Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-07-09, 17:44   #1
Webmaster
 
marss avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 804
Sharp$: 3518
Standard

Allmänna tekniska frågor


Sådant som det ej finns trådar för kan tas här
__________________
Sköter det tekniska - för andra ärenden kontakta Boone eller KP!
mars är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-09, 16:23   #2
Banned
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 1 498
Sharp$: 5

Trav
Stats: 256 - 372 - 2
ROI: 102.25%
Vinstprocent: 40.76%

Standard

Allmäna tekniska frågor


Hur lägger man in en Parlay som rek? Går det över huvud taget? Varför kan jag aldrig använda de bilder man lägger till reken (de som kommer upp först) utan måste alltid använda mig utav de alternativa (samma bild jämt, som idag) - kan ex. inte få dagens inlagda E3-bild inlagd i min rek!

/Badass
Badass är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-09, 17:47   #3
Webmaster
 
marss avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 804
Sharp$: 3518
Standard

Parlay går inte att lägga till som rek, stämmer.

Hur långt kommer du när det gäller rekbilder?
Du måste fylla i alla uppgifter om reken först å sen trycka på knappen, därefter välj en av bilderna som visas så kommer ett popupfönster där du kan redigera hur bilden klipps, när du redigerat måste du som det står i fönstret använda länken där (och inte stänga fönstret manuellt) för att det ska fungera - din bild ska då visas tillbaka på reksidan.
__________________
Sköter det tekniska - för andra ärenden kontakta Boone eller KP!
mars är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-10, 08:07   #4
 
Reg.datum: feb 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 427
Sharp$: 565
Standard

Hej Mars. Först måste jag säga att jag är galet tacksam för allt jobb ni lägger ned på sidan. Sanslöst bra. Min fråga: Köpte en Iphone4 häromdagen och första gången jag gick in på sharps.se så fick man förfrågan om en App. Nappade dessvärre inte just då och nu kan jag inte hitta den. Såg jag i syne eller har ni även en App för Iphone? Mvh // criba

Senast redigerad av criba den 2011-09-10 klockan 08:08.
criba är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-10, 08:36   #5
 
Reg.datum: jan 2011
Inlägg: 359
Sharp$: 4133

Lets go Live
Stats: 477 - 300 - 108
ROI: 104.35%
Vinstprocent: 61.39%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av criba Visa inlägg
Hej Mars. Först måste jag säga att jag är galet tacksam för allt jobb ni lägger ned på sidan. Sanslöst bra. Min fråga: Köpte en Iphone4 häromdagen och första gången jag gick in på sharps.se så fick man förfrågan om en App. Nappade dessvärre inte just då och nu kan jag inte hitta den. Såg jag i syne eller har ni även en App för Iphone? Mvh // criba
Skulle tro att det är tapatalk appen som kom upp för dig. Finns att ladda ner på App Store. Det är ingen specifik app för sharps utan för forumsidor.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
mars (+1)
MrGerrard är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-10, 22:42   #6
Webmaster
 
marss avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 804
Sharp$: 3518
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av criba Visa inlägg
Hej Mars. Först måste jag säga att jag är galet tacksam för allt jobb ni lägger ned på sidan. Sanslöst bra. Min fråga: Köpte en Iphone4 häromdagen och första gången jag gick in på sharps.se så fick man förfrågan om en App. Nappade dessvärre inte just då och nu kan jag inte hitta den. Såg jag i syne eller har ni även en App för Iphone? Mvh // criba
Som ovanstående säger är det tapatalk som är en app för vbulletin, stödjer all forumaktivetet men det som ligger utanför forumet typ spreadsheet osv ingår inte. Mer info på tapatalk
__________________
Sköter det tekniska - för andra ärenden kontakta Boone eller KP!
mars är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-22, 21:26   #7
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 533
Sharp$: 1588


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

När man lägger till nhl spel, kan det inte ändras så det blir USA som land ist för internationell som det vart länge nu?

Eller bara jag som stör mig? haha

Går att få in australienska ligan i fotboll oxå?
__________________
Mvh frages
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
frages är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-22, 21:27   #8
 
Reg.datum: jul 2010
Ort: Malmö
Inlägg: 359
Sharp$: 2706
Standard

NHL är ju faktiskt Kanada också

Australien A-League är med ibland, ibland inte
Norrman90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-24, 16:01   #9
Banned
 
Reg.datum: jan 2012
Inlägg: 134
Sharp$: 78

Summa summarum
Stats: 15 - 20 - 1
ROI: 116.58%
Vinstprocent: 42.86%

Standard

Går det att ta bort voidade spel? Varför blir det så lätt "dubbelslag" när man lägger in ett spel? Har pga. detta redan 4 voidade spel pga. att de registrerats dubbelt när jag la in dem.

