Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2024-02-19, 09:33   #1
 
Reg.datum: jun 2018
Inlägg: 465
Sharp$: 1299
Standard

Lördagen 24/2 - V75 - Örebro


V75-1
Svårt att hitta något som sticker ut här.
Blir mest tom i huvudet av att titta på startlistan.

V75-2
Lärlingslopp.
Svårt att hitta spiken i detta lopp.

V75-3
2 CHAPUY är väl i regel snabbast ut, men frågan är om han håller hela vägen.
Finns säkert någon jobbig Djuse som vill utmana, och hinner väl så göra på 2140.
2 CHAPUY har vunnit tre lopp på aktuell distans. Nu är det dessutom hemmabana, vilket borde underlätta.
Med startsnabba hästar ser man annars gärna att det är kort distans.

V75-4
Tycker mig se en och annan utgångshäst.

V75-5
5 AMERICAN CASH har gjort det rätt så bra och har i de senaste 4 starterna körts av Carl Johan Jepson, men inte denna gång.
Antingen har han valt bort den, eller så blev han aldrig ens tillfrågad. Kanske gick frågan först till Magnus A Djuse, eftersom han är uppsatt som kusk denna gång.

V75-6
12 DANAO DEGLI DEI borde man väl hinna få runt på kort distans om man kör i tid.

V75-7
2 JALAPENO K. checkar väl av det mesta man kan önska hos en spik.
Bra utgångsläge, häst i form, och bra kusk.
Om Erik Adielsson sedan kan lova att inte köra honom i galopp då han laddar för snabb start, ja då kommer jag nog att spika.

Senast redigerad av SwedishHorseRacing den 2024-02-19 klockan 09:36.
SwedishHorseRacing är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2024-02-19, 12:45   #2
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 4 684
Sharp$: 12835
Standard

Måndagsdragen


V75 1) 4 Pwojtech Wrijthout Perfekt namn för referenten. He,he.
Kommer från två bra prestationer. Står dock lite hårt inne och spår 4 i volt är oddshöjande. Men har ju trots allt Nuncio gener. Bara en sån sak.
Psst inte det tuffaste Klass 1 försöket som körts.

V75 2) 4 Gelato Pellini Jag provar spår 4 igen. Julian sadlar om och sitter i sulkyn som omväxling. Törnqvist brukar ha starthästarna iordning. Är nog med på stregen.

V75 3) Som vanligt ganska ihålig Gulddivision.
3 Super Nice är min stänkare. Gamlingen blir nog bortglömd men inte av mig. Bra läge och Persson känner hästen väl. Dessutom Orlando Vici gener !
5 Dark Roadster var lite blek senast men normalt en tuff krigare som snart gör sin hundrade start. Ida upp igen är inte fel.
12 Beartime är väl bortlottad på speedway banan. Men jag gillar häst och kusk.

V75 4) 3 Jopp Bra läge, häst i form och Djuse pojken upp igen. Dessutom Orlando Vici gener Vad kan man mer begära

V75 5) Klass 2 är ju som bekant Klass 2
2 Hoohoo Haahaa kan inte klaga på läget och distansen fixar han.
Är nog med på stregen.

V75 6) 4 L.A. Boko trodde jag mycket på i lördags men hästen tog en helt omotiverad galopp Jag tror att revanschen kan komma direkt. Duger gott i klassen. Degli Dei känns bortlottad från spår 12 och 1640 trots hög kapacitet.

V75 7) 2 Jalapeno K lär med rätta bli hårt betrodd trots snabba pengar på sistone och ny i klassen. Visat grymma fartresurser och trivs mycket bra i spets. Silver nästa.
11 Fighter Simoni är min måndags stänkare trots han inte vunnit sulkylopp på flera år. Lillgustav upp och dessutom Orlando Vici gener
Ok jag har dumstruten redo.
Efterhandaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2024-02-19, 13:24   #3
 
Reg.datum: jun 2018
Inlägg: 465
Sharp$: 1299
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Efterhandaren Visa inlägg
V75 1) 4 Pwojtech Wrijthout Perfekt namn för referenten. He,he.
Kommer från två bra prestationer. Står dock lite hårt inne och spår 4 i volt är oddshöjande. Men har ju trots allt Nuncio gener. Bara en sån sak.
Psst inte det tuffaste Klass 1 försöket som körts.

