![]() |
Värmlands Nyårsraket:
V75 Inlämnat: 2023-12-31, 14:10 Pressbyrån Karlstad Värmlänningarnas V75 Axevalla Söndag 2023-12-31 Start: 15:00 Kostnad: 1 728,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 1, 3, 5, 6, 7, 9, 11, 13, 14 (15, 2) 2: 2, 4, 5, 11 (8, 6) 3: 6 Marabou Brodda (5, 1) 4: 5, 6 (15, 10) 5: 2 Judge D. (4, 6) 6: 3, 4, 6, 8, 10, 11 (13, 2) 7: 1, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 (5, 2) 9x4x1x2x1x6x8 = 3456 rader 3456 x 1 x 0,50 kr = 1 728,00 kr. Totalt: 1 728,00 kr. |
Young Andy har sjunkit rejält vad gäller fasta vinnarodds efter den enligt experterna och tränaren mycket positiva värmningen.
Galopp emot bara troligen . |
Dåså. ALLT inlämnat!
Spelar sällan flera system men idag var det läge. Så här blev största reducerade. Enda spiken tuggar ner dem tillslut! https://web.baratrav.se/live/rnI635eEL3T29 Lycka till! :KO: |
Mitt ljud försvinner av och till från ATG live på datorn så kör live via mobilen, fungerar än så länge.
Lycka till alla! |
Det börjar bra idag igen. Tänk om det kan fortsätta så. Fem streck räckte.
|
Jämnt lopp i inledningen där vinnaren fick det perfekta loppet. Många system rök direkt .
|
Lyssnade på ATG live i mobilen samtidig som jag tittade på ATG live i datorn. Kunde se att min skräll vann V75-1 i datorn långt före man var framme i mål på ATG i mobilen...
Läste de 3 första loppen men det gick så dålig på V75 igår att jag skipade resten-men slängde in en större lapp idag. Få se hur länge den lever. En skräll in i alla fall. Spik på favoriten i sista. https://www.atg.se/spel/reducerat/V7...e-0185377bab25 |
F-n oxå. Min chansspik Cascabella fixade inte voltstarten. Ok det låg i luften men ibland får man skjuta från höften.
God tur fortsättningsvis till er som hittade 6% aren. |
"Jag har siktat på det här senaste månaden och hon står väldigt bra inne i loppet. Hade jag fått välja ett spår hade jag tagit spår sex. Jag hoppas hon kommer till ledningen och att hon är med där framme."
|
6:an
Stod någonstans att den varit förkyld. Tog bort den trots att man "siktat mot loppet". Man läser som fan läser bibeln...
|
Omsättningen stannade på 164 mille och jag har inte hört någon som haft problem idag.
Var det strul för någon härinne? :KO: |
Citat:
|
Citat:
|
Kors i taket, Magnus J. levererar!! Blir nog svårt idag. Men det var väl väntat?
|
Ruskigt nära att vi fick jobba in ett DUNDER A i andra men 5% på ett B får vara OK. Är favven i mål än?
:KO: |
Förbannat! Hade bara råd med tre streck och tog 11 istället för 4.
|
"öppnar snabbt och får en bra resa. Är inte helt borta och är en tänkbar skräll."
|
Fortfarande kvar efter V75-2 men nu måste 3 utgångshästar gå in i följande 4 lopp...
|
Citat:
|
Det där var jävligt illa. Jag vet ju att fyran är speedig. 11 var skitdålig.
|
Ännu en 6% are ! Sofia Aronsson leker med packet. Dubbelseger till stallet. Bra jobbat.
Storutdelning på G ? Psst favoriten var iskall. Distansen ? |
Benita Winner
I det lilla fältet tror jag en hel del på henne. Kör till slut Erik!
|
Ica maxi Linköping sålde slut på sitt 70 000 kr system . Surt för dom som satsade 7 lax då dom spikade Young Andy. Men dom har väl 250 system till så säkert några som lever .
|
Citat:
De spelar för att omsätta. Inget annat. Helt galet i min värld då jag är spelare och spelar TILLSAMMANS med mina köpare och således spelar för att gå med vinst över tid. Det BORDE alla spelläggare göra. :KO: |
Citat:
|
Tror 6:an höll undan, hoppas det för jag hade inte med Lugauer
|
Första spiken satt, men Heroine Darling var jäkligt bra.
|
Känns surt att man åkte på spiken i första.
Trots allt ändå rätt ute. Får hoppas på en tröstpeng. |
Ruggig prestation av Heroine Darling MEN visst trillade det in ett första A där och nu ser stora reducerade riktigt fint ut!
JOBBA!! https://web.baratrav.se/pic/rnI635fkRaY6 :KO: |
Citat:
|
Citat:
|
Helt okej, men hoppades på åttan.
|
Fortfarande kvar, hade Zorro och 15 med Peter U-men nu måste utgångshästarna gå in i kommande 2 lopp...samt favoriten i sista.
|
Ruskigt surt att vi inte får 7 som vinnare där. Ruskigt med en 1% på det andra C i så fall...
Nu får vi glädjas åt att XXL lever med istället men det är ju miljonerna man vill åt! Nåväl, vi lever åtminstone! :KO: |
Citat:
Rädd för Stefan Perssons i avd 6 . Tyckte den såg otroligt fin ut senast. Men inte kollat vad den mötte då jämfört med idag. |
Nu två spikar i rad och så vill jag ha skräll i sista. Oavsett vilket så är jag inte glad idag när det gick så fel som det kunde i andra. Lirat reducerat system för 207 kr, och då måste allt stämma.
|
Citat:
|
Den där starten blev INTE ALLS som jag tänkt mig. Såg aldrig att Judge skulle komma till spets. Nu höll det ju hela vägen ändå!
:KO: |
Andra spiken hemma.
|
Härligt Gotland . Du valde rätt häst att bygga dina system på idag . Trodde inte den skulle spetsa . Hoppas nu det räcker hela vägen för 6 rätt lär inte ge många kronor idag dom det ser ut.
|