Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Stängt ämne
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-09-06, 19:26   #1
 
Viino2014s avatar
 
Reg.datum: sep 2014
Ort: Stockholm
Inlägg: 185
Sharp$: 730


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Guld analyser & Fantastiska spelförslag // Boll Sporter


Hej Viino2014 här !

Några känner säkert igen mig från Flashback & Twitter men nu tänkte jag köra igång en speldagbok här på sharps.se och se vad jag kan åstadkomma. Vet inte riktigt vad jag ska säga om mig men jag är en spelare som gillar gambla lite mer än genomsnittet kanske. Spelar väldigt mycket live spel men om inte tiden räcker till så slänger jag in även vanliga så att säga : Spel innan matchstart !

Jag gillar utmaningar och strävar alltid efter att bli bättre än vad jag är, Har spelat i ett par år nu och spelet är min inkomst helt enkelt!

Bor i Solna och gillar fotboll speciellt AIK men även styrke träning ligger bra till hos mig!

Vad jag kan tillföra med min dagbok är väl , positivt tänkande,att aldrig ge upp trots dåliga dagar, att man har mål som man jobbar efter och ev lite fräscha och bra spel så klart...

Jag spelar uteslutande på Bet365 & Betsson !

Mina favorit sporter är alla boll sporter i stort !!

Jag har ingen speciell kassa utan jag spelar efter min plånbok och mina ideer.

Skulle vara super tacksam om vi kunde redan från start skippa dem tråkiga kommentarerna och pikarna som brukar komma när någon starar en ny dagbok !
Jag menar flaschback är ren smuts på den fronten så all trams och onödigt tramsande undanbedes vänligen men bestämt!

Om ni har frågor skicka gärna PM till så svarar jag så fort jag ser att korgen lyser

Alla är välkommna till min dag bok så länge man respekterar den och reglerna ang skit snacket och tramsande !

Välkommna / Viino2014
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Migge (+1), BroderH (+1), muskali (+1), BHF (+1)
Viino2014 är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2014-09-06, 19:36   #2
 
hampshizzles avatar
 
Reg.datum: jan 2012
Inlägg: 30
Sharp$: 159


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Lycka till
hampshizzle är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2014-09-06, 19:42   #3
 
Viino2014s avatar
 
Reg.datum: sep 2014
Ort: Stockholm
Inlägg: 185
Sharp$: 730


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hampshizzle Visa inlägg
Lycka till
Tusen tack , ska göra mitt bästa för att ta fram dem bästa spelen !
__________________
Twitter: Viino2014
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
cochise (+1)
Viino2014 är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2014-09-06, 19:58   #4
 
Viino2014s avatar
 
Reg.datum: sep 2014
Ort: Stockholm
Inlägg: 185
Sharp$: 730


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Tennis US Open


Nu ska jag inviga min dagbok med ett första spel !

Tennis: Us Open / Match start: Ca 22:00 eller så fort den matchen mellan Djokovic - Nishikori är färdigspelad !

Marin Cilic vs Roger Federer

Pick: Över 22,5 Serve ESS i matchen !!!!
1,85 x 4000 Sek
Blag: Betsson

Har snurrat och snurrat kring den här matchen och hur jag än vrider och vänder på den så hittar jag inget annat som lockar än detta spel.
Båda spelarna har stabila servar,Cilic bör nämnas har en riktig vass serve han snittar ca 15 serve ess per match medan Federer inte är lika vass men brukar ändå skarpa ihop ett par ess på vägen!

Jag hoppas och tror att det blir en lång match helst en fem sets match och får jag som jag vill då kommer detta spel sitta utan större bekymmer.

Jag gissar att Cilic hamnar runt omkring 15 ess och att Federer löser resten så att säga. Att spela rak två ger inget att spela Rak etta är inte aktuellt för mig då jag inte tror att Cilic vinner.


Efter mkt om och men så har bestämt mig för detta spel och efter alla mina forskningar och alla blad jag vänt så tror jag att spelet sitter lätt !

Jo längre matchen är desto bättre för oss som spelar på detta spel !

Lycka till och ryggas på egen risk !

