Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   Jägersro V64/DD tisdag 11 aug (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/63890-jaegersro-v64-dd-tisdag-11-aug/)

bosseguldheden 2026-08-11 15:35

Jägersro V64/DD tisdag 11 aug

Jag får testa en liten DD idag igen. 10 Mondo Pellini är van tuffare lopp än detta och går ner i klass nu. Bra smygläge med två rusande (galopperande?) Kolgjinihästar där framme. Mitt förstastreck! 1 Custom Captain kommer från Norge och kan nog prestera bättre på Jägers. Tar med ett par till i loppet. I andra avdelningen förlitar jag mig på storfavoriten.

DD
Inlämnat: 2026-08-11, 16:33
Jägersro
Avd
1: 1, 2, 7, 10
2: 5 Kung Fu Dot Com

4 x 10,00 kr = 40,00 kr
Rättningskod: RVQ FZP HRN

bosseguldheden 2026-08-11 16:28

Detta är inget trovärdigt tips. Mina guldbyxor kan plötsligt förvandlas till sandbyxor. Det är så det brukar bli :p

Efterhandaren 2026-08-11 16:33

Citat:

Ursprungligen postat av bosseguldheden (Inlägg 848179)
Jag får testa en liten DD idag igen. 10 Mondo Pellini är van tuffare lopp än detta och går ner i klass nu. Bra smygläge med två rusande (galopperande?) Kolgjinihästar där framme. Mitt förstastreck! 1 Custom Captain kommer från Norge och kan nog prestera bättre på Jägers. Tar med ett par till i loppet. I andra avdelningen förlitar jag mig på storfavoriten.

DD
Jägersro
Avd

4 x 10,00 kr = 40,00 kr

Tja det är väl bara att rygga ”bosse med guldbyxorna” men jag ryggar Fleetwood Mac och Go My Own Way istället.

DD 1) 7 Gemstone Ace Ok har lite byngligt läge men Lövgren är en stabil kusk som inte förivrar sig. Sänker allt efter en patenterad smygare. Hästen duger gott i detta gäng.

DD 2) 2 Fahrenheit Tab Spännande IT häst. Max har läget och Linda Tovek satsar stenhårt på sin tränarkarriär.
4 Beart Rejält kuskförstärkning och hästen är bra iordning.
8 Mcllroy Bortlottad !? Ja visst är det tufft för Gustav att vinna men trav är som bekant trav.
Psst glömde ju nämna 11 Cashba Bortlottad !? Ja visst men Sjunne är en rutinerad filur och 80 åringen kan träna häst. Halvsmack.
Står över storfavoriten så han lär väl vinna med 10-15m :idiot:

bosseguldheden 2026-08-11 18:18

Citat:

Ursprungligen postat av Efterhandaren (Inlägg 848181)
Tja det är väl bara att rygga ”bosse med guldbyxorna” men jag ryggar Fleetwood Mac och Go My Own Way istället.

Aha, Fleetwood Mac, musikspåret alltså! Jag gillade ju Captain Beefheart och The Beatles (bland många andra) så jag slänger in en musikrövare:

DD
Inlämnat: 2026-08-11, 19:16
Jägersro
Avd
1: 1 Custom Captain
2: 3 Paul McCartney

1 x 10,00 kr = 10,00 kr

Totalt: 10,00 kr
Rättningskod: SSQ QRV RLC

Efterhandaren 2026-08-11 19:01

Citat:

Ursprungligen postat av bosseguldheden (Inlägg 848180)
Detta är inget trovärdigt tips. Mina guldbyxor kan plötsligt förvandlas till sandbyxor. Det är så det brukar bli :p

Trovärdigt eller inte vet vi om en stund. Men prova med Gunnar Strängs patenterade lösning ”hängslen och livrem ” så ökar förutsättningar att byxorna sitter kvar oavsett vilket mineral dom fylls med :lol::lol:

bosseguldheden 2026-08-11 19:10

Citat:

Ursprungligen postat av Efterhandaren (Inlägg 848184)
Trovärdigt eller inte vet vi om en stund. Men prova med Gunnar Strängs patenterade lösning ”hängslen och livrem ” så ökar förutsättningar att byxorna sitter kvar oavsett vilket mineral dom fylls med :lol::lol:

Jo, Strängs lösning är alltid bra, men kostar ibland för mycket och då tvingas man välja och det är där i det vägskälet man ofta fallerar. Då kanske Jokersystemet och sådant är en lösning fast det har aldrig lockat mig. Men även ett felval är ett spel, som Ulf Lundell sa. ;)

bosseguldheden 2026-08-11 20:15

Det har inte med dagens spel att göra, men kan dom inte ta bort dom här fotbollsgubbarna från atglive´s travsändningar. Vi som är "only in it for the trav" tycker det är jobbigt och det verkar travfolket i studion oxå göra. Dom ser ut som dom ska somna medan fotbollssnacket pågår. Ta bort fotbollen och återinför V75! Make travspel great again!!!

Efterhandaren 2026-08-11 20:25

Citat:

Ursprungligen postat av bosseguldheden (Inlägg 848179)

DD
Jägersro
Avd

4 x 10,00 kr = 40,00 kr

:thumbup: Var rädd om dina guldbyxor :hattenav:

bosseguldheden 2026-08-11 20:33

Citat:

Ursprungligen postat av Efterhandaren (Inlägg 848187)
:thumbup: Var rädd om dina guldbyxor :hattenav:

Ja tack, de verkar funka än så länge :whistling: