![]() |
Micke Sandlin varnade för 5an i sin speedanalys.
Citat:
Zjanti River femterankad och "givet streck" enligt honom. |
Citat:
Med femman menar du alltså Fjeldstad Goggen i kallblodsloppet, ja hur hittar man den.... troligen då jag gick igenom senaste starterna... jag gillar då de avslutat positivt utan att få vinna, gärna ute i spåren, däremot lite allergisk mot alla dessa sitter fast "med vinstkrafter"... -Goggen avslutade klart positivt ute i spåren som 3a på Romme -Vred på i vida spår m vasst avlsut som 3a på Dannero -Fullföljde vettigt med mkt 3e spår som 4a på tillägg/kort Bollnäs, samma lopp som JärvsöRune var 2a, Bokli Pil vann från startfållan. Sen har jag fått för mig att då Per Ludvig dyker upp med kallisar i V75 är det färdigställt... bara en känsla. Kan väl säga att på samma sätt var Zjanti River nära att komma med efter rätt fina avslut, men valde känslan att Örjan skulle reglera allt från dödens... det gick ju nästan... men 2or ger inga vinster på V75... och sen måste jag vara mer noga med ranken mellan B-C kusarna.... Vi kommer igen! |
Citat:
SpelarService brukar vara bra tycker jag, men de erkände väl själva att de var helt galet på de i Rättvik... och så är det väl med oss alla. Sen är det detta med flytperioder... då går allt rätt! Samma för kuskar och spelare skulle jag tro... och motflyten är mkt längre! Sen är det detta med tid o lust... har man ork är det ju överlägset att sitta med lopparkivet, men det kan bli tråkigt även för en travtok! |