V75 2) 4 Gelato Pellini Jag provar spår 4 igen. Julian sadlar om och sitter i sulkyn som omväxling. Törnqvist brukar ha starthästarna iordning. Är nog med på stregen.

V75 3) Som vanligt ganska ihålig Gulddivision.
3 Super Nice är min stänkare. Gamlingen blir nog bortglömd men inte av mig. Bra läge och Persson känner hästen väl. Dessutom Orlando Vici gener !
5 Dark Roadster var lite blek senast men normalt en tuff krigare som snart gör sin hundrade start. Ida upp igen är inte fel.
12 Beartime är väl bortlottad på speedway banan. Men jag gillar häst och kusk.

V75 4) 3 Jopp Bra läge, häst i form och Djuse pojken upp igen. Dessutom Orlando Vici gener Vad kan man mer begära

V75 5) Klass 2 är ju som bekant Klass 2
2 Hoohoo Haahaa kan inte klaga på läget och distansen fixar han.
Är nog med på stregen.

V75 6) 4 L.A. Boko trodde jag mycket på i lördags men hästen tog en helt omotiverad galopp Jag tror att revanschen kan komma direkt. Duger gott i klassen. Degli Dei känns bortlottad från spår 12 och 1640 trots hög kapacitet.

V75 7) 2 Jalapeno K lär med rätta bli hårt betrodd trots snabba pengar på sistone och ny i klassen. Visat grymma fartresurser och trivs mycket bra i spets. Silver nästa.
11 Fighter Simoni är min måndags stänkare trots han inte vunnit sulkylopp på flera år. Lillgustav upp och dessutom Orlando Vici gener
Ok jag har dumstruten redo.
Som vanligt värdefulla tankar från dig Efterhandaren.
Jag tror vi får hålla koll på vilken referent det blir på lördag.
Blir det Göran Borgås så kommer jag noga att gardera 2 JALAPENO K.
SwedishHorseRacing är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2024-02-23, 10:07   #4
 
Reg.datum: jul 2012
Ort: Göteborg, guldheden
Inlägg: 626
Sharp$: 2900


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

4:an i avd 1 (han vars namn ej bör nämnas) ser ju oförskämt bra ut både vad gäller startpoäng och resultatrad. 14% lockar till spik redan i inledningen. Spår 4 i volt, men det har han klarat tidigare. Eller är det nån mer man absolut måste ha med?
bosseguldheden är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2024-02-23, 11:51   #5
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 4 684
Sharp$: 12835
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av bosseguldheden Visa inlägg
4:an i avd 1 (han vars namn ej bör nämnas) ser ju oförskämt bra ut både vad gäller startpoäng och resultatrad. 14% lockar till spik redan i inledningen. Spår 4 i volt, men det har han klarat tidigare. Eller är det nån mer man absolut måste ha med?
Jag är oxå inne Ptrotest Vridhojt Värst emot är väl som vanligt Djuse pojkarna med 1 och 2. Vinner ju med nästan allt nuförtiden. Båda har över 20% i vinst och 4 mille inkört hittills trots avsaknad av storlopp. Djuse familjen är 2000 talets Nordinare.
Efterhandaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2024-02-23, 12:56   #6
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 4 684
Sharp$: 12835
Standard

Hipster Am Silver luring


Välstammade Hipstern är en rutinerad Silver häst. C-a 10 starter i klassen och bl.a. en vinst på Örebro !! i april förra året. Men det är väl preskriberat. Hästen är distansgynnad och Djuse pojken känner hästen väl. Ok spår 8, två G i raden och pjäxor på hovarna är oddshöjande men med lite flyt i loppet biter spurten bra. Gick bra senast efter startgaloppen.
4 L.A. Boko gillar jag skarpt men slog på en omotiverad galopp senast.
6 Global Classified. Djuse pojken lekte med packet senast i finalen.
12 Danao Degli är väl bästa hästen XL men måste ha flyt från läget och dessutom kort distans.
4-6-8-12 borde räcka en bit.