Blev lite spännande där mot slutet ,men spelet satt !! 25 ESS i matchen 13-12 ..
Skönt att börja med en fin vinst,man känner sig framåt mera då...
__________________
Twitter: Viino2014

Senast redigerad av Viino2014 den 2014-09-06 klockan 23:11. Anledning: Resultat
Viino2014 är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2014-09-06, 20:21   #5
 
Viino2014s avatar
 
Reg.datum: sep 2014
Ort: Stockholm
Inlägg: 185
Sharp$: 730


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

__________________
Twitter: Viino2014

Senast redigerad av Viino2014 den 2014-09-07 klockan 12:57.
Viino2014 är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2014-09-06, 22:12   #6
 
Sprites avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Umeå
Inlägg: 2 091
Sharp$: 8342
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Viino2014 Visa inlägg
Aj då att Federer tappade direkt sin serve , Verkar inte vara på hugget ikväll, all regn stör honom säkert.. Cilic spelar dröm tennis ...
Menar du att Federer är så orutinerad att regnet som fördröjde matchstart med 50 minuter stör honom såpass mycket att han tappat all fokus?

Redan 13 ess på 1,5 set så du kan nog vara lugn i båten. Bra lir oavsett utgång var det, för visst servar dem riktigt bra båda två ikväll!
__________________
Välj ett jobb du älskar och du kommer aldrig att behöva arbeta en dag i hela ditt liv
Sprite är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2014-09-06, 22:31   #7
 
Viino2014s avatar
 
Reg.datum: sep 2014
Ort: Stockholm
Inlägg: 185
Sharp$: 730


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Sprite Visa inlägg
Menar du att Federer är så orutinerad att regnet som fördröjde matchstart med 50 minuter stör honom såpass mycket att han tappat all fokus?

Redan 13 ess på 1,5 set så du kan nog vara lugn i båten. Bra lir oavsett utgång var det, för visst servar dem riktigt bra båda två ikväll!
Federer han är lite tjurig av sig ,gillar inte blåst och regn osv.. Så klart att han blev lite störd men inte så pass mkt att det e just det som gjort att han tappat två set ..

Hoppas nu att han kan ta tredje iaf..

18 Ess efter två set, 5 till krävs !!
Viino2014 är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2014-09-06, 23:58   #8
 
Viino2014s avatar
 
Reg.datum: sep 2014
Ort: Stockholm
Inlägg: 185
Sharp$: 730


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Lägger mitt andra och sista spelet för Dagen/Natten !!

Det är en parlay: Trippel från MLS Fotbollen

New York Red Bull - Kansas City
Houston Dynamo - Montreal Impact
Real Salt Lake - FC Dallas

Pick: Samtliga Över 1,5 mål i matchen
Odds: 1,83 x 3000 Sek


Ett väldigt försiktigt spel från min sida, kunde ha valt att spela över 2,5 mål eller rak vinst men vill köra säkert nu inatt och därför förll valet på Över 1,5 mål i alla tre matcherna.

Tittar man på historiken så ska det ine vara några problem för dem här lagen att näta två ggr i matchen..

Tycker att det känns som ett sunt,bra & säkert spel. Oddset är ju OK med tanke på att det bara är Ca: 1,22 odds ...

Jag känner mig nöjd med detta spel och nu stänger jag för kvällen och hoppas att jag vaknar upp med en härlig liten vinst imorgon !

Ryggas på egen risk !!


Matchresultat: 2-1 , 3-2 & 2-1 gör att spelet satt lika säkert som jag ville och trodde.
Nöjd

Senast redigerad av Viino2014 den 2014-09-07 klockan 12:56.
Viino2014 är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2014-09-07, 01:42   #9
 
Seebbos avatar
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 753
Sharp$: 6014
Standard

Jag önskar dig all lycka till i dina spel men det finns andra bolag att spela hos

Glhf
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Senast redigerad av Seebbo den 2014-09-07 klockan 02:21.
Seebbo är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2014-09-07, 12:23   #10
 
Viino2014s avatar
 
Reg.datum: sep 2014
Ort: Stockholm
Inlägg: 185
Sharp$: 730


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Seebbo Visa inlägg
Jag önskar dig all lycka till i dina spel men det finns andra bolag att spela hos

Glhf
Hej

Tack för det ! Vet att det finns det ,men jag vill inte spela hos vissa blag tex betfair och liknande! Vill hålla mig till Bet365,Betsson och ibland Unibet. Jag litar på dem och aldrig haft problem med något.

