Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2022-08-29, 07:40   #1
Administrator
 
Reg.datum: feb 2017
Inlägg: 7 744
Sharp$: 9131
Standard

Lördagen 3/9 - Jägersro - V75 - V4 mm


Här pratar vi om lördagens tävlingar på

JÄGERSRO

Längd: 1000 m
Bredd: 23,0 m (2140 m), 23,0 m (1640 m)
Upplopp: 190 m
Open stretch: Nej
Vinklad startbilsvinge: Ja

Aktuellt väder hittar ni här: Jägersro


Lycka till därute!

__________________
Mer kass än vass - men glad ändå!


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Gotland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-09-01, 09:52   #2
 
Reg.datum: sep 2021
Inlägg: 56
Sharp$: 611
Standard

Glöm nu inte bort att 2.Il Forte har blivit av med 330 lök på kontot är i klass2 igen kanske inte många som tänker på det.
Trav-King är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-09-01, 10:32   #3
 
Reg.datum: jun 2014
Inlägg: 6 638
Sharp$: 22761
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Trav-King Visa inlägg
Glöm nu inte bort att 2.Il Forte har blivit av med 330 lök på kontot är i klass2 igen kanske inte många som tänker på det.
Inte heller att den nu tävlar utan några preparat i kroppen och återkommer efter tävlingsuppehåll på 3 månader.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
jeppe565 (+10), Staketkusken (+1)
Dahle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-09-01, 13:45   #4
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5204
Standard

ATG.se påstår att Zorro Wind ska vara riktigt snabb ut.

Hittar dock inget i arkivet som stöder detta påstående.

Sure. Har spetsat ett par ggr, men inte så att han har exploderat bakom startbilen direkt….

Nån som har bättre på fötterna?
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-09-01, 17:25   #5
 
Reg.datum: mar 2018
Inlägg: 245
Sharp$: 1465
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stankarn Visa inlägg
ATG.se påstår att Zorro Wind ska vara riktigt snabb ut.

Hittar dock inget i arkivet som stöder detta påstående.

Sure. Har spetsat ett par ggr, men inte så att han har exploderat bakom startbilen direkt….

Nån som har bättre på fötterna?
Den blir nog snabbare barfota, dvs inget på fötterna
Hansin är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-09-01, 17:41   #6
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5204
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Hansin Visa inlägg
Den blir nog snabbare barfota, dvs inget på fötterna
Det har den väl gått i tre senaste? Jag har som sagt inte sett några överjävulska insatser bakom bilen. Men atg.se verkar vara helt övertygade om att den ska spetsa.
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-09-01, 18:41   #7
 
Reg.datum: jun 2014
Inlägg: 6 638
Sharp$: 22761
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stankarn Visa inlägg
Det har den väl gått i tre senaste? Jag har som sagt inte sett några överjävulska insatser bakom bilen. Men atg.se verkar vara helt övertygade om att den ska spetsa.
Den tar inte spets i första läge, skulle tro att de är inne på att den får överta i kraft av favorit och att Örjan kör. Dessutom är Amornero Roc rätt snabb ut och det är samma stall. Så den kommer släppa. Det är iallafall så jag tror de tänkt.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Efterhandaren (+5)
Dahle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-09-01, 20:57   #8
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 4 684
Sharp$: 12836
Standard

Visst känns lördagens V75 på Jägers grymt spelvärd.
Det vimlar av dugliga lågprocentare och ATG får nog långnäsa i Jackpott jakten.
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-09-01, 21:03   #9
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 4 684
Sharp$: 12836
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Dahle Visa inlägg
Den tar inte spets i första läge, skulle tro att de är inne på att den får överta i kraft av favorit och att Örjan kör. Dessutom är Amornero Roc rätt snabb ut och det är samma stall. Så den kommer släppa. Det är iallafall så jag tror de tänkt.
Det känns som Zorro blir lite överspelad p.g.a. Örjan. Visst är det bästa hästen men jag gaddar nog.
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-09-01, 23:54   #10
 
Reg.datum: jun 2014
Inlägg: 6 638
Sharp$: 22761
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Efterhandaren Visa inlägg
Det känns som Zorro blir lite överspelad p.g.a. Örjan. Visst är det bästa hästen men jag gaddar nog.
Det tycker jag med. Överspelad, troligtvis pga Örjan. Men det är så pass lite omsatt så den hinner komma ner i %. Travar Toto Barosso som är anmäld med biké ffg, om jag sett rätt, så kan den vinna oavsett löpning. För mig är det första streck.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Dahle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-09-02, 12:28   #11
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5204
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Dahle Visa inlägg
Den tar inte spets i första läge, skulle tro att de är inne på att den får överta i kraft av favorit och att Örjan kör. Dessutom är Amornero Roc rätt snabb ut och det är samma stall. Så den kommer släppa. Det är iallafall så jag tror de tänkt.
Aha, du tänker så du.

Men rycker man dojorna och sätter på bajk, verkligen för att köra i rygg ledaren med Amornero?

Långsökt att Sandsjöns Enzo ska spetsa och springa 10-tid igen, men en härlig stänkare.

Hipster Am har väl slagit Zorro regelrätt tidigare?

Senast redigerad av Stankarn den 2022-09-02 klockan 12:30.
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-09-02, 14:24   #12
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5204
Standard

Avdelning 6/DD1 är ett intressant lopp.

Favoriten Charliebrown Effe från ett vingelläge, andrahandsfavorit som jag bedömer är lite överreklamerad (klart slagen av Luringen La Ma för ett par starter sedan).

Skulle inte förvåna mig om 4 eller 5 hittar till spets initialt, kanske 7 också.

Vars hamnar Juul med 6 Staro Abrigado?

