![]() |
Visst var Önas lite blek om nosen ? Eller ville inte Nordström vinna? Såg definitivt inte ut som en finalvinnare.
|
Vem fan gav Kim Eriksson en kusk-licens??!!
|
Citat:
|
Härlig insats av San Moteur. Goop körde ju knappt någon gång. Vad tar han för spår i finalen tro? 4? 5?. Kan bli bra spår för en försökstrea denna gång :)
Mitt förtidsspel på Hohneck lever men han behöver nog vara bättre i finalen vilket inte alls är omöjligt att han är! Vivid Wise As höll ju heroiskt. Var ju i tredjespår stora delar av loppet och var ändå nära andraplatsen. Hail Mary en liten besvikelse även om han fick ett tufft lopp. |
Den spiken satt fint. Riktigt bra prestation.
|
Ingen bluff Reijo Liljendahl presenterade i miljonloppet precis. Första bike senast men finns fler växlar .
Men får ingen spelfeeling idag. Så oerhört svårt att försöka bedöma alla utländska ekipage . Men behövs ju inga spel för att njuta en sådan här dag. |
Jag tror att Önas Prince tar ledningen och släpper till den som är först fram av försöksvinnarna. Kan bli ett kul upplopp.
|
Gör som igår och pausar singelspelen igen en stund. Vill för mycket. Njuter av sporten ett par lopp.
Får jag 3ggr på SM i finalen hugger jag en lax eller två. Men är ännu helt oinvesterad där. :KO: |
Citat:
|
Ytterligare en kanonprestation.
|
Hultman - bara pinsam numera.
|
T. Malmqvist är helgens kung såhär långt.
|
Adielsson har färdigskrivna förklaringar till sista helgen i maj
|
Citat:
3ggr får jag inte. Men kanske runt 2,50 OM ni skriker lite till på Etonnnat! :D :KO: |
Citat:
3ggr på SM så kliver vi på och hoppas det slutar över 2,75.. :p |
Citat:
:KO: |
Citat:
|
VINNARE
Inlämnat: 2023-05-28, 17:41 Solvalla Lopp 11 Söndag 2023-05-28 Start: 17:45 Kostnad: 30,00 kr Vadet gäller startnummer 6 Vivid Wise As 1 x 30,00 kr = 30,00 kr. Totalt: 30,00 kr. Rättningskod: BRD PTZ WGK |
Citat:
Synd att inga skrällar hunnit dit när det ändå varit hyfsat nära:thumbdown: |
TVILLING
Inlämnat: 2023-05-28, 17:41 Solvalla Lopp 11 Söndag 2023-05-28 Start: 17:45 Kostnad: 10,00 kr Vadet gäller startnummer Hästar 2, 3 1 x 10,00 kr = 10,00 kr. Totalt: 10,00 kr. Rättningskod: FRM QTP WGC |
Kan spets/plats funka på Ö.P?
|
Spår 5 vet ni!
VINNARE Inlämnat: 2023-05-28, 17:46 Solvalla Lopp 11 Söndag 2023-05-28 Start: 17:45 Kostnad: 200,00 kr Vadet gäller startnummer 5 Önas Prince 1 x 200,00 kr = 200,00 kr. Totalt: 200,00 kr. Rättningskod: LRB VTS RGH |
|
AJ!
:KO: |
Jäklar vad lätt den vann.
|
Frågan man ställer sig är vad som hade hänt om inte Etonnant hade tagit ett galoppsteg!?
|
Citat:
Svårt att säga om den verkligen hade hunnit dit, men det hade nog varit nära. 50/50. |
Citat:
|
Citat:
Men hatten av för segraren! Finfin prestation! :KO: |
Citat:
|
Citat:
6 av 8 final hästar. Och stänkar varning på Hohneck. |
Citat:
Hittade bara 2,25 i fast odds på olimmade sidor och testade Ö.P till 3,75 på P men han var nog inte hundra idag.. Som vi brukar säga, trav är ett maraton och vi viker inte ner oss.. :cheers: |
Snyggt! Så ska de tas. 6 rätt och 12 femmor samt V5, så det gick ju bra till slut.
|
Attans, nu kom DD och gjorde mig halvstöddig igen...
DAGENS DUBBEL Inlämnat: 2023-05-28, 17:24 Solvalla Söndag 2023-05-28 Start: 17:26 Kostnad: 500,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 8 Double Deceiver 2: 2, 4, 6, 10, 12 5 x 100,00 kr = 500,00 kr. Totalt: 500,00 kr. Rättningskod: MVM VTP VGJ :KO: |
Avslutar dagen med en liten slant på Kendall Jackson. Nurmos bästa chans på hela helgen påstod han i en intervju :)
|
Citat:
|
Citat:
Själv har man suttit som en bromskloss framför skärmen för resten av familjen och drog iväg på Mors-dag-firande direkt efter finalen. Härligt Gotland, lärlingarna levererar! :cheers: |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Nu blev det bara tangerat löpningsrekord. Samma som DFZ för 2 år sedan. |