![]() |
Skönt att man hade rätt om elitloppsvinnaren :p BRIONI till 27 ggr degen
|
"Jag tror Lövgren mörkade en del i senaste starten, ett "prepp" lopp.
Brioni fick kalasläge och det ska liras!! Joakim Lövgren drog på smilbanden när lottningen till Elitloppet... " Hur mycket klev du in med när han fick bricka 8 i finalen eftersom din analys baserades till stor del på spåret i försöket. För hade du lirat i förtid fick du inga 27 gånger...Däremot hade du rätt vad gäller vinnaren och det ska du givetvis ha cred för. |
Det här skrev jag den 22 maj!
2011-05-22, 18:40 #122 travexperten -------------------------------------------------------------------------------- Jag är lite inne på att Brioni vinner elitloppet! |
Jag lirade på förtidspelet till 8 ggr. Sedan körde jag vinnare på banan!
PS, Jag hoppas att ni inte tog rygg på travtjänsten i helgen.......... Riktigt fel ute och vilka smaskiga system dom gjorde. |
härligt, grattis
|
nej ja brukar följa spelarservice förslag och slå ihop med egna ideer o dom hade spikat chimall tt lördag och arch madness söndag, tyvärr räckte det ju inte till några pengar för min del nån av dagarna ändå på v75. däremot bra på v/p o h2h utan o för den skull vinna nåt rejälare.
|
Tack!
Bara jobba vidare! |
Citat:
Jag hade också han som mitt första val! vart dock riktigt besviken när han inte klara försöket men lycklig när han kom med pga diskningen =) |