Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-05-26, 18:07   #1
Banned
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 1 498
Sharp$: 5

Trav
Stats: 256 - 372 - 2
ROI: 102.25%
Vinstprocent: 40.76%

Standard

Den stora tråden kring Elitloppshelgen 2011


Här snackar vi kring allt som sker spelmässigt på Solvalla i helgen - med start i morgon då lunchtävlingarna drar igång helgen på allvar...!

Vad tror ni först och främst om vädret och den urkassa banan, då det är stor risk för nederbörd? Gynnas inte Rapide Lebel utav detta? Detta då franska hästar brukar vara mindre ömtåliga såsom amerikanska exempelvis...

Vem inviger i morgon - blir det "Skräcken" Linder, eller?!

So shoot...!

/Badass
Badass är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-05-27, 08:11   #2
FAman
 
samans avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 183
Sharp$: 3186
Standard

Jag har spelat många spel mot Iceland. Tveksamt ifall hästen kommer iväg felfritt och skulle den nu göra det mot all förmodan så känns den inte direkt het ändå. Yarrah Boko i h2h till 2 ggr pengarna samt iceland ej till final till 2.30 (båda på bet365) känns som sjukt bra value!
saman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-05-27, 09:12   #3
DrD
 
Reg.datum: apr 2011
Inlägg: 319
Sharp$: 819
Standard

Kollat SMHI-väder via DN-väder och det ser ut att INTE bli regn under lördagen, men efter tävlingarna kommer regnet under e.m./kväll o natt mot söndag... hur mkt vet man dock inget om!? Mkt regn och banan kan bli kass på söndag!

Det kan gälla att "ta in degen" på lördagens V75a för att mest njuta av sporten under söndagen...(?)

Det blir ju småjävligt att försöka få koll på alla gäster...
Lördag, V75-1 nr:2 Nuit Torride (FR) sto 10år trea från slutet i turordningen, höga odds, är hon inte ute på för kort dist på tusenmetersbana?...eller??? Flempa/Mathilde bara bäst? Vill nog köra 1-2-3-4-6

V75-2 nr:2 Helena Burmans Jackal Face är härlig, men skulle klart velat haft Takter bakom, hur går det med Tobbe nu? Man får ta några här, Tarzans & Cattis 6-10... 1-3-5-7-8... fan det ser ut att dra iväg!

V75-3... inte många man kan ta bort här!

V75-4 vinner Conrads felfri? Är den felfri? ..sen vill jag inte gärna lita på Conny! 4-5-7+10

V75-5 ston, volt/tillägg... ajaj, här får man ju jobba en god stund!

V75-6 hääärliga Bachelores Dream, men vinner hon final i Silver från spår 6 bakom bilen? Man måste nog tänka sig 1-2-(4an???)...dundrar Åke till spets m I Saw You?.. Hans Owe till slut med 7an?...nej, kommer väl inte till här?? Tar bort bakspårarna, fast 10-11 e rätt goa....

V75-7 Harpers Härliga Lopp!!!
3.. Cashen har haft muskelbristning=bort!
4..tror inget på Bergarns= bort!
8.. ska testa Elliot b-fota=galopp??=bort!
9.. skulle gärna ha denna här, körde alldeles för sent senast, hann inte fram, men det är väl för hårt emot här? har nog inte råd= bort(?)
10.. räcker väl inte riktigt, platschans??= bort
13-14 Fransoser som inte kan bedömmas från dessa lägen på denna bana=bort
15.. Qurre som går bäst med lasso utomlands, kan han vinna härifrån? = bort???

Fan detta vinner kanske 7 Caballion!!! och jag kan nog inte alls tänka mig att Larssons ska förvalta mina surt förvärvade V75-stålar... hur göra??? Vad säger ni?????
DrD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-05-27, 10:45   #4
 
pjaers avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Inlägg: 108
Sharp$: 2245
Standard

Någon verkar vara rätt säker på att Orecchietti vinner DD1 på söndag iaf, personen har lastat in 10k v/p på hästen. Man märker att det är några med feta plånböcker som håller på tills i helgen. Kolla in streck% på söndagens V5. Någon kör en skaplig flerbong.

Förövrigt så tror jag mycket på Wishing Stone till fösta försöket. Efter en tveksam och en godkänd insats lär hästen gått frammåt och förhoppningsvis lärt sig att springa rakt på upploppet. Han blir vass!
pjaer är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-05-27, 10:53   #5
 
Reg.datum: jul 2010
Ort: Boxen
Inlägg: 582
Sharp$: 4126


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Hittat ett trevligt spel på kuskmatch mellan Erik,Åke,Örjan,Jorma,Pelle och B.Goop.

Totalt mest vinster i helgen.
Erik,Åke och Örjan har klart flest vinst chanser. Efter diverse räknande kom jag fram till att Örjan har flest vinnare i helgen.

Lägger en medel insats till 3.55 på NordicBet Spelstopp 12:15
Stall 4 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-05-27, 12:53   #6
Banned
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 1 498
Sharp$: 5

Trav
Stats: 256 - 372 - 2
ROI: 102.25%
Vinstprocent: 40.76%

Standard

Tror Caballion är en av helgens säkraste spel - det blir spik på mycket där hos mig... Som han såg ut sist...

/Badass
Badass är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-05-27, 13:14   #7
Banned
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 1 498
Sharp$: 5

Trav
Stats: 256 - 372 - 2
ROI: 102.25%
Vinstprocent: 40.76%

Standard

Mina spikar, i morgon, står mellan Orali, Operett Ribb och Caballion - kanske alla tre...?

Mr New Dawn bortglömd - 8% enbart!

/Badass
Badass är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-05-27, 13:18   #8
Banned
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 1 498
Sharp$: 5

Trav
Stats: 256 - 372 - 2
ROI: 102.25%
Vinstprocent: 40.76%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av saman Visa inlägg
Jag har spelat många spel mot Iceland. Tveksamt ifall hästen kommer iväg felfritt och skulle den nu göra det mot all förmodan så känns den inte direkt het ändå. Yarrah Boko i h2h till 2 ggr pengarna samt iceland ej till final till 2.30 (båda på bet365) känns som sjukt bra value!

Iceland i Elitloppet i år är ett rent skämt - det är bara att dunka allt emot... Har inte sett bra ut sedan förra årets Elitlopp som han fick maska bort!

Kommer galoppera bort sig direkt i starten och bli diskad...

Mycket bra spelvärde i dina lir - finns säkerligen några andra bra också, emot Iceland...

Rapide Lebel vinner i år!

/Badass
Badass är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-05-27, 15:02   #9
 
Reg.datum: maj 2011
Inlägg: 57
Sharp$: 127
Standard

Sist det begav sig för "lille-Goopen" var med Conny men det var först efter att målettan diskats. I år behövs inga diskningar för att BJÖRN SKALL VINNA ELITLOPPET! ARCH MADNESS heter årets VINNARE!
danilo2000 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-05-27, 15:43   #10
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

Själv har man bestämt sig för att spika Mathilde och KLM. Detta gjorde jag redan i tisdags och jag tänker köra på det
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-05-27, 16:28   #11
Banned
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 1 498
Sharp$: 5

Trav
Stats: 256 - 372 - 2
ROI: 102.25%
Vinstprocent: 40.76%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av KP Visa inlägg
Själv har man bestämt sig för att spika Mathilde och KLM. Detta gjorde jag redan i tisdags och jag tänker köra på det

Fungerar dessa så är de med och gör upp om det, men blev lite skrajsen av A. Lindqvists uppskrytning utav Nuit Torride - en häst som enbart mött de bästa i Frankrike och som AL trodde, om en bra dag, bara kunde åka upp och sätta sig i dödens och sedan krossa dem - stora ord, men han har ju koll på kusarna grodätarlandet...


Chimall TT och Mr New Dawn utmanar KLM Prelong...


Men det är rätt tänkt, man skall ICKE ändra sig - oftast är den första tanken bäst och det har kostat mig pluring genom åren att komma till insikt till slut...

/Badass
Badass är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-05-27, 16:31   #12
Banned
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 1 498
Sharp$: 5

Trav
Stats: 256 - 372 - 2
ROI: 102.25%
Vinstprocent: 40.76%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av danilo2000 Visa inlägg
Sist det begav sig för "lille-Goopen" var med Conny men det var först efter att målettan diskats. I år behövs inga diskningar för att BJÖRN SKALL VINNA ELITLOPPET! ARCH MADNESS heter årets VINNARE!

Låter ju otroligt övertygande kring detta ekipage och är mest rädd för dem emot Rapide Lebel...

/Badass
Badass är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-05-27, 17:12   #13
FAman
 
samans avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 183
Sharp$: 3186
Standard

Ja det är ju rätt stor skillnad på att vinna från rygg ledaren som goopen gjorde i Oslo jämfört med att sitta i ledningen i en final när Rapiden kommer dundrandes i dödens. Först då lär vi få reda på hur bra amerikanen är. Vinner inte Rapiden från dödens så är iaf jag säker på att han tar med sig Arch Madness i fallet
saman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-05-27, 18:31   #14
 
Fyrans avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 700
Sharp$: 160
Standard

Bra tråd, Badass!

Jag har väntat flera veckor på denna helg för att få spela Art On Line... Trodde den skulle ut på V75 lördag men hittar den i stället i V5-1 söndag... Från spår 1 kommer Hugo Langeweg med en kanon, tydligen. 12-tid på Bjerke senast, vunnet med 8-9 längder...Art On Line från spår 5 vilket är ett bra läge, statistiskt. Expekt ger 12.50 på vinnarspelet o 2.45 på platsen och det får man aldrig på banan. Jag spelar, då jag tror det är en riktigt bra häst.
Fyran är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-05-27, 20:19   #15
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

Minns inte vem som skrev det men danskarna brukar oftast starta i Åby, Halmstad etc och där springer de bra pga utformningen på banan samt spåren men andra banor har ej varit så lyckade för dom. Det stämmer väl lite. Dock kan man ju titta lite på statistiken.

Åke säger i intervjun hos spelarservice att Cleo Nalan är hans bästa chans på V75. Han sågar KLM lite faktiskt och säger att han kommer vilja köra henne i rygglopp:/
Spelarservice spikar Chimallen pga denna info som de kallar "Het".
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td