Är det en bugg eller jag som darrar när jag lägger in spelen?

Tack för en djäkligt bra sida!
Mammon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-24, 16:08   #10
 
Persas avatar
 
Reg.datum: jan 2011
Inlägg: 474
Sharp$: 3963

Persas fotboll - 2013/2014
Stats: 6 - 2 - 0
ROI: 158.91%
Vinstprocent: 75.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Mammon Visa inlägg
Går det att ta bort voidade spel? Varför blir det så lätt "dubbelslag" när man lägger in ett spel? Har pga. detta redan 4 voidade spel pga. att de registrerats dubbelt när jag la in dem.

Är det en bugg eller jag som darrar när jag lägger in spelen?

Tack för en djäkligt bra sida!
Ett tips är att inte låsa spelen direkt. Lägg spelet och gör sedan en extra granskning. Om allt ser bra ut, kan du låsa det i efterhand.
Persa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-24, 16:12   #11
Banned
 
Reg.datum: jan 2012
Inlägg: 134
Sharp$: 78

Summa summarum
Stats: 15 - 20 - 1
ROI: 116.58%
Vinstprocent: 42.86%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Persa Visa inlägg
Ett tips är att inte låsa spelen direkt. Lägg spelet och gör sedan en extra granskning. Om allt ser bra ut, kan du låsa det i efterhand.

Lysande idé, Sickan! Tack för tipset!
Mammon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-25, 13:43   #12
Banned
 
Reg.datum: jan 2012
Inlägg: 134
Sharp$: 78

Summa summarum
Stats: 15 - 20 - 1
ROI: 116.58%
Vinstprocent: 42.86%

Standard

Undrar om någon moderator kan ändra TS namn från att gälla enbart Jokersystemet till att omfatta alla reduceringsverktyg på marknaden? HPT är ju redan inne i tråden och känns mer sjysst om alla får komma tilltals...

Moderator får fria händer att döpa om tråden till vad denne tycker sig vara en beskrivande rubrik.

Tack, på förhand!
Mammon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-27, 20:02   #13
Banned
 
Reg.datum: jan 2012
Inlägg: 134
Sharp$: 78

Summa summarum
Stats: 15 - 20 - 1
ROI: 116.58%
Vinstprocent: 42.86%

Standard

Felpost!

Senast redigerad av Mammon den 2012-01-28 klockan 13:59.
Mammon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-22, 16:06   #14
 
Pacmans avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 769
Sharp$: 6882

Pacmanscorner Twitterpicks
Stats: 1093 - 1168 - 229
ROI: 99.65%
Vinstprocent: 48.34%

Standard

Alltså topplistorna igen, dom kan ju för fasen fortfarande inte visa rätt information eller?
Topp 10 senaste veckan är ju helt off så jag tycker väl att antingen fixar man dom eller så tar man bort dom...som det är nu så är det ju mycket att ha i alla fall.
__________________
I was there last night and I think I finally understand why Fergie chose Moyes: They're the same. Both dour Scots, both Glaswegians, both Rangers fans, both like to tinker, to change a winning team, to play players out of position, play their favourites, give too many chances to under-performing players, make bizarre substitutions and play bizarre line-ups, in short Moyes is a younger version of Fergie.
Pacman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-01, 15:35   #15
 
Philjays avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 649
Sharp$: 3798


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Hej, som alltid förr så stormtrivs jag på sharps och tycker både designen och användarvänligheten är utmärkt! Det finns dock en sak jag stör mig på inom spreedsheetet och det är att om man har gjort filter i sitt spread, säg t.e.x. NHL och vill kolla på det, så visas endast Singlar, dvs om man använder Filter så kommer inte paralays med.
Förstår att det är ett litet problem då de flesta endast lägger singlar, men om man vill se en rättvis bild av just någons NHL spelande så måste Paralays vara med i mina ögon!

Vet inte om det är något ni märkt innan eller hört innan, men om det är "lätt" att fixa så vore det i mina ögon en bra uppdatering!

Tack i förhand
MvH
Philjay är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td