Senast redigerad av Efterhandaren den 2024-02-23 klockan 14:33. Anledning: Fel i facit
Efterhandaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2024-02-23, 15:09   #7
 
Reg.datum: jul 2012
Ort: Göteborg, guldheden
Inlägg: 626
Sharp$: 2900


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Efterhandaren Visa inlägg
Jag är oxå inne Ptrotest Vridhojt Värst emot är väl som vanligt Djuse pojkarna med 1 och 2. Vinner ju med nästan allt nuförtiden. Båda har över 20% i vinst och 4 mille inkört hittills trots avsaknad av storlopp. Djuse familjen är 2000 talets Nordinare.
Så sagt som det är sant. Jag får nog dubbla med en Djuse, Globalen har ju bästa spåret i voltstart. I Silver håller jag med helt. Hipstern var den första jag kryssade för. Men du har missat 5:an. Djuse med Erik A i sulkyn. Han kör med guldfingrar just nu.
bosseguldheden är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2024-02-23, 15:25   #8
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 4 684
Sharp$: 12835
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av bosseguldheden Visa inlägg
Så sagt som det är sant. Jag får nog dubbla med en Djuse, Globalen har ju bästa spåret i voltstart. I Silver håller jag med helt. Hipstern var den första jag kryssade för. Men du har missat 5:an. Djuse med Erik A i sulkyn. Han kör med guldfingrar just nu.
Rom o Cola är ju inte fel men jag tycker hästen står lite hårt inne i Silver. Har väl inte vunnit på Rikstoton sedan Klass 2 finalen.
Efterhandaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2024-02-23, 17:23   #9
 
Reg.datum: jul 2012
Ort: Göteborg, guldheden
Inlägg: 626
Sharp$: 2900


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Efterhandaren Visa inlägg
Rom o Cola är ju inte fel men jag tycker hästen står lite hårt inne i Silver. Har väl inte vunnit på Rikstoton sedan Klass 2 finalen.
Man måste ju lägga till Adielsson-effekten. Han är på väg in i ett gôtt stim, som vi säger nere i Feskehamnen.
bosseguldheden är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2024-02-23, 18:02   #10
 
Reg.datum: feb 2014
Inlägg: 1 242
Sharp$: 2091
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av bosseguldheden Visa inlägg
4:an i avd 1 (han vars namn ej bör nämnas) ser ju oförskämt bra ut både vad gäller startpoäng och resultatrad. 14% lockar till spik redan i inledningen. Spår 4 i volt, men det har han klarat tidigare. Eller är det nån mer man absolut måste ha med?
Var också min tanke...tills jag tittade på Travrondens "omgångens schas"....
Har inte varit med att någon häst de tagit bort har vunnit. Fick torskfrossa.
https://www.youtube.com/watch?v=XOMko1HxPug
shasha är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2024-02-23, 18:49   #11
 
mr_kusks avatar
 
Reg.datum: jan 2011
Inlägg: 117
Sharp$: 1202
Standard

Jag är lite inne på att conrads palle spetsar i avd-1 och därmed har god chans vinna.
mr_kusk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2024-02-23, 19:50   #12
Super Moderator
 
Skaeggets avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Ort: Karlstad
Inlägg: 4 218
Sharp$: 8852
Standard

Senaste gången Guldtanden vann med Chapuy över aktuell distans och spår var i mars 2021 på Solvalla. Då i ett 60' lopp.
Jag är inne på att steka helt och hållet. Kan vara helt fel, men vi jagar ju lite pengar här.
__________________
@skgget


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Skaegget är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2024-02-23, 20:23   #13
 
mr_kusks avatar
 
Reg.datum: jan 2011
Inlägg: 117
Sharp$: 1202
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Skaegget Visa inlägg
Senaste gången Guldtanden vann med Chapuy över aktuell distans och spår var i mars 2021 på Solvalla. Då i ett 60' lopp.
Jag är inne på att steka helt och hållet. Kan vara helt fel, men vi jagar ju lite pengar här.
Har också svårt se den vinna. Den håller ej hela vägen tror jag. Dark roaster eller skräll.
mr_kusk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2024-02-23, 20:59   #14
 
Reg.datum: feb 2013
Ort: Anderstorp
Inlägg: 539
Sharp$: 5112
Standard

Tre kanoner ni inte får missa

Avd 1
Oryx Håleryd satt med allt kvar sist. Rikard sa att det dröjer inte länge att han vinner i klassen

Avd 2
11 Cypress Point bäst, tredje spår sista 700 och blir seger .

Avd 5Take your time , stall i storform och vann lätt på V75 för tre starter sedan galopp sista två , = oddshöjande
12
__________________
Lita på ditt första intryck, krydda med lite sharpsexpertis... Succé
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Kocken14 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2024-02-24, 11:08   #15
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 765
Sharp$: 37649
Standard

Tidig inlämning. Spikar: Dark Roadster, Baron Tilly och Global Classified.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td