![]() |
Citat:
Men pessimist som man är så kommer inte chabsspiken Proffs leverera.... Men kanske kan få ett rätt till och utdelning på fem rätt :lol: |
Citat:
Är själv helt borta, bara det gamla vanliga; DD kvar...;) |
Uttrarna har hyfsad stallform :clap:
|
Citat:
|
Härligt! Nu gäller det att V5-spikarna sitter.
|
Synd!
Citat:
|
Jaja, det var spännnade så länge det varade. Vinner Fahrenheit och "rätt" hästar i det två sista avdelningarna kan väl sju rätt ge ok. Ska dock sägas att jag spelade med 50% insats. Så kanske lite orättvisst i kampen mot Harry, 864 rader mot 384 rader.
Men jag leder med 4-3 där iaf.. |
Det var hårt, men det gick. En spik kvar.
|
Sådär ja, Viking!!!
|
Dubbelslag på nr 6 nu hade ju smakat mumma :evilgrin39:
Men jag återkommer till pessimist viking och då slutar det antingen med favoritsegrar eller att mest troligt att jag bränner i båda loppen... Men lycka till shooter på V5 |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Inflationen verkar stiga på ATG
Ser att man nu har höjt gränsen för vad man kan se när det gäller kvarvarande systemvärde från 200 000 till 1 mille jämnt. Kraftig höjning, verkar väldigt logiskt. Men det är väl som allt annat ATG presterat på sistone.
|
Perfekt utfall en sådan här omgång hittills . Inga omöjliga vinnare men ändå ganska svårt. Mycket talar för att många får vara med och dela på jackpotmiljonerna och få riktigt bra betalt med två lopp kvar . Tyvärr inte jag. De två andelsspel jag är med på borta sedan länge .
Många som behöver påfyllnad i spelkassorna nu efter winterburst , nyår och dagens omgång . Enorma belopp som spelats bort och flera veckor till lön för de flesta . Blir utmanande veckor vad gäller omsättning för atg som kommer. |