Jag är nöjd fast oddsen kanske ibland är något sämmre !

MVH
Viino2014 är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2014-09-07, 12:52   #11
 
Viino2014s avatar
 
Reg.datum: sep 2014
Ort: Stockholm
Inlägg: 185
Sharp$: 730


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Dubbel från BASKET VM


God Dag !

Nattens fotbolls trippel satt med marginal och det var skönt att se kontot växa.Idag fortsätter jag med att spela en dubbel från basket vm. Det blir mitt första och enda spel för dagen..

Dagens spel:

Turkiet vs Australien (2:a) Startar: 20:00
Serbien vs Grekland (2:a) Startar: 18:00

Odds: 2,31
Insats: 4000 Sek


Spelform: Dubbel
Sport: Basket(VM)
Bolag:Bet365



Australien är ett riktigt starkt lag som spelar tillsammans och gör det bra. Dem gjorde en bra gruppspel och slog bla Litauen. Dem gör också mycket poäng snittar över 80p per match vilket är väldigt bra måste jag säga. Jag tror att det här är ett av dagens bästa spel jag hittat.

Turkiet har sett sina bästa dagar,hade vissa i gruppen där man föll mot Ukraina och vann efter förlängning mot Finland.Dessutom gör man för lite poäng för att man ska kunna mätas med Australien. Tror att det är helt kört för Turkiet denna match. Inte en chans att dem kan försvara sitt silver från hemma banan senast.

Mycket fin chans för Australien i denna drabbning !!

Grekland en av dem stora favoriterna i detta Vm (efter USA så klart och ev Spanien)men med en bra dag stå upp mot alla lag. Gjorde rent hus i gruppen trots några skratt matcher,dem var inte i någon stark grupp direkt men spelar mindre roll dem gjorde jobbet & besegrade bla Kroatien ganska enkelt. Grekland är alldeles för bra för detta Serbien och inbördes möten talar också för grekerna..

Sebien gick vidare från gruppen med nöd och näppe. Är ett OK lag men inget mer,kommer få stora problem med Grekland i denna match även om det kanske kommer var jämnt i början så kommer Serbien inte orka stå emot mot slutet.!

Riktigt bra spel på Grekerna i denna match!


Ryggas på egen risk !

Grekland var en stor besvikelse idag. Hängde inte med alls mot ett starkt Serbien. Torskade alla 4 Quarters ! Otrligt att dem kan göra det ! Spelet förlorat !
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
muskali (+1), patrik_g (+1)

Senast redigerad av Viino2014 den 2014-09-07 klockan 18:32.
Viino2014 är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2014-09-07, 14:33   #12
BHF
 
BHFs avatar
 
Reg.datum: jan 2011
Inlägg: 74
Sharp$: 2030
Standard

Sretno drug

Dubbel ser bra ut och jag följer, skall tacka efter matchen
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
BHF är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2014-09-07, 14:47   #13
 
Viino2014s avatar
 
Reg.datum: sep 2014
Ort: Stockholm
Inlägg: 185
Sharp$: 730


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av BHF Visa inlägg
Sretno drug

Dubbel ser bra ut och jag följer, skall tacka efter matchen
Nadam se da ce biti bobar rezultat i posle utakmice !!

Cujemo se ...
Viino2014 är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2014-09-07, 16:00   #14
 
Grobarbns avatar
 
Reg.datum: apr 2012
Inlägg: 1 213
Sharp$: 3392


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Sretno 🏀
Tyvärr, du har rätt. Jag följer din tips men hoppas att Serbien vinner(vinst pengar som plåster på såren)
Grobarbn är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2014-09-07, 16:05   #15
 
patrik_gs avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Ort: Åre
Inlägg: 2 963
Sharp$: 4616


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Har spelet samma basket dubbel idag rätt hårt 8-Units.

Den ska bara sitta!

Satt 4 av 4 i basket VM igår för övrigt.
__________________
Varje dag är en ny speldag
patrik_g är inte uppkopplad   Ge poäng
Stängt ämne



td