![]() |
Jaha, 200 inläggget dock sitter man med 4 rätt inför sista med spik på Harry Heathrow. Mycket besviken på att den inte vann samt att man missade Tennis i 4 avd. Riktigt trist men men bara ta ny tag.
|
Dagens bästa prestation går iallfall till Mellby Sambuca. vilken häst det e alltså och Yarrah Boko som verkligen var värd att få vinna ett stort lopp igen. Dagen sämsta går till Maharja, det måste nog till någon mer start innan den e tillbaka igen tror jag.
|
Klarlagt ännu en gång att det gäller att vara med där framme för att vinna V75 på Åby.
Dödens, dödens, ledning, ledning, rygg ledare, rygg ledare, ledning. Förbannat att man inte la på tvillingen i guld (hade 2 mot 5 och 8) för oddset var sjukt bra! Hade spetskörningen klockrent körd i badkaret men tog inte med i beräkningen att Marre kunde vara så dåligt iordning. |
Fan vad jobbigt att snubbla på mållinjen! :( Satt med 6 rätt inför sista med Harry H som spik!
|
Citat:
F.ö. fick jag 6 rätt på ramen (spikat Maharajah) men klarade ej kraven. 12 femmor blev det, men det hade jag ju ingenting för den här gången... Trodde ärligt talat på >100k för 7 rätt den här omgången. Optimistiskt? Ja, för optimistiskt. Är det bara jag som tycker att det är svårt med badkarskörningen på Åby? Nu har jag iofs inget badkar, det kanske är där felet ligger? EDIT: Det kursiva ovan. |
Meh! Jag hade inte varit så sur om jag nu inte hade missklickat...varit stressad hela dan, springa hit och dit...ska vara en 5:a såklart... :cry:
Spoiler:
|
Citat:
|
Citat:
|