![]() |
Citat:
jäklar vad ilsk märren var. Den energi kom väl tillpass på travbanan. Som fölsto kanske hon har blivit lika mild som Jungfru Maria? |
Svantes gamla häst, helt underbart att vi slapp omstart.
|
och där blev min spik 2:a...borta på allt.
|
Avslag två på Adrian med kanonen Blackhawk Face, det blir att springa på glasbitar i starten?
|
Hm min spik JOPP var inte som bäst. Fick inte travet att funka. Stenströmers vinnare var grym i debuten efter ett halvårs paus. Klassklättrare !!
|
Citat:
|
Det märks att dagens V75 inte håller nån högre klass då man kan (trots Örebros korta upplopp) vinna i Gulddivisionen från spår 12 och Ulf Ohlsson tillåts vinna ett V75-lopp.
|
Citat:
speläggarna här på forumet, så vete tusan om jag skulle kunna bärga något rätt på mina lördagssystem. Bolaget , där jag inte bidragit med ett enda streck, 25% är min det, har följande hästar för 7 rätt, deras enda spik är Baron Tilly. Sedan 2,4,5,6,7,8,12 Jag la ett vinnarlir, då deras träffbild är grym. Showdown nu. Avd 7) 2,6,7,8 |
Klart hästen måste upp till vingen.
Stör ju bakspårshästarna. |
Dagens rad blev enligt nedan. Kunde varit spännande efter tre om inte Malte Handfast valt att gå ut i dagens iskallaste rygg i stället för att sitta kvar..:claps:
1: 1,2 - 3,4,5,6,7,8,9 2: 3 Vicki Montoya 3: 12 Beartime 4: 3 - 2,12,14 5: 9,11 6: 6,12 - 2,4,5 7: 2,6 En av tre a i avd 1,4,6 |
Citat:
|
Spik på allt idag!
GÖTT!! Nu jobbar vi revansch för LA boko för då kan det bli roligt idag! https://web.baratrav.se/live/rnI635e44NQ6i :KO: |
Citat:
Nu som konvalescent rasar mplen in bakåt, enda gången jag är efterlängtad. Gick in tungt på vinnarliret och har chans till full pott på eget, proppfult nu och Adrian i sista. |
Proppfullt nu i avd 6 med 7 hästar, samma som bolaget och Adrian i sista.
Klockan 18.00 på sekunden talar hundarna om att det är dax, kollar de två sista lippen ikväll. Allt gott! |
Citat:
|