Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-08-04, 11:08   #1
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Jackpot V75 Rättvik 6/8


Vad tror ni?

Henke Larssons hästar rejält kuskstärkta. Reven ute på önskedistans nu och motståndet skrämmer inte. Viola verkar kunna bli favorit, känns helt orimligt trots ett fint facit i guld. Caballion står rätt tufft till på dubbla tillägg på Carlos Lightning, Neo Smed och Nemo har varit bra i år och borde ha minst lika bra chans som favoriten bara de får en marginellt bättre resa.

Örjan/Hultman två bra chanser, klass 2 ser riktigt tunt ut och ingen vågar väl ge sig på By Air i spets?

Både silver och brons ser smått vidöppna ut för ovanlighetens skull.

Kalloppet inte lätt men borde vara helgarderat på 6-7 efter de två strykningarna. Rätt grymt streckvärde på tilläggen 10, 14, 15 i nuläget.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-04, 14:05   #2
Banned
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 1 498
Sharp$: 5

Trav
Stats: 256 - 372 - 2
ROI: 102.25%
Vinstprocent: 40.76%

Standard

Första tanken är att jag lätt spikar Reven denna gång - spets och slut...

/Badass
Badass är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-04, 14:15   #3
 
pjaers avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Inlägg: 108
Sharp$: 2245
Standard

Nja, att spika en häst som aldrig vunnit V75 på otaliga försök känns sådär va....
pjaer är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-04, 14:54   #4
Banned
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 1 498
Sharp$: 5

Trav
Stats: 256 - 372 - 2
ROI: 102.25%
Vinstprocent: 40.76%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av pjaer Visa inlägg
Nja, att spika en häst som aldrig vunnit V75 på otaliga försök känns sådär va....
Jo, det kan så vara men nu handlar det ändock inte om en dussinhäst som harvat i klass 1 och 2! Detta handlar om en häst som alltid mött de bästa i landet och i Gulddivisionen så får du absolut INTE ha en dålig dag på jobbet och/eller otur med löpningsförloppet, för att kunna vinna - så tight är det...

Det är ju ingen icke-vinnare vi talar om här - snarare skall det påpekas att han nyligen faktiskt var med i uttagningen till Elitloppet...

/Badass
Badass är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-04, 16:10   #5
 
pjaers avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Inlägg: 108
Sharp$: 2245
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Badass Visa inlägg
Jo, det kan så vara men nu handlar det ändock inte om en dussinhäst som harvat i klass 1 och 2! Detta handlar om en häst som alltid mött de bästa i landet och i Gulddivisionen så får du absolut INTE ha en dålig dag på jobbet och/eller otur med löpningsförloppet, för att kunna vinna - så tight är det...

Det är ju ingen icke-vinnare vi talar om här - snarare skall det påpekas att han nyligen faktiskt var med i uttagningen till Elitloppet...

/Badass
Jag tycker faktiskt just att det är en icke-vinnare. Har en femteplacering som bäst och 6-7 nollor i bagaget på V75. Sen att den har varit uttagen till elitlopp anser jag endast beror på att det är en "snackhäst", ägd av Foppa osv. Sitter på mobilen nu så kan inte garantera siffrorna...
pjaer är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-04, 21:52   #6
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av pjaer Visa inlägg
Jag tycker faktiskt just att det är en icke-vinnare. Har en femteplacering som bäst och 6-7 nollor i bagaget på V75. Sen att den har varit uttagen till elitlopp anser jag endast beror på att det är en "snackhäst", ägd av Foppa osv. Sitter på mobilen nu så kan inte garantera siffrorna...
Ickevinnare är väl lite att ta i när han ligger på 33% vinster men du har helt rätt i att han har ett uselt facit i guld och att han inte hade mycket i elitloppet att göra.

På kuskstärkning, läge, distans, startsnabbhet och motstånd måste han ändå vara klar förstahäst i loppet tycker jag, spik är mer tveksamt. Foppa äger väl ändå inte, han har väl alla sina hos Bergh eller?
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-04, 22:24   #7
 
pjaers avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Inlägg: 108
Sharp$: 2245
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Ickevinnare är väl lite att ta i när han ligger på 33% vinster men du har helt rätt i att han har ett uselt facit i guld och att han inte hade mycket i elitloppet att göra.

