Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.

Reklamlänk | 18+ | Spela ansvarsfullt | stodlinjen.se | Spelpaus.se

Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal idag, 15:35   #1

Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 4987

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Jägersro V64/DD tisdag 11 aug

Jag får testa en liten DD idag igen. 10 Mondo Pellini är van tuffare lopp än detta och går ner i klass nu. Bra smygläge med två rusande (galopperande?) Kolgjinihästar där framme. Mitt förstastreck! 1 Custom Captain kommer från Norge och kan nog prestera bättre på Jägers. Tar med ett par till i loppet. I andra avdelningen förlitar jag mig på storfavoriten.

DD
Inlämnat: 2026-08-11, 16:33
Jägersro
Avd
1: 1, 2, 7, 10
2: 5 Kung Fu Dot Com

4 x 10,00 kr = 40,00 kr
Rättningskod: RVQ FZP HRN
bosseguldheden är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal idag, 16:28   #2

Standard

Detta är inget trovärdigt tips. Mina guldbyxor kan plötsligt förvandlas till sandbyxor. Det är så det brukar bli
Gammal idag, 16:33   #3

Reg.datum: dec 2019
Sharp$: 20293
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av bosseguldheden Visa inlägg
Jag får testa en liten DD idag igen. 10 Mondo Pellini är van tuffare lopp än detta och går ner i klass nu. Bra smygläge med två rusande (galopperande?) Kolgjinihästar där framme. Mitt förstastreck! 1 Custom Captain kommer från Norge och kan nog prestera bättre på Jägers. Tar med ett par till i loppet. I andra avdelningen förlitar jag mig på storfavoriten.

DD
Jägersro
Avd

4 x 10,00 kr = 40,00 kr
Tja det är väl bara att rygga ”bosse med guldbyxorna” men jag ryggar Fleetwood Mac och Go My Own Way istället.

DD 1) 7 Gemstone Ace Ok har lite byngligt läge men Lövgren är en stabil kusk som inte förivrar sig. Sänker allt efter en patenterad smygare. Hästen duger gott i detta gäng.

DD 2) 2 Fahrenheit Tab Spännande IT häst. Max har läget och Linda Tovek satsar stenhårt på sin tränarkarriär.
4 Beart Rejält kuskförstärkning och hästen är bra iordning.
8 Mcllroy Bortlottad !? Ja visst är det tufft för Gustav att vinna men trav är som bekant trav.
Psst glömde ju nämna 11 Cashba Bortlottad !? Ja visst men Sjunne är en rutinerad filur och 80 åringen kan träna häst. Halvsmack.
Står över storfavoriten så han lär väl vinna med 10-15m

Senast redigerad av Efterhandaren den idag klockan 18:09. Anledning: Cashba
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal idag, 18:18   #4

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Efterhandaren Visa inlägg
Tja det är väl bara att rygga ”bosse med guldbyxorna” men jag ryggar Fleetwood Mac och Go My Own Way istället.
Aha, Fleetwood Mac, musikspåret alltså! Jag gillade ju Captain Beefheart och The Beatles (bland många andra) så jag slänger in en musikrövare:

DD
Inlämnat: 2026-08-11, 19:16
Jägersro
Avd
1: 1 Custom Captain
2: 3 Paul McCartney

1 x 10,00 kr = 10,00 kr

Totalt: 10,00 kr
Rättningskod: SSQ QRV RLC
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
basiak (+10)
Gammal idag, 19:01   #5

Standard

Citat:
Detta är inget trovärdigt tips. Mina guldbyxor kan plötsligt förvandlas till sandbyxor. Det är så det brukar bli
Trovärdigt eller inte vet vi om en stund. Men prova med Gunnar Strängs patenterade lösning ”hängslen och livrem ” så ökar förutsättningar att byxorna sitter kvar oavsett vilket mineral dom fylls med
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal idag, 19:10   #6

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Efterhandaren Visa inlägg
Trovärdigt eller inte vet vi om en stund. Men prova med Gunnar Strängs patenterade lösning ”hängslen och livrem ” så ökar förutsättningar att byxorna sitter kvar oavsett vilket mineral dom fylls med
Jo, Strängs lösning är alltid bra, men kostar ibland för mycket och då tvingas man välja och det är där i det vägskälet man ofta fallerar. Då kanske Jokersystemet och sådant är en lösning fast det har aldrig lockat mig. Men även ett felval är ett spel, som Ulf Lundell sa.
Gammal idag, 20:15   #7

Standard

Det har inte med dagens spel att göra, men kan dom inte ta bort dom här fotbollsgubbarna från atglive´s travsändningar. Vi som är "only in it for the trav" tycker det är jobbigt och det verkar travfolket i studion oxå göra. Dom ser ut som dom ska somna medan fotbollssnacket pågår. Ta bort fotbollen och återinför V75! Make travspel great again!!!
Gammal idag, 20:25   #8

Standard

Citat:

DD
Jägersro
Avd

4 x 10,00 kr = 40,00 kr
Var rädd om dina guldbyxor
Gammal idag, 20:33   #9