! Synd att sjuan inte kom till ledningen.
|
Citat:
|
Tack alla! Trist vinnare i sista men 7 rätt en jackpotomgång tar jag alla dagar i veckan....
Nya tag imorgon! In och köp! |
Grattis SistaStallskriket!
|
Grattis SistaStallskriket! Vad kul!
|
Citat:
|
Stort Grattis SistaStallskriket!
|
Återigen! Tack alla! :cheers:
V4 Romme öppet! Den hänger vi in! |
Grattis!
Lite senkommet men bättre det än inget alls!!
|
Citat:
|
Grattis Stallis:clap:
|
Derbyhelg Jägersro 4/9-2022
HaHahahahahahaaah
Kom ujpp ett förnster på min androidburk som s : Fråga AGT Per skoglund snackade om nåt och jag slängde in en fråga. Har du ADHD. Nej nu ska jag släppa grabben ,jag har större problem tex att skaffa mig ett liv. Jag ska lägga upp Jens krönika så fort den kommer, där kanske jag kan få hjälp att gör det. Jag har missat att lyssna på Jens och missat några tusen, men när ska man lyssan på karln då |