Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   V75 Åby 10 december (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/54947-v75-aby-10-december/)

Strappa71 2022-12-10 21:57

Citat:

Ursprungligen postat av Wolfman (Inlägg 799320)
Rensmässigt var det inte så mycket på Korfitsen 1% -- men desto mer på hans avslutande 10%

Hur tror du att "systemrenset" hade sett ut om man hade rättat avdelningarna i en annan ordning?

Vad hade hänt med utdelningen om man rättar avdelningarna i en annan ordning?

"Rensmässigt" när det gäller systemrens är bland det mest osharpa man läser här som aldrig verkar dö ut.

Wolfman 2022-12-10 22:07

Citat:

Ursprungligen postat av Strappa71 (Inlägg 799323)
Hur tror du att "systemrenset" hade sett ut om man hade rättat avdelningarna i en annan ordning?

Vad hade hänt med utdelningen om man rättar avdelningarna i en annan ordning?

"Rensmässigt" när det gäller systemrens är bland det mest osharpa man läser här som aldrig verkar dö ut.

Avgjorda 75-omgångar kan tyvärr inte bli kontrafaktiska Mr. MegaStrap

incitatus 2022-12-11 08:12

efter Åby 221210

Svenska kuskar är överlägsna
Svenska hästar är i världseliten

HOLD MY BEER

Pastors Girl smart släppa t Örjan
Thai Sansa det visste väl alla att han skulle släppa bästa upplägget

Mizai - hur f-n kunde han släppa, åkt så långt o så sitter han o sover, kör bort loppet när han släpper, lallare

HOLD MY PINT

Strappa71 2022-12-12 23:20

Citat:

Ursprungligen postat av Wolfman (Inlägg 799324)
Avgjorda 75-omgångar kan tyvärr inte bli kontrafaktiska Mr. MegaStrap

Jag antar att du missade att min frågeställning var helt retoriskt.

Utdelningen blir exakt densamma oavsett i vilken ordning man rättar avdelningarna.

Detta trots att systemrenset hade blivit helt annorlunda på Korfitsensegrarna ( exakt på vilket sätt som det blivit annorlunda är helt ointressant. )

Och det är därför som alla systemrens-resonemang är helt meningslösa. Både före, under och efter omgångarna.

Det är så o-sharpt det kan bli.

Något som inte är meningslöst är radrensresonemang.

Wolfman 2022-12-13 16:02

Citat:

Ursprungligen postat av Strappa71 (Inlägg 799434)
Jag antar att du missade att min frågeställning var helt retoriskt.

Utdelningen blir exakt densamma oavsett i vilken ordning man rättar avdelningarna.

Detta trots att systemrenset hade blivit helt annorlunda på Korfitsensegrarna ( exakt på vilket sätt som det blivit annorlunda är helt ointressant. )

Och det är därför som alla systemrens-resonemang är helt meningslösa. Både före, under och efter omgångarna.

Det är så o-sharpt det kan bli.

Något som inte är meningslöst är radrensresonemang.

Vad bra, då är i överens i sak. Men för att kalla något meningslöst måste man lägga ned en hel del meningssökande för att kunna kalla något just "meningslöst". Så utan att det är jämnt med det så jämnar det ut sig.