Senast redigerad av Stankarn den 2022-09-02 klockan 15:16.
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-09-02, 15:27   #13
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5204
Standard

André Eklund kommer med två hästar till start i avdelning 5. Har han verkligen valt rätt häst?

4 Wingait Leif var ute i derbykval senast. Satt sist både 300 och 200 kvar. Men var på linje med tvåan i mål. Jag tycker att han gick riktigt bra jag, som 140-oddsare.

Helt bortglömda är 6 Zinfandel och 7 Whithout a Doubt. Den senare har slagit andrahandsfavoriten 3 Rampant, regelrätt. Båda är vassa ut men de kanske inte når spets ändå, trots den vinklade startvingen. Nån strykning innanför och jag går all in på vinnar- och TV-spelet.

9 Farfars Dream är favorit. Slog Wingait Leif när han vann näst senast, gjorde det bra naturligtvis men Wingait är nog närmare i mål den här gången.

Kan 12 Horatio Fortuna vara veckans platsfynd? Som vanligt saknas hälften av loppen i historiken men ta gärna en titt arkivet när han vann på Valla. Väldigt billigt motstånd men en Love You-are över 2640m - som är dubbelt så gammal som de andra och som sprungit in näst mest i fältet på företrädesvis tyska banor. Pass opp säger jag…!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Gotland (+5)

Senast redigerad av Stankarn den 2022-09-03 klockan 09:50.
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-09-02, 16:42   #14
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 4 684
Sharp$: 12836
Standard

Fredagssurr Lördags Jägers

V75 1) 1 Allegra Gifont. Perfekt läge och Örjan vid rodret är intressant. Medeldistans känns lite minus men är likväl min första häst.
6 Dear Friend har härliga Orlando Vici gener och går på alla distanser. Heders märr som alltid gör sitt jobb. Spännande tränarbyte som föll väl ut senast.
9 Kali Smart får ofta (för) tuffa resor och Adrian är inte helt att lita på från bakspår. Men duger i klassen med rätt resa.

V75 2) Klass 2 är Klass 2. Typ garderingslopp.
10 Eagle Rock. Bakspår och Ipren mannen Waldmüller i vagnen är väl inget plus men hästen såg grym ut senast efter lite paus. Måste bevakas.
7 Uncle Silvio är lite ojämn men André har hästen i bra författning och distansen är nog passande. 5% är mums.

V75 3) 3 Admiral As. Känns som en bra spik i ganska klurig omgång.

V75 4) 15 ston och två volter. Mamma Mia !
4-7-9-11-13 i första hand.
4 Stepping hästar med mitt Dreamteam bevakas nästan alltid på min kupong.
7 Fluttershy är oxå tidig.
9 Kung Fu tror jag inte så mycket på men favoriten brukar vinna när jag garderar.
11 Valeraine. Dagens stänkarvarning XL.3% i nuläget.Erik upp och dessutom Varennare
13 Black Magic är väl bortlottad men 3% + Örjan och dessutom knallform lockar till spel.

V75 5) 3 Rampant kan vara en chansspik. Distansgynnad rackare och om Adrian håller sig i skinnet kan det gå vägen.
4 Wingate Leif gick bra i Derby kvalet. Uhrberg upp känns positivt.
6 Zinfandel. Känns lite bortglömd. Hästen har bra form. Smack.
Står nog över Farfar. Ok tuff resa senast men var inte som bäst.

V75 6) Härligt Bronslopp.
11 Charliebrown Effe. Hm fick en tuff resa senast men såg trög och omotiverad ut. Ok kvar i klassen men lite favorit i fara. Hästen kanske behöver en paus efter tuff matchning.
6 Staro Obrigado. Lite av följehäst och Juulemannen är oxå en gammal god travkämpe som jag följt genom åren. Se upp i backen.
9 Hobart blir väl loppets snackis och stallskrik. Mycket nära en Derby final senast och den där David P. kan träna häst.

V75 7) 6 Zorro Wind. Spik eller inte? Tja hästen är i grym form och Örjan en stabil kusk.
Men ?
2 Amornero Roc har dunkel form men intressant läge. Dessutom skoryck. Bör nog bevakas.
4 Toto Barosso är lite lätt på foten men såg fin ut senast. Ger nog Gocciadoro hästarna en match och skallen och travet funkar. Har mycket spring i benen.
12 Billy Idol Jet 1% !! Ni tror väl jag fått solsting men Berglövs pensions försäkring visar fina takter i loppen och duger gott i Silver. Ok spår 12 är väl iskallt men plats eller TV spel kan vara spännande.

Lördags surr

V75 2) 6 Shejk är väl snart favorit i klass 2 ? Ok kommer med två raka, bra läge och kuskförstärkt XL. Men Klass 2 är Klass 2. 1-2-3-7-10 måste nog bevakas på min kupong

V75 6) Psst en stallfågel på Jägers kvittrade att 11 Charliebrown bara vinner ! Hm jag var ju på väg att välja bort ? Får kolla värmningen. Kanske ska spika istället. Finns väl en proffs tipster som förordar detta.

V75 7) 2 Amornero struken, underlättar väl för 6 Zorro ? Eller är det ett minus att inte ha stallkompisen som murbräcka ?
Jag har en lurig magkänsla att 12 Billy Idol Jet kan vara miljondraget ?
Hästen har toppform och Petter Karlsson är en offensiv och duktig kusk som är kompis med Berglöf. Känner hästen väl. Men läget är ju iskallt !

Senast redigerad av Efterhandaren den 2022-09-03 klockan 11:02. Anledning: Lördags surr
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-09-02, 22:08   #15
 
Reg.datum: jan 2016
Inlägg: 40
Sharp$: 153
Standard

Ingen som har Berglunds krönika? ������
Dropkick är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td