På kuskstärkning, läge, distans, startsnabbhet och motstånd måste han ändå vara klar förstahäst i loppet tycker jag, spik är mer tveksamt. Foppa äger väl ändå inte, han har väl alla sina hos Bergh eller?
Jo kam tänka mig attha med den på några hästar. Fast jag är rätt färgad av att jag inte gillar hästen nej det var fel av mig. Blandade ihop med real de rabut
pjaer är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-05, 08:54   #8
DrD
 
Reg.datum: apr 2011
Inlägg: 319
Sharp$: 819
Standard

Har väl inget emot Reven... men är mkt tveksam till Larssons, och nu har vi ju kuskbyte! ... men Robban isf Fredrik B... nja, hade hellre sett typ Örjan, Takter... nu kan det bli tokoffensiv som ger spelarna allergiska reaktioner! Fast distansen är ju den rätta denna gång och i spets ska den slås... men laddar 5an? Tobbe har väl inget kör-flyt just nu, sitter fast med det mesta? Svagt "Guld" är det... hur är Uffe bakom Iceland?? Tänk om man sluppit se Viola i senaste loppet, då hade man nog spikat henne?

Ser svårt ut i Rättviks Jackpotomgång, nu behöver man stålar då börserna rasar, och att försöka vinna stålar då man behöver dom, brukar inte vara ngt bra spelläge!

En första anblick (hästar i nr.ordning, ej rank)
avd1: 3-5-8-10
avd2: 4-5-6-7-(10?flera ggr dödens)
avd3: (1)-2-4-9
avd4: 1-3-4-9...obs kusk+ på 5an!...har man råd även: 10-11-12
avd5: kanske chansspikar 10an!... men helst även: 1-5-8
avd6: Örjan bakom 5an! Spikförslag? helst även 1an (lås?)... 3-4-10-12 (2ans OS-vinst på Åby räknar jag bort stenhårt... fel av mig?)
avd7: 2-8-14...en från varje volt, då brukar mellanvolten ändå ha det svårt, ska "Svensken" tas bort månne? ..sen har man lite lust med 5-6-7... får se vad plånboken säger.
DrD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-05, 11:24   #9
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Här har ni vinnarraden. Fan att jag måste banta den en bit...

3,8,10,12
6
1,2,9
6,7,9
8,10,12,13,14,15
1,5,7,8,10,11,12
2,5,7,10,11,12,13,14
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-05, 18:33   #10
 
crossbows avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 685
Sharp$: 8831
Standard

Preliminärt system till Rättvik

3,5
1,6
1,2,4
3,7,9
1,3,8,10,12,14,15
1,10
2,4,14
crossbow är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-05, 22:14   #11
Rob
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 946
Sharp$: 3081
Standard

Någon här som vet varför Åke inte kör, avstängd eller någon annan anledning?
Har letat men inte hittat någon info...
Rob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-05, 22:29   #12
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 69
Sharp$: 1070

Lemon Dra
Stats: 1569 - 4934 - 219
ROI: 110.71%
Vinstprocent: 24.13%

Standard

Åke är i usa på hambletonian i helgen, tror att han kör lopp där både inatt och imorgon kväll.
satori är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-05, 23:44   #13
 
tribalfunks avatar
 
Reg.datum: apr 2011
Inlägg: 82
Sharp$: 1003
Standard

Håller med Badass om Reven D'amour...min första tanke var också spik!
Sen fegar man nog ur som vanligt, tycker att det är ett enormt stort kuskplus med Bergh.
FB är usel! Ulf Ohlsson på ojämna Iceland är inte fel det heller.

Intressant också med Kihlström på Jasper Lane i 1:a avd

Verkar som att Propeller däremot blir överskattad på OP vinsten sist...

Skrällen: Japanese Face!!

Lycka till.
tribalfunk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-06, 02:50   #14
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Badass Visa inlägg
Jo, det kan så vara men nu handlar det ändock inte om en dussinhäst som harvat i klass 1 och 2! Detta handlar om en häst som alltid mött de bästa i landet och i Gulddivisionen så får du absolut INTE ha en dålig dag på jobbet och/eller otur med löpningsförloppet, för att kunna vinna - så tight är det...

Det är ju ingen icke-vinnare vi talar om här - snarare skall det påpekas att han nyligen faktiskt var med i uttagningen till Elitloppet...

/Badass
Senaste loppet kunde han inte få de bättre serverat med rygg och lucka ändå vann han inte utan slutade trea tror jag. Dessutom mötte han enklare hästar då än nu. Nä tror också att han saknar vinnarskallen.
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-06, 09:12   #15
 
Robbans avatar
 
Reg.datum: jul 2011
Ort: Sthlm
Inlägg: 269
Sharp$: 355
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av KP Visa inlägg
Senaste loppet kunde han inte få de bättre serverat med rygg och lucka ändå vann han inte utan slutade trea tror jag. Dessutom mötte han enklare hästar då än nu. Nä tror också att han saknar vinnarskallen.
Han tog sig inte inte ens förbi Neo smed som gick i dödens hela vägen.
Upp till bevis för 10:e gången.
Robban är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td