![]() |
Citat:
med ett 4-hästars lås, hoppas innerligt att det inte blir omstart. |
MAD rankar JOPP som sin näst bästa chans.
|
Fan, vad jag gillar Åke Lindblom, en härlig snubbe och hästkarl.
|
Citat:
Psst någon som minns folkets häst Express Gaxe. Föregångare till Legolas. En ilsken rackare som gillade att ge tjuvnyp. Tre Elitloppsfinaler på sitt CV. Placering 3-3-4. Amatören Gunnar Axelryd fick mycket kritik för att han inte anlitade proffskuskar i storloppen. Men köde alltid sin egna uppfödning med Amerika blod själv. |
Citat:
varit en mycket lyckad väg, i mitt tycke den viktigaste parametern, innan jag tar ställning. Men det är jag det, du brukar vara het när du tippar, shasha. Så att lyssna på mig kanske är den sämsta parametern. Hoppas du petar in 6:an, håller tummarna. |
Citat:
jäklar vad ilsk märren var. Den energi kom väl tillpass på travbanan. Som fölsto kanske hon har blivit lika mild som Jungfru Maria? |
Svantes gamla häst, helt underbart att vi slapp omstart.
|
och där blev min spik 2:a...borta på allt.
|
Avslag två på Adrian med kanonen Blackhawk Face, det blir att springa på glasbitar i starten?
|
Hm min spik JOPP var inte som bäst. Fick inte travet att funka. Stenströmers vinnare var grym i debuten efter ett halvårs paus. Klassklättrare !!
|
Citat:
|
Det märks att dagens V75 inte håller nån högre klass då man kan (trots Örebros korta upplopp) vinna i Gulddivisionen från spår 12 och Ulf Ohlsson tillåts vinna ett V75-lopp.
|
Citat:
speläggarna här på forumet, så vete tusan om jag skulle kunna bärga något rätt på mina lördagssystem. Bolaget , där jag inte bidragit med ett enda streck, 25% är min det, har följande hästar för 7 rätt, deras enda spik är Baron Tilly. Sedan 2,4,5,6,7,8,12 Jag la ett vinnarlir, då deras träffbild är grym. Showdown nu. Avd 7) 2,6,7,8 |
Klart hästen måste upp till vingen.
Stör ju bakspårshästarna. |
Dagens rad blev enligt nedan. Kunde varit spännande efter tre om inte Malte Handfast valt att gå ut i dagens iskallaste rygg i stället för att sitta kvar..:claps:
1: 1,2 - 3,4,5,6,7,8,9 2: 3 Vicki Montoya 3: 12 Beartime 4: 3 - 2,12,14 5: 9,11 6: 6,12 - 2,4,5 7: 2,6 En av tre a i avd 1,4,6 |
Citat:
|
Spik på allt idag!
GÖTT!! Nu jobbar vi revansch för LA boko för då kan det bli roligt idag! https://web.baratrav.se/live/rnI635e44NQ6i :KO: |
Citat:
Nu som konvalescent rasar mplen in bakåt, enda gången jag är efterlängtad. Gick in tungt på vinnarliret och har chans till full pott på eget, proppfult nu och Adrian i sista. |
Proppfullt nu i avd 6 med 7 hästar, samma som bolaget och Adrian i sista.
Klockan 18.00 på sekunden talar hundarna om att det är dax, kollar de två sista lippen ikväll. Allt gott! |
Citat:
|
Blev en liten DD för att rädda dagen
2,6 2,6 |
Dumstrut på. Den där var ju förstarank när jag lämnade in V75. Vad är det för häst han har?!
|
Kompenserar med ett vinnarspel på Danao i Elitloppet. Fick 250 ggr������
|
Lika iskall som vanlig Doktorn blev stekhet som senast och galopperade i starten
och där försvann chansen till sju rätt. Declan tokgaloppetade och lampan kunde lätt glida fram till spets och så var det loppet över. Får glädja mig åt bolagssystemet systemet som hade full bricka, dock med pissutdelning. Nya tag! |
V75
Inlämnat: 2024-02-24, 16:03 Örebro Lördag 2024-02-24 Start: 16:22 Vadet gäller startnummer Avd 1: 1, 3 (4, 2) 2: 9 Lady Silver (7, 2) 3: 2, 12 (3, 7) 4: 1, 3, 5 (2, 7) 5: 2, 6, 9 (12, 5) 6: 12 Danao Degli Dei (6, 8) 7: 2 Jalapeno K. (6, 8) ibland sitter den. vinnande lappen på jokern. |